Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 00:30   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Huff det vet jeg ikke, altså om de er spesifikt for sensitiv hud.

*løperpåbadetogsjekkernavnene*

La meg se, jeg har;

*rensevann; eau demaquillante (sensitive and reactive skin)
*hudolje (eller hva det nå heter) aromessense rose d`orient (sensitive and reactive skin)
*dagkrem; hydra floral (tror denne er til normal hud)

Pris tilsammen, ca 1000-1500,- ?
Tipper produktene lukter veldig godt! Er de tilsatt parfyme?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:32   #22
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg anbefaler Dermalogica!

En spesiell krem du kan anbefale? Det er jo så mange forskjellige dagkremer.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:33   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jeg bruker en Dermalogica krem for veldig tørr hud, Intensive moisture balance. Gå innom en hudpleiesalong og få de til å se på huden din.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:53   #24
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jeg får eksem av de fleste kremene.. men den kremen jeg nå bruker er jeg så fornøyd med! Det er Kanebo, Sensai-Emulsion 2.

Jeg kjøper den på fergen til Sverige eller Danmark, og betaler da ca 450,-

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:14   #25
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jeg har brukt samme kremen i flere år nå, og er knallfornøyd med min runde boks fra Vaseline (tror jeg det er). Hvit boks, med litt blått merke på...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:31   #26
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Spenol ble faktisk anbefalt som krem på brannsår.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:04   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Spenol ble faktisk anbefalt som krem på brannsår.

Ja der vil den nok ha en funksjon ja, og på såre jur, spener og brystvorter. Men som ansiktskrem? sorry, men der er og blir jeg skeptisk altså.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:12   #28
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Etter mange anbefalinger, kjøpte jeg meg dagkrem og rensemelk fra Dermalogica. Falt ikke i smak i det hele tatt. Rensemelken renset ikke godt i det hele tatt, og dagkremen ga ikke nok fuktighet.

Så nå er jeg tilbake til Bodyshops produkter. Ikke alt for dyrt, og veldig behagelig til huden min.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:02   #29
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja der vil den nok ha en funksjon ja, og på såre jur, spener og brystvorter. Men som ansiktskrem? sorry, men der er og blir jeg skeptisk altså.

Noen anbefaler jo hemorroidekrem i ansiktet!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:06   #30
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Etter mange anbefalinger, kjøpte jeg meg dagkrem og rensemelk fra Dermalogica. Falt ikke i smak i det hele tatt. Rensemelken renset ikke godt i det hele tatt, og dagkremen ga ikke nok fuktighet.

Så nå er jeg tilbake til Bodyshops produkter. Ikke alt for dyrt, og veldig behagelig til huden min.

Jeg har reagert med allergi og utslett i ansiktet på et par av Bodyshops ansiktsprodukter. Aldri før reagert på noe slikt, bortsett fra Vichy's øyekrem for sensitiv hud...

Hvilken ansiktskrem fra Body Shop bruker du?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:51   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Noen anbefaler jo hemorroidekrem i ansiktet!


ja,hi,hi,hi! Fikk med meg at stylist Jan Thomas hadde sagt noe om det i norske medier da jeg var hjemme i Norge sist. Men selv han sa vel at det ikke er å anbefale, men brukes kun som "nødløsning" ved modellfotografering og dersom man kjapt måtte få vekk poser under øynene før en fest. Og til det har det vel vært brukt siden tidenes morgen.

Sånn i det daglige sier det seg vel selv at huden trenger en annen behandling enn hemorroidene....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 09:02   #32
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hvilken ansiktskrem fra Body Shop bruker du?

Jeg bruker Aloe Soothing Day Cream, den føles deilig på huden.
Inngår i serien: http://www.the-body-shop.no/default.asp?V_ITEM_ID=791

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:01   #33
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Pris tilsammen, ca 1000-1500,- ?
Tipper produktene lukter veldig godt! Er de tilsatt parfyme?

Ja det kom på ca 1200,- om jeg husker riktig. Og de lukter godt, så de inneholder nok parfyme.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:31   #34
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jeg er veldig fornøyd med Decleor, serien for sensitiv hud.

Nå prøver jeg en ny serie de har fått på apoteket, som heter Darolys, som er samme produsent som Decleor og Darphin.

Jeg bruker rensegele, balm og dagkrem, tror denne serien også er for sensitiv hud :iler for å sjekke med søster:

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:33   #35
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Pris tilsammen, ca 1000-1500,- ?
Tipper produktene lukter veldig godt! Er de tilsatt parfyme?

Tror de er tilsatt aromaessenser, og at det er dette som gir den gode lukten

Klippet fra nettsiden til Knarvik Hudpleie ang. Decleor


Markedets reneste og mest dyptvirkende produkter.
At essensene er "aromatiske" og konserverende, gjør Declèor-produktene til de reneste og mest naturlige produktene på markedet. Aromatiske essenser finnes i svært små mengder i en plante, innelukket i helt spesielle planteceller. De kalles ofte plantenes "hormoner" og har vist seg å ha langt sterkere effekter enn vanlige planteekstrakter. I motsetning til ordinære kosmetiske ingredienser, er essensene så småmolekylære at de trenger ned i huden og virker i dybden. Dette er avgjørende for å få gode resultater. Bruken av aromatiske planteessenser har lang tradisjon i Østen, bla i Kinesisk medisin. Essensene er også hemmeligheten bak bevaring av mumiene i Egypt. Behandling med planteessenser kalles "aromaterapi"

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:56   #36
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er veldig fornøyd med Decleor, serien for sensitiv hud.

Nå prøver jeg en ny serie de har fått på apoteket, som heter Darolys, som er samme produsent som Decleor og Darphin.

Jeg bruker rensegele, balm og dagkrem, tror denne serien også er for sensitiv hud :iler for å sjekke med søster:

Hm. Den har jeg sett, ser lekker ut, men dyrere enn det andre de har der. Er du fornøyd så langt? Er lukt og konsistens bra?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:06   #37
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hm. Den har jeg sett, ser lekker ut, men dyrere enn det andre de har der. Er du fornøyd så langt? Er lukt og konsistens bra?

Jeg er heldig og har en søster som jobber på apoteket, så jeg får det litt billigere

Foreløpig veldig fornøyd, synes produktene lukter godt (balmen er veeeeeldig lik Decleor sin altså!), kremen er litt tykkere i konsistensen enn Decleor sin Hydra Floral som jeg har pleid å bruke, men det går fint alikevel, jeg var redd den kanskje ble litt for fuktrik for meg.

Deilig rensegele også, synes serien godt kan anbefales, og er en fin erstatning for Decleor.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:23   #38
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Jeg bruker Estee Lauder agurkkrem. Veldig fornøyd og kjempe god til hud uten mange linjer.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:09   #39
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er heldig og har en søster som jobber på apoteket, så jeg får det litt billigere

Foreløpig veldig fornøyd, synes produktene lukter godt (balmen er veeeeeldig lik Decleor sin altså!), kremen er litt tykkere i konsistensen enn Decleor sin Hydra Floral som jeg har pleid å bruke, men det går fint alikevel, jeg var redd den kanskje ble litt for fuktrik for meg.

Deilig rensegele også, synes serien godt kan anbefales, og er en fin erstatning for Decleor.

Da tror jeg at jeg skal prøve Darolys-serien. Må sjekke ut prisene og sammenligne litt med Decleor. Også håper jeg at utsalgsstedene har tester, for jeg liker å teste kremene før jeg kjøper dem. Har faktisk sendt en mail til Darolys, og bedt om prøver til min normal/sensitive hud...
Takk for tips!

Nabojenta: Jeg har såvidt prøvd Kanebo for mange år siden, likte det godt!
Hvorfor syns du den er så god? Er den drøy (syns å huske det!) Kan den brukes dag og natt? Er det noe silke-stæsj i den? Den lukter godt, ikke sant? Gir den nok fuktighet? Må du ikke bruke et sånt serum på huden først?

Men mottar mer enn gjerne flere tips og meninger!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 23:18   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre eller rimelige ansiktskremer?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Nabojenta: Jeg har såvidt prøvd Kanebo for mange år siden, likte det godt!
Hvorfor syns du den er så god? Er den drøy (syns å huske det!) Kan den brukes dag og natt? Er det noe silke-stæsj i den? Den lukter godt, ikke sant? Gir den nok fuktighet? Må du ikke bruke et sånt serum på huden først?

Men mottar mer enn gjerne flere tips og meninger!

Jeg brukte Kanebo sine produkter før jeg gikk over til Clarins (dvs. i mine yngre dager) og de har fantastiske produkter, men jeg syntes etter hvert at de ikke ga nok til huden min. Om du vil ha produkter for ømfintlig hud, så har også Clarins en egen serie for det, som ikke inneholder parfyme.

Lykke til med kremvalget ditt!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no