Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 12:32   #1
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Er bare nyskjerrig, for jeg tenker stadig på om jeg er alene om å ikke kjøpe merkeklær. Det er jo så mange plagg i f.eks KK som koster over 1000 kr. Alt for mye for et plagg synes jeg.

Det dreier seg jo selvsagt om prioritering, om man har godt med penger eller ei.

Jeg tjener forsåvidt godt, men evner ikke å bruke 1000+ på ett plagg, om det ikke er en f.eks en kåpe (har to, kjøpt for to år siden) turtøy eller vinterdresser til gutta. Kvalitet koster mer, men en olabukse eller en bomullstopp trenger jo ikke være i superkvalitet.

Er passelig opptatt av mote, og frisker opp garderoben til stadighet, men jeg handler på HM og blir euforisk av "halv pris av salgspris plakater".
Jo mer for pengene, jo bedre er mitt motto.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 22-10-06 kl 18:46. Årsak: forsøker å gjøre spørsmålet mitt klarere...
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:35   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Alt er relativt ... både hva man tjener (hva som er god inntekt også) og hva man setter på konto/tilside for merkeklær-handling

Feks hva jeg gjør :jeg har en egen konto med minibankkort som jeg KUN bruker av til kleshandling

Inn på den kontoen går det jeg ev selger av klær, samt bonus fra jobben
Bruker aldri av min ordinære faste lønn

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:35   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg tror dette er en "tøtsji" diskusjon. Husk at noen kan ha inntekter laaaaaaaaaangt over gjennomsnittet, arvet en haug eller i beste fall sitte på 5 lottomillioner.

Jeg har en vanlig (men god) inntekt, men har aldri kjøpt et eneste plagg over kr 1500 til meg selv. Og da snakker jeg om støvletter og dyre sports/uteklær.

Bruker IKKE 800 på en genser engang.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:36   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg kjøper ikke så mye merkeklær; men hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok heller kjøpt færre og litt dyrere klær. I hvert fall basisplaggene. Typiske moteplagg kjøpes rimelig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:36   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Myrsnipa: enig med deg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 12:48   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Heller få og dyre plagg som blir brukt mye, enn skapfyll kjøpt på salg...

Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:14   #7
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg kjøper ikke så mye merkeklær; men hadde jeg hatt bedre råd hadde jeg nok heller kjøpt færre og litt dyrere klær. I hvert fall basisplaggene.



Etter 9 år som veldig overvektig er jeg endelig kommet tilbake til min kropp. Dette er selvfølgelig supert, men medfører også at jeg må bytte ut hele garderoben. Jeg har veldig lyst på fine basisplagg av god kvalitet, men økonomien tilsier ikke at jeg kan kjøpe masse "merke-design klær".

Samtidig er det så utrolig deilig å endelig kunne handle klær i annet en H&M og Kappahl så jeg skyr disse butikkene. For meg er ikke merket noe stort i seg selv, men ofte har dyrer klær litt bedre materiale i stoffet, passform og slikt som varer i evigheter. hadde jeg hatt høyere inntekt hadde jeg nok handlet i klær mer "merkeklær".

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:25   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Tja, jeg og mannen tjener nok bra, spesielt han, men vi har høye lån og har kontinuerlig dyr oppussing på gang og oppgradering av møbler.
Jeg liker å ha mye klær og jeg liker å bytte ut ofte, derfor liker jeg bedre å kjøpe billigere klær enn dyre. Basisplagg for meg er f.eks svart polo og svart bukse/skjørt som er fra H&M som kombineres med dyrere støvletter og jakker.
Jeg gir gjerne bort klær som ikke passer istedenfor å selge det. For meg er det ikke verdt det å gi 800 kr for en hvit t-skjorte som jeg ikke kan se forskjell på fra en billigkjede. Selskapskjoler og evnt andre klassiske ting som drakter kan jeg gi mer penger for. Men igjen, drakter får du på H&M, og de kan fjernes når snittet er umoderne. Jeg er heller ikke sånn at jeg synes det er kult å "flashe" med merkenavn, det er litt harry for min del. Hadde jeg hatt veldig mye mer penger så ville jeg nok kjøpt mer designerklær pga kvalitet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:32   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg er heller ikke sånn at jeg synes det er kult å "flashe" med merkenavn, det er litt harry for min del. Hadde jeg hatt veldig mye mer penger så ville jeg nok kjøpt mer designerklær pga kvalitet.

På 90% av mine virkelig designklær,står det kun hvilken designer det er inni plagget
På skikkelig designklær, "flashes" ikke merket på noen som helst måte, da er det kvaliteten og snittet som teller/synes

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 13:38   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

På 90% av mine virkelig designklær,står det kun hvilken designer det er inni plagget
På skikkelig designklær, "flashes" ikke merket på noen som helst måte, da er det kvaliteten og snittet som teller/synes

I know, tenkte meg på de som føler et påtrengende behov for å fortelle om hvilke merker de til enhver tid kjøper kun for å flashe det, slik som en bekjent som har Dior-klær og absolutt alt av Reima etc til ungene, og tror andre blir innmarri glad for å arve det selv om tøyet er helt utbrukt og jævli.
Når det er sagt, selv kjøper jeg så lite designerklær at jeg muligens ville vært veldig fristet til å fortelle det til andre hvis jeg en sjelden gang kjøper eller arver av venninner

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:15   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg kjøper ikke masse dyre (merke)klær, men setter pris på kvalitet i stoff og snitt. Merket i seg selv betyr stort sett ikke noe, bortsett fra at jeg vet at noen merker lager klær jeg liker. Jeg vil heller ha noen få klær jeg virkelig liker enn en masse billige i dårlig kvalitet. Jeg har ikke råd til å bruke mange tusen hver måned på klær til meg selv, og er ganske flink til å kjøpe dyre ting på salg og kombinere med billigere klær. Hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg nok bare kjøpt kashmirgensere og kashmirkåper.
Nå har jeg falt veldig for Odd Molly-klærne, de er jo ganske dyre etter min målestokk, men de er så fine at jeg bare må ha litt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:21   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Tja, si det. Det er vel en prioritering det som mye annet. Hva man liker å bruke penger på til seg selv kanskje?

Personlig bruker jeg penger på klær til meg og ungene (Mr.Norway er så urkonservativt at han får :angst: av alt som er nytt og moderne, så det har jeg gitt opp), litt dippedutter og ting med stikk-kontakt. Liker gadgets og bruker dem også - er ikke sånn som MÅ ha den mest fancy smarttelefonen og samtidig ikke aner hvordan man gjør noe annet enn å ringe med den...

Interiør er ikke min greie. Handler gjerne på IKEA og har ikke gjort mye her i leiligheten de seks årene vi har bodd her. Interesserer meg rett og slett ikke nok til å bruke tid og penger på det. Feriene våre er også stort sett billige - oftest snylter vi på ungenes besteforeldres hytter . Mr. Norway reiser mye og har meg ofte med, så da har vi ikke behov for ekstravagante ferier.

Så ja, det er prioriteringer det går på. Og vi er heldige som har god råd i tillegg. Vi var begge godt etablerte da vi traff hverandre og kom oss feks inn på eiendomsmarkedet da det var "rimelig".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 14:24   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg har vært svært overvektig lenge og har derfor vært minimalt opptatt av klær.
Nå er jeg "bare" overvektig og merker jo at klær er morsommere enn før. Jeg er imidlertid veldig glad i å pusse opp og innrede hjemme også, så jeg leter heller etter tøffe og stilige klær på Kappahl, H&M og Vero Moda enn å lete etter merker. (som jeg overhodet ikke har greie på likevel)

Det handler for mange om prioriteringer og jeg velger å bruke pengene mine på interiøret hjemme istedet for eksteriøret på meg selv. (for det er lost case likevel )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:06   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.113
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg har ikke råd til DYRE moteklær, da kjøper jeg heller litt på salg eller i de rimeligere butikkene.

Nå er jeg inne i en periode hvor jeg er VELDIG lei alt i klesskapet mitt, så jeg skulle gjerne shoppet litt. Men så er jeg samtidig ikke bruk-og kasttypen, men jeg kan vel prøve å sende noe til Fretex (selv om det er hardt).

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:47   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg er inne i en bruk og kast periode, og kjøper derfor ikke merkeklær til stive priser. Akkurat nå er det B-young, Lene V, HM, Vila, Only og Vero Moda klær som er in hos meg, rimelige klær som lett kastes når jeg er lei av dem.

Økonomien min forteller meg at dette er helt OK. Med 3 unger og en klesbevisst mann, samt interesse for reiser og interiør strekker ikke pengene til masse merkeklær.
Jeg bruker uniform i jobben, det er derfor begrenset hvor mye jeg får brukt av alle klærene i kleskapet. Hadde jeg derimot hatt en jobb med kleskode....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 15:49   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Jeg ser ikke så mye på merker..mer hva jeg syntes er fint. Sett en del på merkeklær ol som det er lagt ut bilder av her og felles for disse er etter min smak at de ikke er spesielt fine.
Kjøper det jeg har lyst på, tenker litt på hva jeg får for pengene så er nok prisbevisst.. men kan ikke si jeg misunner de som handler kun merkeklær. Syntes mye av det er stygt..rett og slett.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 16:11   #17
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Til vanlig kjøper jeg ikke merkeklær. Det er ikke meg å bruke over tusen kroner på ei bukse feks. Men dersom jeg finner et plagg som er veeeeldig meg, så kjøper jeg det - uavhengig av merke.

Og det er ikke fordi jeg har lav inntekt eller dårlig råd, men jeg føler at fornuften seirer når jeg handler moteplagg på "billige" steder, a la HM osv.

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 16:14   #18
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Bruker ikke mye penger på klær, men jeg kjøper heller litt dyrere plagg jeg vet blir brukt, enn masse billige plagg med så-der passform og kvalitet.
:-)

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 16:42   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

En ting er nå å kjøpe merkeklær og BRUKE dem, men jeg kjenner jeg får litt hetta av slike folk som kjøper merkeklær til en vanvittig pris, prøver dem på og selger dem videre. Slik kjøp og kast-mentalitet gjør meg litt kvalm.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 16:46   #20
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Vanlige hverdagsklær som bukser, topper, gensere og slikt kjøper jeg på H&M, Veromoda, Popin o.l. Ikke noen dyre plagg. Når det kommer til uteklær går det mye i Goretex, både sko, jakker og bukser. Da snakker jeg ikke om vanlige uteklær som jeg bruker til og fra jobb, i byen og slikt, men uteklær.
Da kjøper jeg Bergans, Norrøna og slikt. Gode klær.
Ikke noen spesiell grunn til det egentlig, men vi er mye på fjellet så da synes jeg gode klær som er behagelige å gå i, er et must. Og for en kvalitet! De holder år etter år.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no