Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 13:51   #1
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den store parfymetråden

Hvilke parfymer har dere, og hvilke anbefaler dere. Hva står på ønskelisten?

Jeg har disse:

FCUK:


Puma:



Emporio Armani:

og

Naomi Campbell, Cat deluxe:



CK ONE:



Calvin Klein Contradicion:



Pure Poison Dior:




Den siste jeg kjøpte nå var Emporio Armani Remix, og den var bare knallgod

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:54   #2
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Og disse står på ønskelisten:

Calvin Klein Euphoria:



Og så er den fra Kenzo som jeg ikke helt husker navnet på, samt den nye til Puma.

Her fant jeg den fra Kenzo. Den heter Kenzoamour.


Og her er den nye til Puma (Create):

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)

Sist redigert av Senna : 29-10-06 kl 14:18. Årsak: lag til bilde av Kenzo parfymen og den av Puma
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:57   #3
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Jeg fikk hele tre flakonger med YSL sin Babydoll for flere år siden. Nå er jeg snart halvveis i den andre. (Bruker ikke parfyme så ofte nei.)
Tror ikke parfymen selges lenger en gang, så sånn sett har jeg i hvert fall unik duft.


Hva jeg ønsker meg? Aner ikke. Jeg har fått flere prøver så jeg skal prøve meg litt fram etterhvert.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:58   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Jeg bruker Armani City Glam og MaxMara
Lukter aldeles nydelig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:02   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Etter noen år uten å bruke parfyme har jeg det siste året vekslet mellom to.

Chanels COCO Mademoiselle

og

Sarah Jessica Parkers Lovely
(som jeg kjøpte til bryllupet vårt, og bruker i spesielle anledninger :blunk.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:04   #6
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Jeg har en mann som reiser mye, så jeg har flust av parfymer.

Men den jeg bruker mest og som jeg alltid kommer tilbake til er Gucci sin Rush 2. Syns den er perfekt som hverdagsparfyme.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:13   #7
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Mine favoritter nå er Stella fra StellaMcCartney


og Summer Fragrance fra Jean-Paul Gaultier



Jeg får noia (hals- og nesekløe) av for tunge parfymer, så disse er akkurat passe lette. Tidligere var jeg storforbruker av Blu fra Bvlgari, men nå har jeg en pause

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:30   #8
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den store parfymetråden

vercace

  Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:32   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg bruker laura (laura Biagotti) og Green tea fra EA om hverandre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:41   #10
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Til daglig bruker jeg nå Amor Amor
(kjøpte den fordi den ga meg gode minner - husker ennå ikke om hva)


Ellers står disse i hylla og brukes i ny og ne

J'adore
http://www.media.allerinternett.no/p...187&h=&frame=0

Hugo Boss Woman

Cerrutti 1881

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 14:43   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg liker Cool water fra Davidoff, og Tommy Girl.

Friske lette parfymer kler meg. Tunge parfymer blir bare fæle.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 15:07   #12
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 16:33   #13
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg bruker Coco Chanel mademoiselle (den er nok favoritten)
Chanse fra Chanel
Addict fra Dior

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:02   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Favoritten for tiden er Narciso Rodrigues.


Fulgt av cK Eternity SUMMER (må være den, den vanlige er ekkel).


Er også glad i gode gamle Aromatics Elixir fra Clinique


Coco og Cristalle fra Chanel (gamle klassikere)




og Cabotine fra Grés

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:03   #15
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store parfymetråden

For tiden veksler jeg mellom Britney Spears Fantasy og Forever and ever Dior.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 17:45   #16
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Parfyme er fandens verk .

Jeg er allergisk mot parfyme og får hele dagen min ødelagt hvis jeg bare så mye som går forbi et menneske som har spraya seg med parfyme. Det er få som bruker så lite at det ikke plager meg.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:10   #17
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den store parfymetråden

I sommers kjøpte jeg Mademoiselle Coco fra Chanel - lekker nå hvor det er høst og kjølig utenfor.

Ellers har jeg Parfum d'Eté fra Kenzo, både i deo spray og i eau de parfum. Fint når det er varmt eller når jeg føler meg uggen etter en litt for heavy natt.

Romance fra Calvin Klein er en lekker hverdagsduft som min bror kjøpte til meg i oppdrag av sin kjæreste.

Fra gamle dage har jeg fortsatt et par flasker Ô de Lancôme, samt en hel sø ekle, syntetisk luktende parfymer som min kjære mor har gitt meg.

Jeg hadde engang en av min mors parfymer (Byzance fra Yves Rocher) på da Mr. Dib kom inn i stuen. Han rynkede på næsen og utbrøt "æsj ! har katten nå strintet igjen ?". Brukte aldrig mere den parfyme.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:13   #18
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Acqua di Gio, Giorgio Armani

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:20   #19
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Den store parfyme tråden

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har en mann som reiser mye, så jeg har flust av parfymer.

Signerer!

Her går det mest i Clinique Happy, eeelsker den, føler den er fresh og naturlig.
Å gå ut uten parfyme er som å glemme å pusse tennene.

Eneste tiden jeg ikke har brukt paryme var da barna var nyfødte.

komo

__________________
100% Naturlig

Sist redigert av komo : 02-11-06 kl 22:20. Årsak: signerer
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 22:35   #20
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Min favoritt akkurat nå er DKNY Delicious.

Den er delicious!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no