Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Roll-on eller stick?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 22:58   #41
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Jeg foretrekker egentlig roll-on, men har brukt saltstein i flere år nå. Den fungerer veldig bra. Har litt vann på og stryker på. Den varer livet ut tror jeg. Samme saltstein altså

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:59   #42
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Roll-on, og jeg er så sær at jeg gjerne tørker meg litt under armene med hårføneren samtidig som jeg føner håret. Jeg hater våt roll-on og kan ikke ta på meg klær før den er fullstendig knusktørr.

Da vil jeg anbefale deg saltstein. Fås kjøpt på helsekostbutikker.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:21   #43
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Stick, om jeg bruker.

Jeg svetter ikke med mindre jeg trener i timesvis.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 08:34   #44
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Roll on. Føler stick blir så uhygenisk!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 09:12   #45
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Roll on. Føler stick blir så uhygenisk!

Hvorfor føler du at stick blir mer uhygienisk enn roll-on?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:35   #46
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Jøss, trodde ikke at jeg trengte å ha en grunn til å føle hva som føles riktig for meg!

Det føles bare mer "rent" ut å bruke Roll on hvis jeg skal velge mellom Stick eller Roll-on. Foretrekker mer sprayform da!


Sist redigert av Azi : 21-11-06 kl 10:41.
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 10:55   #47
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jøss, trodde ikke at jeg trengte å ha en grunn til å føle hva som føles riktig for meg!

Det føles bare mer "rent" ut å bruke Roll on hvis jeg skal velge mellom Stick eller Roll-on. Foretrekker mer sprayform da!

Det var ikke vondt ment. Var bare et spørsmål

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 11:35   #48
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jøss, trodde ikke at jeg trengte å ha en grunn til å føle hva som føles riktig for meg!

Det føles bare mer "rent" ut å bruke Roll on hvis jeg skal velge mellom Stick eller Roll-on. Foretrekker mer sprayform da!

I og med at du begrunner med at det føles uhygienisk er det jo legitimt å spørre hva du mener med det?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 12:07   #49
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg bruker mest roll-on, men har krem i samme type også
Lancome,Boucrage, eller hva den heter
Skikkelig god

Boucage fa Lancome har jeg brukt til å fra i snart 30 år, er helt super. Er vel kommet i ny utgave - "krem ut av et lite hull på toppen av roll-onen"

Green Tea fra Elisabeth Arden har også denne patenten. Supert!

Tørr stick er helt grei, ellers er det Nivea roll-on og Spin roll-on gode favoritter.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 19:07   #50
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Roll-on. Stick er klissete og ekkelt!

Enig!

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:05   #51
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Roll-on. Har alltid gjort det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 18:26   #52
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Jeg liker tørrstick. Roll-on tar for lang tid å tørke. Og da blir klæra mine missfarget under armene.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:04   #53
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.709
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Synes stick er veldig bra (kjøper ofte samme merke som parfymen). Bruker roll-on også.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:37   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Da vil jeg anbefale deg saltstein. Fås kjøpt på helsekostbutikker.


Hm. Men fungerer den virkelig like godt da? Og smitter ikke av på klær? Man er helt tørr hele dagen også? Har hørt om dette, men jeg har liksom følt at jeg må ha antiperspirant. Ikke at jeg svetter så mye, faktisk ingenting når jeg bruker deo, men hvis jeg ikke tar på deodorant, så blir jeg våt under armene utpå dagen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:21   #55
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Jeg foretrekker roll-on. Det er nok mest av gammel vane..

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:28   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roll-on eller stick?

Jeg bruker stick. Noen som vet om en som funker og som ikke er parfymert?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no