Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Favorittmascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 21:57   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Max Factor sin med sånn "gummibørste"...

Knallfornøyd!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:18   #22
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har Max Factor sin med sånn "gummibørste"...

Knallfornøyd!

Masterpiece

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 12:34   #23
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

......ehm......tror nok det er den med stor kost


Altså jeg bruker begge, YSL med stor kost og Dior Show, den har svææær kost

YSL har også en med liten, liker ikke den.........

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 14:15   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har Max Factor sin med sånn "gummibørste"...

Knallfornøyd!




Var faktisk Maybelline jeg hadde

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 19:44   #25
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Var faktisk Maybelline jeg hadde

Har maybelline en med gummibørste også?

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 19:45   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Masterpiece

Dette er den eg har ja. Men eg syns den kladdar så VELDIG!?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 19:55   #27
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Om den er favoritten vet jeg ikke. Er litt utro på det området.
Lancôme Définicils var det. Og den er er helt grei.


Har brukt den i mange år og den er den eneste som ikke smitter av på meg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:26   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Har maybelline en med gummibørste også?

Tror de fikk før Max Factor

Hatt denne i over et halvt år (eller.. kjøpt flere da )

Den heter Maybelline Lash Stylist

Og det er den første jeg har brukt som overhode ikke klumper seg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:19   #29
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Min favoritt er Dior show, lange tette svarte vipper

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:08   #30
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg har prøvd mange, men faller alltid tilbake til Max Factor 2000 calorie.
Tenkte jeg skulle prøve den nye fra MF neste gang da...

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:04   #31
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Tommel opp

Har lange øyevipper så før mascaren legges er det frem med vippetangen,så lash primer plus fra Estee Lauder for å få fylde før Diorshow fra Dior legges på,som forøvrig er favoritten fortiden

Har i mange år brukt extreme cils fra Chanel og en liten periode YSL.

  Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:08   #32
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bruker også Estee Lauders Lash primer plus når jeg skal være riktig fiiin , og mascaraen er Estee Lauders Lash XL. Den er jeg veldig happy med, kladder ikke og holder fint.

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:20   #33
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Biotherm sin, sølv og blå innpakning, den krøller litt på vippene og lager litt oppoverfølelse på dem. Klumper lite og er behagelig å legge på.

Ellers vurderer jeg å gå til innkjøp av øyenvippkrølltang.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 17:34   #34
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Favorittmascara?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Biotherm sin, sølv og blå innpakning, den krøller litt på vippene og lager litt oppoverfølelse på dem. Klumper lite og er behagelig å legge på.

Ellers vurderer jeg å gå til innkjøp av øyenvippkrølltang.

Jeg har hørt at det er oppskrytt. Selv ble jeg tipset om å holde vippetanga mi under varmt vann og tørke godt, så fungerer det faktisk bedre enn krølltang til vippene. Men nå har jeg bare prøvd varm vippetang og ikke krølltang, da.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 18:47   #35
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittmascara?

Brukte Dior i lang tid, men har etter hvert funnet ut at den beste for meg faktisk er Loreal Volumissem x 4...Vannfast!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:21   #36
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg bruker primer fra Estee Lauder (eller Lancôme, om de ikke har EL), og Maximeyes fra Dior.
Jeg liker forøvrig også mascaren bedre når den ikke er helt ny, lettere å få den pent på da.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:56   #37
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Favorittmascara?

Min favoritt er Helena Rubenstein Spectacular

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 02:15   #38
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Favorittmascara?

Volume Express.
Lengde og volum.

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 08:46   #39
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favorittmascara?

Max Factor Masterpiece. Helt topp med slik gummibørste. Nå er det vel flere som har kommet med det, så en skal ikke se bort fra at jeg prøver en annen neste gang.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:38   #40
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

Diorshow. Eller en fra YSL som jeg ikke vet hva heter, men jeg synes den klumper seg mer enn den fra Dior

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no