Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Favorittmascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 16:40   #41
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg har vendt tilbake til XXL fra Maybelline. Det er den jeg er mest fornøyd med og som gir med det resultatet jeg vil ha.

Jeg prøvde Kanebo 38 grader eller hva den heter, og herregud for en møkka mascara!
Jeg hadde hatt den på i 5 minutter, så lå det flak under øynene mine

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:15   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

YSL med stor kost eller Dior Show

Enig!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:09   #43
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Diorshow

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:24   #44
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favorittmascara?

Som linsebruker og treningsnarkoman må jeg bare ha waterproof mascara.

Favoritten (etter å ha prøvet mange forskellige merker) er og blir Max Factor. Den jeg har nå heter "Lash Lift Waterproof".

Maybelline's XXL waterproof er også helt OK.

Dårligste mascara: BodyShop's såkaldte waterproof mascara. Æsj æsj æsj - flekker ikke bare rett etter at man har lagt den, men hele dagen. Den tørker heller aldrig rigtigt, men blir til sådan en seig pasta på vippene. Aldrig mere !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 03:02   #45
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Definicils fra Lancôme er absolutte favoritt i årevis.

Var utro og prøvde Diorshow i fjor en gang, og den ble kastet etter 2 dagers bruk. Heeeeeelt ubrukelig for meg.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 10:49   #46
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

I motsetning til LilleLeo er jeg avhengig av Kanebo 38 grader. Den holder seg pen hele dagen (og natten) uten nye påføringer. Syntes børsten var litt vanskelig i starten, men nå er jeg vant til den. Nå har det også kommet en for å få lengre vipper uten at jeg ser den helt store forskjellen, bortsett fra påføringsbørsten...

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 11:57   #47
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

Diorshow

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 23:17   #48
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg har for første gang i mitt liv sminket meg i over 4 uker på rad, og det etter at jeg kjøpte YSL sin mascara.

Jeg YSL, sin, ingen annen mascara har fått meg til å sminke meg daglig.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 21:31   #49
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Favorittmascara?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Etter mange års prøving, der en fra Helena Rubenstein lenge var favoritten, har nå Cliniques nyeste (?) blitt nærmest familiemedlem. Den er mørkegrønn utenpå, husker ikke navnet. Er også mest på jakt etter lengde.

Svikter du Helena?? Jeg digger den fortsatt!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 22:55   #50
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Favorittmascara?

Definicils fra Lancôme.
YSL sin har jeg også prøvd og det var også bra, men beklageligvis reagerte jeg på den.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:05   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittmascara?

YSL Volum effect faux cils.

Også har den så fint navn!

Den gir mest fylde, men det er greit for meg. Vippene er lange nok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:15   #52
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

Akkurat nå har jeg en Clinique variant og Kanebo sin 38 grader hjemme. Er mest fornøyd med Clinique sin, men jeg har ikke funnet noen favoritt ennå.
Jeg har nemlig helt håpløst stritt hår, vippene er også strie så jeg mangler å finne en som holder formen på vippene en hel dag.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:31   #53
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg har brukt Clinique i maaange år, men inspirert av denne tråden skulle jeg prøve noe nytt. Så i dag har jeg kjøpt Diorshow - den med den tynne børsten siden jeg vil ha ganske "naturlige" vipper.

Avgir rapport når jeg har prøvd den. Som en på butikken sa: Det er først etter en uke at det er du, og ikke børsten, som bestemmer hvor mye mascara du vil ha på vippene.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:41   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg var veldig plaget med "sti" på øyet (vet ikke om begrepet sti er et lokalt greie, eller viden kjent uttrykk) - så jeg tåler ikke alle mascara'er. Kjøpte Lancome veldig lenge fordi den sikkert måtte være god, men jeg synes den drysser, så her er det Max factor 2000calorie som er favoritten! (og så billig da gitt!)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:00   #55
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favorittmascara?

Hypnôse fra Lancôme går av med seieren her. Ønsker fylde - ikke lengde.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:57   #56
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Favorittmascara?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg liker forøvrig også mascaren bedre når den ikke er helt ny, lettere å få den pent på da.

JA!!!

  Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 02:16   #57
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favorittmascara?

Har nesten alltid brukt Lancome sine mascara, prøvd YSL og Dior. Den som er favoritten min derimot, nå for tiden er; L´Oreal sin Volume Shocking. Husker første gang jeg prøvde den i sommer. Jeg påførte først den hvite kremen så den sorte og vips! Min første tanke var; " It´s magic!" den er helt eksepsjonell Har aldri fått så fine vipper før! Ikke koster den all verden heller!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:10   #58
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg brukte Lancome kjempe lenge. Nå prøver jeg EsteeLauder sitt. Men tenkte å prøve Diorshow nå snart!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:20   #59
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favorittmascara?

Fnis. Nå så jeg for med sminkeveska di, Azi.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:23   #60
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittmascara?

Jeg har ikke sminkeveske. Jeg har 3 svære bager! Knis!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no