Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svarte pumps-galleri

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 14:27   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Svarte pumps-galleri

Kan vi lage et slikt?! Jeg er på jakt etter de perfekte svarte pumps som bør oppfylle følgende kriterier:

  • fine
  • svart skinn
  • særdeles gode å gå i, helst Birkenstock/Ecco comfort, men gjerne litt kulere å se til!
  • "passe" høy hæl som ikke må være stillett.
  • de må være klassiske slik at de kan brukes i mange år til både julebordkjolen, til skjørt og til draktbukse
  • pris er ikke viktig hvis alt annet stemmer
Jeg har lagt ved bilde av en biancosko som er omtrent det jeg letere etter, men jeg skulle ønske at det var ørlite høyere hæl, at de var litt bedre å gå med og at hælen også var svart.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg svarte pumps.jpg (14,8 KB, 46 visninger)

Sist redigert av daffy : 03-12-06 kl 14:36.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:31   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Denne må jeg følge med på.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:41   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Jeg har funnet noen aldeles deilige Camper pumps som jeg bare elsker. Her har du et utvalg med de forskjellige modellene:
Gå inn på hjemmesiden deres og søk deg fram til den modellen du ønsker her: http://www.camper.com

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:34   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Jeg synes Camper har mange fine svarte sko denne sesongen. Se for eksempel på disse (ikke sikkert du liker ankelrem, da):

http://www.lillevinkelsko.no/product...products_id=97

Uten ankelrem:

http://www.lillevinkelsko.no/product...roducts_id=101

Jeg kjøpte et par Biviel pensko med rose på i fjor. De er ikke fullt så gode som Camper, men til å være høyhælte pensko er de absolutt noe av det bedre jeg har prøvd. De har flere modeller på Lille Vinkel, f.eks. disse:

http://www.lillevinkelsko.no/product...roducts_id=528

Vil også anbefale deg å ta en tur på Design Forum. Noen av butikkene har veldig godt utvalg i sko som er både pene og tøffe. Jeg mener bl.a. å ha sett et par veldig kule svarte pumps fra el Naturalista på Design Forum ved Egertorvet i Oslo. Det er også flere andre merker her som kan være aktuelle, f.eks. Think.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:04   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Jeg kjøpte svarte pumps fra Camper i fjor til julebordsesongen. De er kule å se på, og veldig komfortable å gå med.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:28   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Camper hadde mange fine! Jeg er også på utkikk etter svarte sko som er fine, men ikke altfor høye og vonde å gå på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:36   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Pleier det forresten å være salg på Lille Vinkel nettbutikken etter jul?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:38   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Pleier det forresten å være salg på Lille Vinkel nettbutikken etter jul?

Ja, jeg lurer på om det ikke starter allerede i romjula. Mener å huske at jeg fikk fatt i et par støvletter der i romjula i fjor, til 30 % avslag. Har man is i magen og venter lengre, kommer det som oftest ned i 50 %.

(Nå tenker jeg på selve butikken, ikke nettversjonen, men jeg vil tro det samme gjelder den.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:08   #9
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Her er et par jeg liker godt, har noe lignenede selv, og kan brukes til mye!
Men de er nok litt for høye til å pase inn i kategorien komfortabel.


Disse er jo også søte:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 20:07   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svarte pumps-galleri

Disse er råstilige
Ikke akkurat pumps, men rålekre til begge mine julekjoler

Fra Versace
Har også selskapsvekse fra samme merke


__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:25   #11
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svarte pumps-galleri

De skoa var lekre,Angelique

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:29   #12
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Svarte pumps galleri

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Disse er jo også søte:
http://www.dna-shoes.com/system/scri...id=06H0401.jpg

Disse har jeg både i sort og petrol blått. Og de er veldig gode å gå i.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 11:40   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svarte pumps-galleri

Disse brukte jeg på forrige julebord

__________________
x x x

Sist redigert av Carpe Diem : 13-12-06 kl 11:47.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no