Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Piercing i nesevingen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-06, 12:11   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Piercing i nesevingen

Man kan ta det selv om man har passert 30, ikke sant?
Jeg har ønsket meg det omtrent hele livet, men aldri kommet så langt at jeg har tatt, så jeg tenkte at jeg skulle gjøre det nå.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 12:16   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Syns det er kjempefint hvis man er typen til det. Skulle gjerne hatt det igjen.. tok da jeg var 15, men mannen liker det ikke, og det er jo viktig. syns jeg. Bare pass på å ta det hos en som bruker nål. De skytepistolene vi har på jobb er butt nål på, og ødelegger en del vev i huden når vi skyter!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 12:20   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Syns det er kjempefint hvis man er typen til det. Skulle gjerne hatt det igjen.. tok da jeg var 15, men mannen liker det ikke, og det er jo viktig. syns jeg. Bare pass på å ta det hos en som bruker nål. De skytepistolene vi har på jobb er butt nål på, og ødelegger en del vev i huden når vi skyter!

Ja, jeg skal på et sånt piercingstudio og gjøre det. De er visst veldig flinke. Søsteren min tok der (i øret), og da hun kom inn for å ta den spurte de om hun hadde spist siden frokost. Det hadde hun ikke, så hun ble sendt ut igjen for å få seg noe å spise før de ville ta hull i henne. De er også veldig nøye med at alle instrumenter skal være sterile.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 12:27   #4
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Det er bra! Mamma kjøpte en bitteliten diamant til meg for å ha i. Den var kjempefin, og det var igrunn så vidt den var synlig.. blinket da!! hihi. Det var vel helst for å slippe å se meg med en stor ring i nesa..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 13:54   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Det er bra! Mamma kjøpte en bitteliten diamant til meg for å ha i. Den var kjempefin, og det var igrunn så vidt den var synlig.. blinket da!! hihi. Det var vel helst for å slippe å se meg med en stor ring i nesa..

Det er det jeg vil ha, ja. Liten diamant.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:25   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Du er tøff, jeg synes det er helt forferdelig å ha ei kvise på nesa. For ikke å snakke om et hull.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:34   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Dersom du virkelig ønsker deg det, må du for all del gjøre det. Du skal ikke øve deg med "pålimt" før du skyter hull i kroppen din?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:38   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Dersom du virkelig ønsker deg det, må du for all del gjøre det. Du skal ikke øve deg med "pålimt" før du skyter hull i kroppen din?


Jo, jeg har prøvd, men den bare datt av.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 14:46   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Hvis du har ønsket deg det hele livet, er det vel på tide å skaffe seg det nå.

Venninna mi har piercing i nesen. Hun traff et lite barn som kikket opp på henne og sa følgende: "Hvorfor har du sånn i nesa?"

Før venninna mi rakk å svare, tilføyde barnet:"Vet du ikke at det er stygt?"

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 00:45   #10
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Piercing er litt 1997, men hvis det er det "deg" synes jeg du burde følge drømmen din!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:27   #11
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Jeg synes det er flott på noen, og er egentlig litt misunnelig. For jeg vet at jeg hadde sett helt banan ut med det, men har likevel lyst på.. Føler du at du kommer til å bli fin med piercing, skal du bare gjøre det! Alder har ingen ting å si. Lykke til!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:27   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Jeg synes det er veldig stygt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:32   #13
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Det er stilig med en liten pynt der, men ring er stygt.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:38   #14
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

....også bør man ha en veldig pen nese for at det skal bli fint. Jeg synes en piercing skal framheve noe som man synes er litt over normalt pent ( i tillegg til at det bør kle personligheten).

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 09:42   #15
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Jeg hadde piercing i nesa da jeg var 14 og kunne vel ikke ha drømt om og ta det igjen. Men er det drømmen din så følg den du, liker du ikke den så er det bare og plukke den ut.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:54   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Jeg har også hatt det - og likte det veldig godt egentlig. Problemet var å bruke den dobben vi fikk da vi tok hullet (jada, skjøt hull jeg, piercing var liksom ikke greia da jeg tok det) - Den var kjempestor og jeg følte jeg hadde verdens største VORTE på nesa! - Men diamant er fint! - som er flat og bare funkler litt!
Jeg tok ut min da jeg dro til Afrika - den grodde fort og jeg har ikke arr idag...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:59   #17
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Hull i nesa er kult.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:03   #18
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Hvis man vil, så spiller vel ikke alder noe rolle?
Mange mener at det er litt fjortis eller 1997 (enkelte her inne var sikkert fjortis da - jeg var 25...), men gjør det du føler er riktig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 16:34   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Nå har jeg tatt!
Jeg måtte ta stålkule i, så nå har jeg det, men skal skifte til liten diamant så fort som mulig (ja, jeg skal la det gro skikkelig først).
Hadde siste eksamen i dag, og syns jeg kunne belønne meg selv litt.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 16:53   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piercing i nesevingen

Gratulerer Fluke

Jeg syntes det kan være både pent og styg med piercing i nesevingen

Min eks-svigerinne har det, hun er en stilig voksen dame, og kler det utrolig godt.

På henne syntes jeg det er pent, og når jeg ser på henne kunne jeg bli fristet selv.Hun har en bitteliten diamant, og man ser bare det blinker litt i denne

Hun er vel 35 år nå mener jeg

Andre jeg har sett, kler det mindre godt

Jeg er sikker på at du kler det kjempegodt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no