Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere pepperkakehuset?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spises pepperkakehuset?
Nei, fysj! Det kastes! 6 5,04%
Nei, takk. Barna spiser, men jeg syns det er ekkelt. 12 10,08%
Nei, takk. Barna spiser, men jeg syns ikke det er godt. 53 44,54%
Å, ja, her spises det av alle! 44 36,97%
Barna får ikke, bare JEG!! 4 3,36%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-14, 13:56   #41
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

De delene med non stop.

Det ville vel innebære alt her. Det er jo teppebombet med nonstop.

Vi knuser og spiser. Jeg smaker en liten bit for syns/ungenes skyld, og ungene spiser.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 15:22   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Ja, altså, jeg synes ikke det er så godt, og stemte på det, men jeg smakte jo på det.

Ungene har spist alt snopet, og en god del av huset. Restene kastes.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 16:16   #43
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Brie? Det prøvde jeg i jula, for mannen liker ikke blåmuggost, men derimot brie veldig godt. Jeg synes brie er best med salte kjeks, fant jeg ut. Men blåmuggoster er geniale sammen med pepperkaker.

Jeg er så døll at jeg ikke liker blåmuggost (annet enn i sauser og på pizza). Så i fjor jul, mens alle satt og koste seg med pepperkaker og stilton, forsøkte jeg meg med brie. Veldig bra kombo, synes jeg.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 16:18   #44
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Pepperkakehuset spises av barna selvsagt

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 18:23   #45
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

I år etablerte vi en ny tradisjon: Pepperkakehusknusetur.



__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 20:32   #46
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Ja. De delene som er innsausa med melis og non stop spises. Som egentlig vil si hele pepperkakehuset. :never to much candy:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 20:34   #47
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Ungene smakte på det og konkluderte med at det ikke var noe godt. jeg synes støvete gammelt pepperkakehus bare er ekkelt.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 20:43   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg er så døll at jeg ikke liker blåmuggost (annet enn i sauser og på pizza). Så i fjor jul, mens alle satt og koste seg med pepperkaker og stilton, forsøkte jeg meg med brie. Veldig bra kombo, synes jeg.

Hehe. Du burde øve deg. Stilton er jo konge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-14, 21:54   #49
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Vi pyntet og monterte pepperkakehuset helgen før jul, det stod i et glass-skap til vi knuste det 1. Nyttårsdag. Alle spiste av det i år, ikke alltid vi voksne er like deltagende i spisingen...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 08:17   #50
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Det er vel bare en måte å knuse pepperkakehuset på i år.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 09:13   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Ungene spiser, jeg synes ikke det smaker godt. Ingen her har noengang tatt skade av støvet som måtte ha samlet seg på det, så det bekymrer jeg meg ikke for.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 09:44   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere pepperkakehuset?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det er vel bare en måte å knuse pepperkakehuset på i år.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no