Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lysløyper i Oslo

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-21, 11:02   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg debuterte for sesongen i går da en venninne og jeg gikk Frognerseteren - Ullevålsseter tur retur i lysløypa. Kjempedeilig tur. Jeg ble likevel tatt på senga av den syke mengden med folk og biler. Da jeg kom kjørende lurte jeg virkelig på hva som foregikk der oppe, men det var jo bare at folk skulle på ski. Galskap! Jeg blir også sjokkert over hvor raskt folk går og ikke minst kjører i nedoverbakkene (jeg er en helt vanlig turløper, men ikke spesielt dårlig på ski). Det var likevel en flott kveld med venninnen min, men jeg hiver meg ikke inn i det parkeringskaoset flere ganger. Nå har det kommet mer snø så jeg satser på en snarlig retur til hjemlige løyper .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:07   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Galskap som var sum av at mange gjorde akkurat det du gjorde, da, apan.

Det er jo ikke alltid like lett å forutse at alle skal bli like gærne, samtidig som en selv.

Jeg vil slå et slag for hodelykt igjen, altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:09   #23
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Galskap som var sum av at mange gjorde akkurat det du gjorde, da, apan.

Det er jo ikke alltid like lett å forutse at alle skal bli like gærne, samtidig som en selv.

Jeg vil slå et slag for hodelykt igjen, altså.

Hehe jada. Jeg var like gal selv. Jeg er bare på ingen måte vant til at så mange gjør akkurat det samme samtidig rett og slett.

Jeg kan ikke gå med hodelykt i områder jeg ikke er kjent, kan evt vurdere det her jeg bor. Men her er også antall folk i lysløypa noe helt annet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:11   #24
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Vi kjørte til Romeriksåsene på søndag, fortsatt en del biler og folk men ikke i nærheten av slik det f.eks. var på p-plassen på Ellingsrud søndagen før. Et stykke å kjøre, men tar ikke så mye lengre tid hvis du beregner inn tid til å stå i kø for å få parkert. Og mer snø enn i Østmarka, skikkelig postkort og ikke altfor mye trengsel i løypene.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:11   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

apan: Kom gjerne om tips til skiturer som faktisk funker i mer hjemlige strøk.

Jeg er bare middels god på ski, og kan bare gå hvis det faktisk er skikkelig godt skiføre. (Oppvokst i en del av landet som hadde snø ca 3 uker i året da jeg var barn og ungdom.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:15   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg har gått med hodelykt i min favorittløype (Skansebakken). Den er veldig Polyannavennlig (bare slake bakker, mest flatt), og godt preppet, så det føles trygt. Har også hatt en crazytur en gang det lavet ned, og jeg virkelig langt oppi huttaheiti, med bare middels kontroll på hvor jeg var, og møtte ikke et menneske. Det var nok ikke kjempesmart.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 11:19   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

apan: Kom gjerne om tips til skiturer som faktisk funker i mer hjemlige strøk.

Når det gjelder lysløyper, er det vanlige inn til Mariholtet fra Østmarksetra eller fra Trasop. Mariholtet har kveldsåpent (til 2030) noen kvelder også, og til vanlig serverer de faktisk alkohol der (ikke nå da) så man kan gå inn og ta et glass rødvin om man vil. Jeg har ofte gått der om kvelden før.
Det mangler nok litt snø nå for hele strekket med mindre man er spesielt interessert, men det nærmer seg.

Ellers er det lysløype for mindre tur ut fra Haraløkka.

Når det ikke trengs lys, er det en standard å gå fra Haraløkka eller Østmarksetra, ned og krysse Nøklevann (når den er trygg) og fortsette rundt vannet. Det er også fint å gå videre innover etter å ha krysset vannet og gå over Elvåga (igjen ved trygg is) og inn til Mariholtet derfra. Eller fortsette til Sandbakken.

Til Sandbakken kan man også gå fra Grønmo eller Krokhol (kortere og lettere turer). Noe av dette er nypreparert nå. Man ser det på iMarka.

Det er mange flere turer her, men dette er nok noen av de vanligste. Litt snø til så kan man gjøre alt dette rett hjemmefra nesten.

Ellers er det som Addison sier over her visstnok veldig fint å kjøre til Romeriksåsene. Til Ellingsrud hvor hun nevner parkeringskaos er det veldig lett å kjøre og så kan man gå inn til Mariholtet derfra. Det er en mye lettere tur, litt kjedelig, men grei. Og også lysløype. Av og til har vi gått derfra og inn og så har noen gått hjem derfra mens andre har gått tilbake til Ellingsrud og hentet bilen. Eller man kan ta banen til Ellingsrud og gå hjem via Mariholtet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 12:08   #28
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Hvis/når man kan ta kollektivt, er det vanligvis en veldig fin tur fra Ellingsrud til Skullerudstua, med stopp på Mariholtet for påfyll hvis man vil. Lys hele veien der. T-bane til Ellingsrudåsen, og hjem fra Skullerud. Du kan selvsagt også gå andre veien, men iflg. min hukommelse er det mer/verre bakker oppover da. En avstikker opp til flyradaraen ("golfballen") på Haukåsen er supert i dagslys, ikke lysløype der.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:02   #29
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Vi gikk fra Krokhol til Sandbakken på søndag, og det var rimelige gode forhold på det meste, bortsatt fra det ene smale og humpete partiet som alltid er vanskelig for meg. Jeg kan tenkte meg at det er fantastisk der nå.

Mannen og minsten gikk lysløypa rundt Frognerseteren i går kveld. Han skulle til Tryvann for å hente heiskortene våre, men måtte glemme det ved første forsøk. Klin kokos var det visstnok. Det gikk bedre da han prøvde seg rett før stengetid.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:05   #30
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Fullstendig kaos i Marikollen på dagtid i helgen, helt nydelig der på søndag kveld da alle andre spiste middag. Det har blitt veldig fint i lysløypa der nå, og det er også mulighet for å gå innover i mørket med hodelykt for den som foretrekker denslags.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:12   #31
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Hvis man vil ha en flat løype, er det mulig å gå innover fra Sørlihavna (like ved Lørenskog kirke) og til Losby. Sikkert mye folk der i helgene, men stort sett familier og andre med god tid da vi var der for et par uker siden. Skiløypa går side om side med turveien innover, så det er fullt mulig å ombestemme seg underveis og gå på bena et stykke.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:24   #32
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Hvis man vil ha en flat løype, er det mulig å gå innover fra Sørlihavna (like ved Lørenskog kirke) og til Losby. Sikkert mye folk der i helgene, men stort sett familier og andre med god tid da vi var der for et par uker siden. Skiløypa går side om side med turveien innover, så det er fullt mulig å ombestemme seg underveis og gå på bena et stykke.

Det er det visst lyst nesten døgnet rundt. I Marikollen slår de av lyset kl 23 om kvelden.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:36   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Vi gikk fra Krokhol til Sandbakken på søndag, og det var rimelige gode forhold på det meste, bortsatt fra det ene smale og humpete partiet som alltid er vanskelig for meg. Jeg kan tenkte meg at det er fantastisk der nå.

Hvordan er parkeringen på Krokhol? Kapasitet og popularitet?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:41   #34
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Den er ganske stor. Vi fikk plass litt før kl. 12, men det var fullt da vi dro kl. 15.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 13:50   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Hørte at det var fullt kaos ved Frognerseteren forrige søndag. De stod lenge i kø for å komme hjemover og de var sent ute visst.

Har også sett på FB at det er flott å gå fra Krokhol og innover, feks til Skjelbreia. Men ikke si det til noen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 14:33   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Den er ganske stor. Vi fikk plass litt før kl. 12, men det var fullt da vi dro kl. 15.

Det var jo kjempebra på en såpass stor utfartsdag.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-21, 15:34   #37
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det var jo kjempebra på en såpass stor utfartsdag.

Det var til og med bedre plass på Sandbakken enn helgen før.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 16:02   #38
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Hvordan ser det ut nå til helgen, tror vi? Er det noen områder som ikke er helt tjokabananas? Vi kan gjerne kjøre en time eller to for å få litt fredeligere omgivelser.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 16:04   #39
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg bare opplyse om at jeg kom i skade for å forville meg opp til Frognerseteren i kveldingen i går (ikke for å gå på ski, så jeg kom liksom ikke på at det kom til å være skigåere der), og HUHEI! Enormt med folk!

Da jeg skulle dra var Bymiljøetaten der og bøtela en hel rekke med biler på handicapparkeringen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 17:28   #40
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Vi dro på tur i går i 18-tiden fra Grønmo. Der er det ikke lysløype, men også der var det enormt med folk. Det ble altfor isete etterhvert, så vi snudde før Smørhullet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no