Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp med kjøkken!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 22:42   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp med kjøkken!!!

Vi lager kjøkken

3.7x5x3 sånn ca, alt som er på plass og bestemt er vinduene og verandadøra og den minste åpningen. Dvs de ble bestemt og åpningene ordnet til idag

Ellers er den andre, største, åpningen relativt regulerbar.
Fargene er valgt helt fritt, har ikke bestemt noenting enda der.

Men jeg vil veldig, veldig gjerne ha innspill på layouten!! Jeg synes den virker litt traust, også klarer jeg ikke helt å få hodet mitt til å få til noe annet. Jeg har laget mest skuffer nå, det er litt sånn fordi jeg synes det er kjekt, men det er ikke noen klar plan over hvor det er store skuffer og hvorfor ikke skap.
Den hvite kladonsen helt til høyre er et innebygd side-by-side (sølvgrå dører men det fikk jeg slett ikke til med et IKEA-skap oppå og helt opp til taket som matcher de andre overskapene (også helt opp til taket).
Bordet er plassert bare for å få et visst inntrykk

Tanker?? Innspill? Råd?? Smarte ting?
Pliiiiis?


Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:12.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no