Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-18, 23:29   #501
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Riskoker fra Tupperware, sier jeg bare.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 09:49   #502
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At nesten hver gang vi treffer enkelte fra mannens familie penser temaet over på hun som er ufør og som en del andre i familien tydeligvis mener hun ikke burde være. Ikke bare gremmes jeg over at de blander seg inn i noe de ikke har noe med, men jeg lurer alltid på hva i all verden de sier om oss bak vår rygg hvis det er sånn de holder på med andre.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 10:44   #503
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

US marines som har bestemt at alle syklister skal leie sykkelen fra Rådhuset til Vippetangen, eller sykle Kvadraturen. De reiser visst videre i morgen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 10:47   #504
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Telefonen min. Den er bare to år og fire måneder, men apper slutter stadig å virke eller er usannsynlig trege. Jada, jeg har gått gjennom appene mine og fjernet det jeg oppfatter som unødvendige. Må jeg skalle meg ny tro?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 11:00   #505
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

US marines som har bestemt at alle syklister skal leie sykkelen fra Rådhuset til Vippetangen, eller sykle Kvadraturen. De reiser visst videre i morgen.



(Og man kan ikke sykle Kvadraturen, ikke uten et dødsønske!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 11:08   #506
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



(Og man kan ikke sykle Kvadraturen, ikke uten et dødsønske!)

Jeg vet, men vurderer det allikevel i ettermiddag. Fordi det føles passe dumt og uønsket å klakke seg forbi hele skipet. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 15:32   #507
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Når jeg har tid til å jobbe overtid for å få ting ferdig til en frist, da er det plutselig den 3.dje torsdagen i måneden midt i november sånn at IKT skal ha oppgradering av systemer etter kl. 16.00 og ingen kan jobbe på systemet. Det var i dag jeg hadde tid.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 20:03   #508
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At to av mine kollegaer (som virkelig ikke mener noe vondt) fra jobben jeg ble "tvunget" til å inngå sluttavtale driver å sender meg koselige snapper fra en særdeles hyggelig jobbtur. I tillegg mottar jeg stadig snap'er fra lunsjbordet hvor de koser seg med kake og slik. Jeg misunner de ikke kaka, men jeg tror virkelig ikke de innser hvor vondt det gjør å få påminnelser om at jeg ikke lengre er en del av de, og det mot min egen vilje OG uten grunn. Nå var jeg litt ekstra gretten fra før og svarte småsirlig "Takk for at jeg får se hva jeg ikke lengre får være en del av". BAFF!!

Jaja, livet går videre osv osv.... Det har bare ikke gjort det riktig enda, kjenner jeg.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 20:54   #509
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Luvi

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 20:55   #510
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Kjøkkenmaskin fra langt sør

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 15-11-18, 23:57   #511
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Klin umulig å få luft i dekket på sparkesykkelen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 09:37   #512
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Alt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 18:44   #513
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Caps Lock

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 18:49   #514
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Tenåringer som bor i et samfunn og lever en familie med andre, men som oppfører seg som om de ikke gjør det. Noe som innebærer at avtaler ikke blir holdt, info.om at de må kjøres på noe viktig komme tre sekunder før avreisetidspunkt...og alt rotet, ROTET.!

rine er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 18:50   #515
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når jeg bestiller dobbeltime hos legen fordi han sa det forrige gang når han ikke rakk å fjerne alle føflekkene jeg skulle ha bort. Og når jeg kom til dobbeltime nå så er han 10 minutter forsinket selv om jeg har 1. time på dagen, og når timen er over har han fortsatt ikke rukket alt og jeg må tilbake en gang til for å få tatt den siste han må bruke litt mer tid på og sy pent pga. der den sitter. Og flere plaster og sting på ryggen nå som klør.


Men bra du fjerner de da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 18:57   #516
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvorfor skal man alltid ha bare to farger å velge mellom? Og akkurat disse to? Hva med hele resten av fargespekteret? Skjønner godt irritasjonen. Det er ikke alltid man har lyst til at alt skal være blått, og at det eneste alternativet skal være rosa. Og noen ganger har man to barn, og lyst til at de skal ha hver sin farge. I tillegg er det utrolig kjedelig og fantasiløst, og jeg skjønner ikke hvorfor designere ikke klarer å finne på noe litt mer spennende enn som så. Det gjelder særlig ulltøy og yttertøy. Gå inn på G-sport og ta en kikk på ytterjakker i barneavdelinga... det er gjerne tre vegger helt fulle av jakker, der alle går i enten blått eller rosa/lilla. Og slik synes jeg det har vært i mange år nå. Kjedelig.

Noen av kjedebutikkene har begynt å komme med litt andre alternativ, Cubus har f.eks noen gule, Name-it har noen grønne og noen gule. Men blant sportsmerkene, som HH, Bergans, Norheim, McKinley etc, er det kun to farger å velge i mellom, eller, i praksis, to farger å velge imellom for jenter, kun ett valg for gutter. Også om man velger mellom ulike merker, alle er like.

Kjøpte denne til Snuppa mi: https://cubus.com/no/p/baby-og-barn/...n/7222729_F920

Og en blå til bonussnuppa.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 20:12   #517
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kjøpte denne til Snuppa mi: https://cubus.com/no/p/baby-og-barn/...n/7222729_F920

Og en blå til bonussnuppa.

Jenta mi fikk en slik i fjor, i mørk blå, og elsker den. Hun hadde fått denne i år om det ikke var for likt den hun fikk i fjor. Men det er vel strengt tatt feil tråd, innlegget du siterer gjelder vel gruffing over fargeutvalg på ullundertøy og ytterjakker. Heldigvis litt bedre på pysjfronten. Noen steder.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 21:06   #518
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jenta mi fikk en slik i fjor, i mørk blå, og elsker den. Hun hadde fått denne i år om det ikke var for likt den hun fikk i fjor. Men det er vel strengt tatt feil tråd, innlegget du siterer gjelder vel gruffing over fargeutvalg på ullundertøy og ytterjakker. Heldigvis litt bedre på pysjfronten. Noen steder.

Går litt i surr!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-11-18, 21:20   #519
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

3 poser?! Vi bruker en.

Og hvorfor tar du det tilbake i kjelen?

Uansett et dustete prokdukt, altså, vi driver og bruker opp feilkjøp vi også.

En boil-in-bag risposer til en familie på fem?

Storm er ikke aktiv  
Gammel 17-11-18, 00:29   #520
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

De finnes sikkert i ulike størrelser? Og jeg spiser ikke sånn ekkel mat. Egentlig er det ingen av oss som liker det, det blir en klatt på hver tallerken, og så spiser vi desto mer fisk og grønnsaker. Burde slutte å ha ris, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no