Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Obligatorisk med julegardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 19:10   #61
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

vi kjøpte nå. Vi kjøpte en litt dyrere enn nødvendig, da det var utsolgt for billigvarianten. Kid har til 79 for de gardinene henger på, og 149 for selve stengene mener jeg. En kan ha ringer inn på panelstengene, så andre gardiner kan brukes. Sambo skrudde de opp i løpet av få minutter, de er helt nye her, vi heiv ut gardinbrettet, og er veeeldig fornøyd med resultatet!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:18   #62
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Her i huset bytter vi til rød liftgardin på kjøkkenet når det nærmer seg jul Det kan man få tak i via postordre hos f eks Ellos?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:43   #63
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Funnet julegardiner? hihi


Jeg var så gal at jeg kjøpte de på kid som står "god jul" på. Ble ikke så helt borti hæsteræva gærnt *ler*
Har 2 kjøkkenvindu og hadde i fjor et par blåe julegardiener og et grønne. Så dette ble mye bedre :P
*ler*



Julegardinene er kjøpt. Enkle og greie med noen dompapper på. Jeg henger dem ikke opp riktig ennå, drøyer det en stund til, slik at de ikke henger der så veldig lenge

Kjøpte meg nye stuegardiner også (ikke julerelaterte )

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 23:57   #64
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Vi har gått til anskaffelse av vårt første sett julegardiner. Det ble finere enn jeg hadde trodd. Vi kjøpte noen røde med hjerter på Kid. Kjøkkenet vårt fikk pluselig litt farge. Jeg tror det er på tide å skifte ut de vanlige gardinene også. Det vil bli alt for blasst å henge dem opp igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 12:55   #65
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Jeg vil ha røde liftgardiner på kjøkkenet, også vil jeg ha panelgardiner som jeg bytter litt ut etter humør og årstid på stua.

Må bare få malt først, blir ikke så fint sånn som det er nå.


Får vi se bilde av julevinduene dine Myggen?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:07   #66
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg vil ha røde liftgardiner på kjøkkenet, også vil jeg ha panelgardiner som jeg bytter litt ut etter humør og årstid på stua.

Må bare få malt først, blir ikke så fint sånn som det er nå.


Får vi se bilde av julevinduene dine Myggen?

Never ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:08   #67
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Never ...




Ikke sånn helt på privaten en gang?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 01:12   #68
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Obligatorisk med julegardiner

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.




Ikke sånn helt på privaten en gang?

Kanskje ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no