Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-18, 10:08   #561
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Hmm, kanskje vi skulle finne ut av hvor et slikt opplegg arrangeres lokalt. Det er jo en litt fin tradisjon.

Vi har jo et noe tilsvarende opplegg gjennom skole og bhg, de har motsatt adventskalender så alle har med noe og når de blir trukket får de fortelle hva som er inni. Men da velger vi helt selv hvem det er til, bare merker med kjønn og alder. Det sendes til Ukraina og ønsket er pent brukt, evt nytt, gjerne varmt tøy. Vi har derfor for tradisjon å gi klær ungene har vokst fra, gjerne ull og fleece.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:14   #562
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hmm, kanskje vi skulle finne ut av hvor et slikt opplegg arrangeres lokalt. Det er jo en litt fin tradisjon.

Vi har jo et noe tilsvarende opplegg gjennom skole og bhg, de har motsatt adventskalender så alle har med noe og når de blir trukket får de fortelle hva som er inni. Men da velger vi helt selv hvem det er til, bare merker med kjønn og alder. Det sendes til Ukraina og ønsket er pent brukt, evt nytt, gjerne varmt tøy. Vi har derfor for tradisjon å gi klær ungene har vokst fra, gjerne ull og fleece.

Der vi leverer pakke blir de gitt til barna som gave fra foreldre eller besteforeldre som ikke har mulighet til å kjøpe noe selv. Derfor er det viktig at det ikke står noen form for personlig hilsen inni pakken. På utsiden skal man feste en lapp hvor det står alder og kjønn, og hva pakken inneholder (hvis jeg var en av disse foreldrene ville jeg nok uansett åpnet pakken og sjekket innholdet før jeg ga den fra meg).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:18   #563
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Der vi leverer pakke blir de gitt til barna som gave fra foreldre eller besteforeldre som ikke har mulighet til å kjøpe noe selv. Derfor er det viktig at det ikke står noen form for personlig hilsen inni pakken. På utsiden skal man feste en lapp hvor det står alder og kjønn, og hva pakken inneholder (hvis jeg var en av disse foreldrene ville jeg nok uansett åpnet pakken og sjekket innholdet før jeg ga den fra meg).

Det høres ut som samme grunnidé, men veldig forskjellige opplegg rundt omkring. Bra er det uansett!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:27   #564
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her i byen er gavetreet, der man henter juleønsker fra dem som har meldt inn behov, stort sett fylt av ønsker om nyttige og praktiske ting og ikke noe luksus eller morsomt. Dessverre. Ungene får i sin adventskalenderen oppdraget med å kjøpe gave til en fremmed (vi betaler da, ikke ungene) og på mandag var vi ute sammen og kjøpte vintersko til én og varmt vintertøy til en annen. Jeg valgte gutte-mottakere fra treet, sånn at guttene mine skulle være konsulenter på hva som er fint og kult og bra på alle måter. Sånn at klærne og skoene i hvert fall er de "riktige" når ønskene nå er så praktiske.

Jeg tror også at tenåringsgutter er dem som får minst i sånne sammenhenger. Mange syns rett og slett det er vanskelig å kjøpe til større barn enn mindre, og ekstra vanskelig til gutter. Vi skal gjøre det samme på mandag, og skal matche en gave fra hver av barna i familien; Hiawata, + en niese og en fetter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:38   #565
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror også at tenåringsgutter er dem som får minst i sånne sammenhenger. Mange syns rett og slett det er vanskelig å kjøpe til større barn enn mindre, og ekstra vanskelig til gutter. Vi skal gjøre det samme på mandag, og skal matche en gave fra hver av barna i familien; Hiawata, + en niese og en fetter.

Her har heldigvis Sparebankstiftelsen og en veldedig forening sagt at de skal sikre at alle som har levert ønsker får gave. Så de ønskene som ikke hentes av privatpersoner, tar stiftelsen m.fl. seg av. Alle skal få noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:40   #566
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her har heldigvis Sparebankstiftelsen og en veldedig forening sagt at de skal sikre at alle som har levert ønsker får gave. Så de ønskene som ikke hentes av privatpersoner, tar stiftelsen m.fl. seg av. Alle skal få noe.

I den innsamlingen jeg var med på var det faktisk flere som meldte seg som givere enn som hadde meldt inn behov, heldigvis. Så her var det motsatt, en del som ønsket å gi men som ikke fikk. Fra lista som ble delt ut ser det ut til at det var ønske om 2164 gaver (uansett tragisk at det er så mange som har behov for dette), mens det var over 2600 som hadde meldt seg som givere (dvs trykt "skal" på fb-arrangementet, som er måten man melder seg på). Men tror det var arrangert flere lignende innsamlinger det gikk an å være med på.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 14-12-18 kl 10:50.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:41   #567
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her har heldigvis Sparebankstiftelsen og en veldedig forening sagt at de skal sikre at alle som har levert ønsker får gave. Så de ønskene som ikke hentes av privatpersoner, tar stiftelsen m.fl. seg av. Alle skal få noe.

Så bra!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 10:51   #568
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2018

Her samler en frivillig forening inn penger. De har tidligere samlet inn gaver, men ble ofte slik at mottaker ikke hadde nytte av gaven og heller trengte noe annet så de prøver å å en bedre match og kjøper inn. Var liksom poengløst å få kaffe når du ikke har noe å lage kaffe med. De handler også inn mat til de som sier de har behov for det.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 12:57   #569
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Ja, jeg hører det oftest er eldre barn/ungdom som ikke får gaver på disse innsamlingene. Det er så enkelt å kjøpe til mindre barn, men ungdom trenger også julegaver så det håper jeg mange prøver å tenke på.

I en av Meny-butikkene her vi bor er det satt ut en handlevogn hvor de som vil kan kjøpe noe ekstra i butikken og legge i vognen og så blir det gitt til noen som trenger det. Det synes jeg også er veldig fint, og en enkel måte å gi noe på. Ingen trenger pakke inn noe eller gå innom noen ekstra butikker, man bare kjøper litt julegodt eller mat eller noe annet mens man likevel er på butikken og legger i denne vognen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 12:58   #570
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Ja, jeg hører det oftest er eldre barn/ungdom som ikke får gaver på disse innsamlingene. Det er så enkelt å kjøpe til mindre barn, men ungdom trenger også julegaver så det håper jeg mange prøver å tenke på.

I en av Meny-butikkene her vi bor er det satt ut en handlevogn hvor de som vil kan kjøpe noe ekstra i butikken og legge i vognen. Det synes jeg også er veldig fint, og en enkel måte å gi noe på. Ingen trenger pakke inn noe eller gå innom noen ekstra butikker, man bare kjøper en ekstra sjokolade, julebrus, pasta, pepperkakeboks eller noe annet mens man likevel er på butikken og legger i denne vognen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 13:14   #571
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Her i byen har de fleste butikkene en sånn handlevogn man kan legge mat i. Veldig enkelt å benytte seg av.
Og på kinoen kan man legge gaver under juletreet. Der velger man kjønn og alder selv, og skriver det på pakken. På kjøpesenteret derimot tar man en lapp fra treet med ønske på. Jeg har ikke gjort fått gjort det enda, strever nok med gaver til familien. Kanskje jeg kunne gjort det med jentene i morgen.
Men jeg pleier å kjøpe noe ekstra til handlevognen når jeg er i butikken.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 13:16   #572
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Men ja, trist at det skal være sånn i verdens rikeste land.
På skolen holder jeg på med en gruppeoppgave om sosiale ulikheter i helse der vi har valgt å fokusere på barnefattigdom så jeg har hodet fullt for tiden.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 16:47   #573
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Har pakket inn de fleste gavene, og idag har jeg laget Sara Bernhard i langpanne og glutenfrie kjeks Får se om det blir glutenfrie kolakaker iløpet av helga og.
Så, i rute med alt sånn

Dog burde jeg ha ryddet vaskerommet sånn at jeg fant frem der
Men er begrenser hva jeg orker nå. Fikk skifta på sengeklær til kidsa også idag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 19:08   #574
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2018

Har fått avgårde julekortene og pakken som skal til brodern. Og kjøpt del av gaven til x. Det andre er hjemmelagd. Og så er det bare å sy ferdig det andre.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-18, 22:59   #575
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, jeg hører det oftest er eldre barn/ungdom som ikke får gaver på disse innsamlingene. Det er så enkelt å kjøpe til mindre barn, men ungdom trenger også julegaver så det håper jeg mange prøver å tenke på.

I en av Meny-butikkene her vi bor er det satt ut en handlevogn hvor de som vil kan kjøpe noe ekstra i butikken og legge i vognen og så blir det gitt til noen som trenger det. Det synes jeg også er veldig fint, og en enkel måte å gi noe på. Ingen trenger pakke inn noe eller gå innom noen ekstra butikker, man bare kjøper litt julegodt eller mat eller noe annet mens man likevel er på butikken og legger i denne vognen.

Alle matbutikkene her har satt opp slike vogner i år.

I morgen sendes de siste julekortene og jeg må kjøpe de siste gavene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 20:21   #576
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg har lavterskel-jul og har blant annet droppet julekort. Ser ikke for meg at det blir noe baking, vi spiser det aldri. Tenker å rulle noen kuler av marsipan og kransekakemasse til eventuelle gjester.

Begynte på og avsluttet julegavene i dag.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 20:29   #577
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Julekort legger vi ut på Facebook iår og de som ikke er der får vi se om får noe.
Flere gaver unnagjort, noen igjen og de som skulle sendes er sendt.
Det blir jul iår og.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 21:38   #578
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

I går ble vi ferdige med årets juleavslutninger. Det var skikkelig koselig med taekwondoavslutning i går. Mye god mat, hyggelig selskap (tenk å få sitte ved siden av en fra, av alle steder, min nordnorske hjemby) morsomme selskapsleker (vi vant quizen!), julenissen kom med godteposer til barna og ikke bare fikk mannen gave for ekstra innsats i klubben, men vi vant i lotteriet også. Og barna var en drøm å ha med selv om det ble en lang kveld, med en del kjedelige taler, og vi ikke dro hjem før 22.30. De oppførte seg helt eksemplarisk. Fantastisk med store barn.

I dag har barna laget julegaver til besteforeldrene og i morgen skal vi lage og pynte pepperkakehuslandsbyen vår.

Torsdag er siste skole- og barnehagedag og etter det har hele familien fri. I november og starten av desember syntes jeg det gikk så saaakte fram mot jul og nå føles det nesten som om det går for fort. Det er så koselig nå, så mye julestemning, så mye jeg gleder meg til, jeg vil bare være sikker på at jeg virkelig nyter det siden det er så raskt over og så et helt år til neste gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 23:39   #579
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Har fått sett to julefilmer ikveld:
Polarekspressen og Christmas Chronicle med Kurt Russell! Morsom og anbefales. Ligger på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 23:41   #580
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg har laget pepperkakedeig til i morgen, og PERFEKTE fløtekarameller som jeg nå sitter og pakker inn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no