Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Vi skal ha ny bil - hjelp

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 10:18   #21
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Hvis dere lurer på Toyota, kan jeg absolutt anbefale Toyota Corolla Verso. Aner ikke hvordan man legger inn bilde, men her er i alle fall en link:

http://www.toyota.no/cars/new_cars/c...erso/index.asp

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:22   #22
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hvis dere lurer på Toyota, kan jeg absolutt anbefale Toyota Corolla Verso. Aner ikke hvordan man legger inn bilde, men her er i alle fall en link:

http://www.toyota.no/cars/new_cars/c...erso/index.asp

Den tenkte jeg også på, den er ikke så dum (men totalt uaktuell for oss, mannen nekter å kjøpe Toyota). Og den er mer romslig enn det man skulle tro, og veldig god å sette seg inn i og gå ut av, særlig med litt slitent bekken. Barna blir også sittende høyt og fint i den og får god utsikt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:26   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Den tenkte jeg også på, den er ikke så dum (men totalt uaktuell for oss, mannen nekter å kjøpe Toyota). Og den er mer romslig enn det man skulle tro, og veldig god å sette seg inn i og gå ut av, særlig med litt slitent bekken. Barna blir også sittende høyt og fint i den og får god utsikt.

Ja den så fin ut!
Av en eller annen grunn har jeg fått mannen med på Toyota. Håper denne også kan være aktuell for han.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:28   #24
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hvis dere lurer på Toyota, kan jeg absolutt anbefale Toyota Corolla Verso. Aner ikke hvordan man legger inn bilde, men her er i alle fall en link:

http://www.toyota.no/cars/new_cars/c...erso/index.asp


Jeg sendte en link til mannen med en bil av denne typen og får dette til svar:

"Den må vi prøve!
Alt var fett, utenom girkassen. Prøvde en sånn girkasse i mazda 5. Svineri, men kanskje blir man vandt til det? "

Hva er dette med denne girkassen?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:39   #25
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hva er dette med denne girkassen?

Ikke spør meg. :like blond:

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:47   #26
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Å ja. Det er plasseringen han mener:

http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...=5&adTypeId=20

Det må man da kunne bli vandt med.


Hvordan skrives forresten vandt ? vant?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:50   #27
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hva er dette med denne girkassen?

Er det ikke vanlig manuell girkasse da? :dobbelblånn:

Dere er ikke vant til å ha automat, vel?

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:50   #28
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.


Hva er dette med denne girkassen?

Er det MMT-gir du mener? Det er et slags kombigir, der man har mulighet til å velge mellom vanlig gir og automatgir. Vi har det, og vi bruker bare automattypen. Suverent! Og kjempeenkelt. Foreldrene mine er vant til rent automatgir, og synes at vår type automatgir funker fint.

Da vi skulle kjøpe, hadde vi til hjemlån bl.a. en Peugeot 307SW og Mazda 5. Disse bilene var greie, men framsto som mye simplere, spesielt innvendig. Vi er superfornøyd med bilen; det beste med den er fleksibiliteten med setene. Skal vi kjøpe lange flatpakker på IKEA, tar vi ned alle setene, og får varebil, trenger vi å frakte datterens venner, kan vi slå opp de to setene bak, slik at vi har 7 seter i bruk. De er enkle å slå opp og ned. Man kan også velge å slå ned ett, to eller tre av baksetesetene (for et ord! ), fordi det er separate seter og ikke en "benkerad". Veldig fleksibelt. Takhøyden er også super. Da vi skulle på påskeferie, oppdaget vi at vi kunne stappe bilen på en smart måte ved å sette ting på høykant. Veldig plasseffektivt.

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:53   #29
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Å ja. Det er plasseringen han mener:

http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...=5&adTypeId=20

Det må man da kunne bli vandt med.

AH!
Det blir man fort vant til. Selv har jeg kjørt sånn girkasse i lånt bil, og det gikk fint.
I min forrige bil haddejeg vanlig automat, men nå ha jeg rattautomatgiring - suverent!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 10:54   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

[quote=HSJ73;346035]Er det MMT-gir du mener? Det er et slags kombigir, der man har mulighet til å velge mellom vanlig gir og automatgir. Vi har det, og vi bruker bare automattypen. Suverent! Og kjempeenkelt. Foreldrene mine er vant til rent automatgir, og synes at vår type automatgir funker fint.

quote]




Vi er ihvertfall vant med å ha manuell.
Bilen virker helt supert til vårt behov!!
Virker høy og god for mitt bekken. Mye bagasjeplass. Vi reiser en del utenbys, på hytta og til fjells og har mye vi skal ha med oss. Samtidig er jo mannen trener for flere lag, og det er jo genialt med flere seter i så måte.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 11:43   #31
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Mazda 5, men den ligger nok over deres prisklasse, vår og for den del.. men jeg har veldig lyst på en..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 11:53   #32
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Jeg synes MMT-giringa var helt tragisk. Rykk og napp og tjo og hei.

Vi har Volkswagen Touran 1,9 TDI med DSG-girkasse og er bare superdupermegadødsfornøyd. Det er to girkasser i bilen, og det veksles mellom disse to ved annenhvert gir. Det betyr at bilen ikke mister motorkraft når vi girer, og vi merker ikke giringen. Man kan også gire manuelt, men det har jeg til dags dato ikke gjort - etter snart tre år med bilen. Jeg klarer ikke å se for meg at vi noen gang kommer til å kjøpe bil uten automat igjen, det er utrolig behagelig.

Finnes i en del utstyrsvarianter, og ulikt interiør. Vil tro at variantene uten DSG evt TDI er billigere. Her er et eksempel på bil med DSG:

http://finn.no/finn/viewimage?finnko...79&adTypeId=20

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 12:57   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Verken jeg eller mannen har peiling på biler. Vi kjøpte bil for aller første gang sommeren 2005.

Valget vårt falt på en splitter ny Skoda. For en Skoda Fabia stasjonsvogn betalte vi 200 000. Skoda Fabia er ikke spesielt stor, men vi lukeparkerer på daglig basis, så det var noe av poenget vårt.

En Skoda Oktavia er større. Da får dere en ganske så ny bil (fremdeles med nybilgaranti) for den summen dere har til rådighet.

Skoda har fra gammelt av et dårlig rykte, men de har blitt kjøpt opp av VW/Audi, så bilene er det ikke lenger noe i veien med. Men er det et statussymbol du er på utkikk etter, så er Skoda feil valg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:11   #34
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Mazda 5, men den ligger nok over deres prisklasse, vår og for den del.. men jeg har veldig lyst på en..


Må nok nærmere 300.000 for en Mazda 5 (det ligger noen på Finn til ca 280.000) - modellen har bare vært i salg siden høsten 2005, så det er ikke så veldig mange brukte biler ennå. Jeg liker min Mazda 5 veldig godt - du sitter høyt, fleksible seter og ikke minst kjekt med plass til naboens barn i tillegg til mine egne Mazda 6 er kanskje mer komfortable å kjøre på langkjøring - romslig og fin, men du sitter lavere.

Mazda-testen som noen viser til her stod i Dagbladet i påsken, så du finner den kanskjer dersom du søker på nettet

Lykke til med bilvalget!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:25   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Må nok nærmere 300.000 for en Mazda 5 (det ligger noen på Finn til ca 280.000) - modellen har bare vært i salg siden høsten 2005, så det er ikke så veldig mange brukte biler ennå. Jeg liker min Mazda 5 veldig godt - du sitter høyt, fleksible seter og ikke minst kjekt med plass til naboens barn i tillegg til mine egne Mazda 6 er kanskje mer komfortable å kjøre på langkjøring - romslig og fin, men du sitter lavere.

Mazda-testen som noen viser til her stod i Dagbladet i påsken, så du finner den kanskjer dersom du søker på nettet

Lykke til med bilvalget!

Vi kan legge ut 300,- men tror vi sikter oss inn litt rundt 250,- .
Ja jeg syntes mazda 6 var altfor lav for mitt bekken.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 13:26   #36
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Verken jeg eller mannen har peiling på biler. Vi kjøpte bil for aller første gang sommeren 2005.

Valget vårt falt på en splitter ny Skoda. For en Skoda Fabia stasjonsvogn betalte vi 200 000. Skoda Fabia er ikke spesielt stor, men vi lukeparkerer på daglig basis, så det var noe av poenget vårt.

En Skoda Oktavia er større. Da får dere en ganske så ny bil (fremdeles med nybilgaranti) for den summen dere har til rådighet.

Skoda har fra gammelt av et dårlig rykte, men de har blitt kjøpt opp av VW/Audi, så bilene er det ikke lenger noe i veien med. Men er det et statussymbol du er på utkikk etter, så er Skoda feil valg.


Skal sjekke ut Skodaen! Takk for tips!
Vi er ikke på statussymboljakt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:09   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Jeg anbefaler selvsagt minibuss. Man sitt høyt og kan a seks unger uten problem. I tillegg kan man handle hva man vil når man vil. Det er alltid plass.

Forøvrig kan jeg anbefale Toyota. Driftsikre biler. Man får mye bil for pengene. Kjøp for all del ikke en Mercedes som du skal ha service på på merkeverkstedet her i byen. Det koster 10 000 å bare kjøre forbi verkstedet. Servicen er også elendig.*erfaren*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:16   #38
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Minibuss
Synes jeg ser mandarinungen, mannen og meg på bytur i den

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:16   #39
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Føler på meg at det blir en Toyota av et eller annet slag.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:17   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal ha ny bil - hjelp

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Minibuss
Synes jeg ser mandarinungen, mannen og meg på bytur i den

Vi hadde to unger da vi kjøpte vår første minibss. Fantastisk deilig fremkomstmiddel og ikke i nærheten av å være tøft eller statussymbol.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no