Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-15, 07:11   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Jeg vurderer om familien skal få apple TV til ju.
Pr i dag har vi riksTV på en fatscreen uten kort. Altså har vi bare NRK.
Det er egentlig en hverdag vi trives med og vi ønsker ikke tilgang på flere kanaler. Men muligheten til å se nrk nett TV på TV og ikke laptop frister vedig.

Men hva må vi ha da? TV er 12-13-14 år gammel og må vel byttes ut?
Nettet vårt er ADSL, ikke fiber.
Og, kan man ha Netflix og lage egen barnebruker?
Ungene har en del TV tid uten voksene i huset, det er en av grunnene til at vi kun har NRK. Så skal vi ha Netflix må vi kunne regulere hva de har tilgang på.

Og er det verd det? Netflix altså? Vi ser knapt på TV vi voksene, men de få gangene vi setter oss ned hadde det vært fint å kunne sett en film feks.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 07:20   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Om dere uansett må kjøpe ny TV, vil det beste valget være å kjøpe en smartTV og droppe AppleTV.

Vi har nå kun SmartTV, altså har vi ingen kanaler. Men TVen har NRK-app, Netflix-app, Viaplay-app osv. Ungen har egen profil på Netflix, som hindrer ham i å se ting med mer enn 7 års (tror jeg) aldersgrense.

Jeg synes det er verdt det, selv om jeg aldri ser på TV selv.

Edit: var visst 12 år.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 07:27   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Abonnerer. Lurer på en del av det samme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 07:40   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Enig med Input, kjøper du smart-TV kan du droppe Apple-TV. Vi har en Sony ett eller annet som kun er på nett, vanlig bredbånd fra Telenor, som ungene bruker til youtube, netflix og NRK Super (og PS4 når de kommer på det).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:06   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Jeg har satt inn en ny rimelig flat-TV på podens rom, med Chromecast. Chromecast koster et par hundre kroner, og med den kan man se på Netflix, bruke youtube ++. Fatter ikke at ikke flere går for den, egentlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:07   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Dersom du kun kjøper smart-tv, så pass på å kjøpe en med bra software. Jenta mi har en toshiba på rommet sitt, men menyene er veldig frustrerende og den henger seg ofte opp. Så vi har ofte brukt chromecast på den i stedet.

Det går an å lage barnebruker på profilene til ungene, men jeg er usikker på om det hindrer dem i å bare klikke på en av brukerne til de voksne i stedet og se på hva de vil der. Men man kan jo sjekke strømmehistorikk da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:40   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.383
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Barna har hver sine profiler hjemme hos oss. Det er klart at de kan se på en voksen-profil, eller lillesøster kan trykke seg inn på storebror sin, men vi ser da i tilfelle hva de har sett på. Hos oss er de i hvert fall ganske lovlydige.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:58   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Barna har hver sine profiler hjemme hos oss. Det er klart at de kan se på en voksen-profil, eller lillesøster kan trykke seg inn på storebror sin, men vi ser da i tilfelle hva de har sett på. Hos oss er de i hvert fall ganske lovlydige.

Sånn har vi det også. Har funket bra så langt. Hun spør oss i de tilfellene der hun ønsker å se filmer med høyere aldersgrense.

Jeg ville også gått for en smart tv. Apple tv trenger dere isåfall kun dersom dere også ønsker å se amerikansk Netflix. Såvidt jeg vet kan man ikke sette det opp på smart tv?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:59   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har satt inn en ny rimelig flat-TV på podens rom, med Chromecast. Chromecast koster et par hundre kroner, og med den kan man se på Netflix, bruke youtube ++. Fatter ikke at ikke flere går for den, egentlig.

Vi har begge deler og den eneste ulempen med chromecast er egentlig at man trenger en telefon eller nettbrett for å styre den. Mens apple-tv har vært enklere i forhold til at ungene har kunnet styre den med en fjernkontroll. Nå har jo alle ungene nettbrett, så egentlig kunne vi klart oss fint med bare chromecast.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 09:10   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Og så må dere selvsasgt sjekke at hastigheten på ADSL'en deres er god nok til å strømme.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 09:43   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.


Jeg ville også gått for en smart tv. Apple tv trenger dere isåfall kun dersom dere også ønsker å se amerikansk Netflix. Såvidt jeg vet kan man ikke sette det opp på smart tv?


Joa, jeg har amerikansk netflix på tv'en min (unblock us på modemet)

Jeg bruker eple-tv'en til airplay, en sjelden gang en film fra iTunes, og nrk fordi nrk-appen på tv'en henger seg opp til tider.

Hvis du ikke har behov for airplay trenger du nok ikke epletv, men vær obs på at ikke alle smart-tv'er har støtte for ulike profiler. På tv'en vår (LG) kan man ikke endre profil, så hvis det er et poeng at barna skal ha egne (barne-) profiler ville jeg gått for en eple-tv. I såfall trenger du strengt tatt ikke smart-tv.

Vi har heller ikke fiber, men alt av strømming funker fint likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 10:06   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har satt inn en ny rimelig flat-TV på podens rom, med Chromecast. Chromecast koster et par hundre kroner, og med den kan man se på Netflix, bruke youtube ++. Fatter ikke at ikke flere går for den, egentlig.

Med Chromecast er du avghenig av en dings for å kunne bruke den. Appel tv kan brukes alene. Derfor er ikke Chromcast noe alternativ for oss. Regner med andre med særlig små barn tenker det samme.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Og så må dere selvsasgt sjekke at hastigheten på ADSL'en deres er god nok til å strømme.

Vi har dårlig ADSL-linje men både Netflix og HBO funker bra hos oss. Linjen vår er dårligere enn HBO setter som minstekrav.

Vi har valgt rimligere tv'er og har kjøpt en apple tv til hver i steden for smart tv. Ungene har hver sin bruker på Netflix men de kan jo velge hvem de vil i teorien når de går inn. I praksis så er velger de sine egne for der får de fram sine favoritter. Skulle de velge en annen ser vi det raskt på loggen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 10:45   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har satt inn en ny rimelig flat-TV på podens rom, med Chromecast. Chromecast koster et par hundre kroner, og med den kan man se på Netflix, bruke youtube ++. Fatter ikke at ikke flere går for den, egentlig.

Vi har begge deler og AppleTV er så adskillig mye mer brukervennlig. - Det er bare å koble til og kjøra på. Trenger ikke andre epleprodukter selv om man har appleTV, selv om det unektelig er praktisk det også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:15   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Med Chromecast er du avghenig av en dings for å kunne bruke den. Appel tv kan brukes alene. Derfor er ikke Chromcast noe alternativ for oss. Regner med andre med særlig små barn tenker det samme.

Man skal ha ganske små barn da tenker jeg. Man trenger en pad eller telefon som i prinsippet fungerer som en fjernkontroll. Apple-TV fungerer ikke uten fjernkontroll? Min nevø på 6 år fikset dette helt fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:16   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi har begge deler og AppleTV er så adskillig mye mer brukervennlig. - Det er bare å koble til og kjøra på. Trenger ikke andre epleprodukter selv om man har appleTV, selv om det unektelig er praktisk det også.

Det er den nok, men det koster også dobbelt så mye.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:33   #16
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Man skal ha ganske små barn da tenker jeg. Man trenger en pad eller telefon som i prinsippet fungerer som en fjernkontroll. Apple-TV fungerer ikke uten fjernkontroll? Min nevø på 6 år fikset dette helt fint.

Min sønn på 4 år fikser også dette! Tv, Chromecast og Samsung Galaxy Tab altså..

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 12:35   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Annki, her.

Min sønn på 4 år fikser også dette! Tv, Chromecast og Samsung Galaxy Tab altså..

Min far på 68 gjør ikke det. :datapunkt: Han mener bestemt at chromecast'en er feil. Jeg tror det er han som er feil. Dataingeniør og greier.

Eple-tv'en hos oss greier han. Hvertfall NRK-appen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 13:42   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Man skal ha ganske små barn da tenker jeg. Man trenger en pad eller telefon som i prinsippet fungerer som en fjernkontroll. Apple-TV fungerer ikke uten fjernkontroll? Min nevø på 6 år fikset dette helt fint.

Det er jo fjernkontroll med Apple-tv'n. Men man kan laste ned en app og bruke phon eller pad i stedet for, og få noen flere funksjoner da. Hvis man vil. Jeg er epledame og syns ikke jeg trenger det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 14:39   #19
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 1000 spørsmål om apple TV, Netflix og flatskjerm

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Man skal ha ganske små barn da tenker jeg. Man trenger en pad eller telefon som i prinsippet fungerer som en fjernkontroll. Apple-TV fungerer ikke uten fjernkontroll? Min nevø på 6 år fikset dette helt fint.

Jeg tenker ikke på at barna ikke fikser det, mine begynner å bli ganske store så det er ikke derfor, men det er ikke alltid en dings er tilgjengelig, av forskjellige årsaker. Ikke fordi det er manko på dingser i huset, men noen ganger ønsker jeg at dingsene skal være utilgjengelige. Fjernkontrollen til apple tv ligger sammen med de andre fjernkontrollene så den er alltid tilgjengelig.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no