Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Finnes det Blu-ray-spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-15, 18:31   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Finnes det Blu-ray-spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Jeg har fått en drøss med amerikanske blueray-filmer fra min bror, og vår spiller vil ikke spille formatet. Finnes det spillere man kan kjøpe her i landet, hvor de støtter alle formater? Eller må man hacke?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 18:54   #2
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Ingen som vet? Eksterne spillere til pc, støtter de utenlandsk blueray-format?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 19:27   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Oppo sine eksepsjonelt gode spillere kan leveres med «sonefri» Blu-ray, men det er dyrt (lenken går til den rimeligste modellen, og det koster 1200 ekstra å få den sonefri), og jeg antar du fortsatt må bytte sone med fjernkontrollen og så starte spilleren på nytt. Jeg har en tidligere modell av denne og er veldig fornøyd. Jeg har ikke noen erfaring med de som selger den i Norge nå. Soundgarden førte merket tidligere.

Ben "verdt hver krone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 19:34   #4
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Å inni granskauen!! Det var dyrt ja!
Går det an å kjøpe noe slikt i utlandet? Evnt hvor?
Det er fortærende å ikke kunne se halvparten av dvd/blueray filmene våre.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 19:39   #5
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Jeg har en sonefri DVDspiller kjøpt på siba for ingenting omtrent. Aner ikke om de finnes i bluray også, og jeg husker ikke hva den heter (står på høtta så jeg kan ikke sjekke). Google?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 21:18   #6
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Den rimeligste måten å gjøre dette på er nok å kjøpe en billig Blu-ray spiller fra USA eller Canada (som virker med 220V strøm - dette er nok enklest å sjekke hvis noen kan kjøpe den fysisk for deg). Men den vil da bare spille Blu-ray fra sone A, så da må du ha to spillere hvis du også skal se filmer som er låst til europeisk sone B. Ganske mange Blu-ray-filmer er uten regionsperre, og kan brukes i begge.

Ben "or try eBay" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-15, 22:22   #7
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det BlueRay spillere som spiller amerikanske format her i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Den rimeligste måten å gjøre dette på er nok å kjøpe en billig Blu-ray spiller fra USA eller Canada (som virker med 220V strøm - dette er nok enklest å sjekke hvis noen kan kjøpe den fysisk for deg). Men den vil da bare spille Blu-ray fra sone A, så da må du ha to spillere hvis du også skal se filmer som er låst til europeisk sone B. Ganske mange Blu-ray-filmer er uten regionsperre, og kan brukes i begge.

Ben "or try eBay" Murphy

Vi har en helt bra spiller som spiller europeiske filmer, så jeg trenger strengt tatt bare en ekstra som da kan være låst til sone A.
Ja, kanskje jeg skal prøve eBay. Jeg har jo folk som kan kjøpe fysisk der borte, men det koster ens førstefødte å få sendt det over dammen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no