Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har du også snublefunksjon i nettleseren din?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 16:24   #1
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Har du også snublefunksjon i nettleseren din?

Her om dagen var jeg veldig begeistret over å ha oppdaget en ny og morsom måte å surfe nettet på. Det har ikke gitt seg. Jeg oppdager så utrolig mye morsomt!

Tjenesten heter StumbleUpon. Derfor kaller jeg det altså "snublefunksjon".

Den eneste ulempen som jeg vet om er at det finnes både dansk og svensk variant, men fortsatt ikke norsk. Men det vil komme når behovet melder seg. Siden jeg digger den siden, så legger jeg også inn norske sider som jeg synes er bra jevnt og trutt, og slenger alltid på tag'en "norsk" slik at andre lettere skal kunne finne norske sider. FP er selvagt registrert. (Og vil komme lenger opp i "systemet" dersom det også får tommel opp-stemmer. )

I tillegg får man rett og slett en egen "snubleblogg" på siden og mulighet for å følge med på sine kontakters anbefalte nettsider osv. Tjenesten er rett og slett genial. Jeg har funnet morsomme sider for barna også der. Dette var akkurat det jeg ønsket meg uten å vite det! (Ja, jeg er litt frelst. )

Det beste er jo også at man kan anbefale enkeltting på nettsider. Man trenger ikke å anbefale f.eks. hele aftenposten.no dersom man snubler over en interessant artikkel.

Min profilside med oversikt over nettsider jeg har lagt inn og de jeg har gitt tomme opp, finner man forresten her.

Hva med deg? "Snubler" du på nett også?

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 16:25   #2
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du også snublefunksjon i nettleseren din?

Fortell gjerne om dere vet om noe lignende lure ting som tydeligvis har gått meg hus forbi, forresten.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no