Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ang søkemotorer

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 18:47   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang søkemotorer

Noen som vet hvor ofte Google oppdaterer?

Jeg har prøvd å gå under jorden når det kommer til mobilnummer, og har bla slettet en webside som vi laget på skolen i fjor. Men informasjonen kommer opp når man søker fordet. Siden kommer ikke opp da, men det står jo litt i søket.

Noen som vet når jeg kan forvente at Google oppdaterer så dette forsvinner?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:09   #2
Einar
Administrator
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 92
Einar er litt kulEinar er litt kul
Standard

Sv: Ang søkemotorer

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Noen som vet hvor ofte Google oppdaterer?

Jeg har prøvd å gå under jorden når det kommer til mobilnummer, og har bla slettet en webside som vi laget på skolen i fjor. Men informasjonen kommer opp når man søker fordet. Siden kommer ikke opp da, men det står jo litt i søket.

Noen som vet når jeg kan forvente at Google oppdaterer så dette forsvinner?

Før i tiden hadde man "google dance", som var regelmessige oppdateringstidspunkter for google, men google oppdaterer nå fortløpende.

Google bruker mange sære parametre for å finne ut hvor ofte den skal gå innom ei side for å oppdatere (f.eks. vil sider som sjelden endrer seg besøkes sjeldnere), så det er vanskelig å forutsi når det blir borte.

Har du hastverk, ta en titt på:
http://www.google.com/support/webmas...y?answer=61062

Einar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:23   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang søkemotorer

Jeg kjørte en spyboot i ettermiddag. Det tok all søkehistorikken, til og med påloggingen hit.
Ellers kan EasyCleaner brukes.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 22:43   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang søkemotorer

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg kjørte en spyboot i ettermiddag. Det tok all søkehistorikken, til og med påloggingen hit.
Ellers kan EasyCleaner brukes.

Mener ikke at jeg skal gjemme noe i egen nettleser, men at jeg ikke har lyst til å havne i søkeresultat på Google med fullt navn, adresse osv selv etter jeg har fjernet det fra det aktuelle nettstedet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no