Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du til å hande på Lidl?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 10:50   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

handler billige og gode grønnsaker!!!

Slår til med et par tyske dyre pølser for å glede mannen i ny og ne.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:51   #22
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

De få gangene jeg handler der kjøper jeg mest frukt og grønt. Det er superbillig på Lidl!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:57   #23
Lotta
Fullverdig medlem
 
Lotta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
Innlegg: 39
Lotta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Har handlet der, og spesielt brød er billig der.
3.90 for et brød, er billig. For her i huset går det en god del brød.
Har også kjøpt frossevarer som f.eks kyllingnuggets og andre kyllingprodukter.
De har et annet utvalg enn det man finner i frysedisken hos Prix og Rema.

Lotta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 13:32   #24
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg handler for det meste på Meny.
Men handler frukt og grønt hos Lidl, da de er mye billigere og MYE friskere.
Ser pent ut og. Stort utvalg og, så det skorter ikke på det.

Ellers har det blitt endel sko, verktøy, leker, klær etc-
Lakrisen er jo rene himmelrike.

Bacon osten på tube koster 10 kroner mindre på Lidl enn på Meny.
De har endel tilbud som jeg benytter meg av.
Youghurt sortimentet er jo veldig bra, kanskje ikke av de sunneste sorten, men gode er de. Mange gode puddinger.
Mye jalla der,men det er det i alle butikker.
De har gilde, tine og mange andre norske varer der i tillegg.

Mye utvalg i frossen mat og oster som man ikke får så mange andre steder.
Som jeg har sett i hvertfall.

Synes det er så synd at det er så mange som ser setter en i bås pga at man handler på Lidl.
Opplevd det flere ganger.
Mange har ikke engang satt foten sin der av prinsipp....
De har bestemt seg for at de selger kun søppel-

Heldigvis har jeg klart å omvende mange, men det er nesten slik at man ikke kan si at en handler der.

Idioti-

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 13:47   #25
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

jeg handler paa lidl naar jeg er i naerheten ja. de har noen helt suverene jus bokser med sugroer som er blitt en livredder for oss og de har noen fantastiske gode sjokoladeboller (miniboller i moerk, lys og hvit sjokolade) som jeg er blitt "litt" avhengig av...lol.... ellers har de en suveren pose potetmos (heter Puree) som er helt toppers og ellers kjoeper jeg tiramisu desert, smoer, tomme CD'er og diverse husholdniongs og smaating....
de har endel dill men det kan en fort unngaa....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 13:54   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Mange har ikke engang satt foten sin der av prinsipp....
De har bestemt seg for at de selger kun søppel-

Må bare få skyte inn at jeg har også prinsipper om å ikke handle der, men det er ikke fordi jeg har besemt meg for at det bare er søppel.
Jeg boikotter stort sett alle kjeder/butikker som tilbyr dårlig arbeidsmiljø for sine ansatte.
(jeg er svært farget av mine år som tillitsvalgt i LO, ja )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:05   #27
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Syns det er mye bra der jeg! Og så har de litt vegitar-mat å..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:25   #28
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg har aldri handlet på Lidl..

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 14:55   #29
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Må bare få skyte inn at jeg har også prinsipper om å ikke handle der, men det er ikke fordi jeg har besemt meg for at det bare er søppel.
Jeg boikotter stort sett alle kjeder/butikker som tilbyr dårlig arbeidsmiljø for sine ansatte.
(jeg er svært farget av mine år som tillitsvalgt i LO, ja )

Jo, de har nok et dårlig rykte, men jeg kjenner flere som jobber på Lidl og de trives kjempegodt.
Han ene sluttet på Meny og starte hos Lidl og angrer ikke.
Det er svarte får i alle kjeder-
Hørt negativt om både Meny og rema ang arbeidsmiljø og trivsel.


Dette gidder ikke å henge meg opp i.

De som ikke trives i butikken og dets "regler", slutter oftes i jobben og finner seg noe annet.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 15:14   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

De som ikke trives i butikken og dets "regler", slutter oftes i jobben og finner seg noe annet.

Ja, det håper jeg jo for deres del.
Jeg boikotter dem selv, det betyr ikke at jeg ikke takler at andre handler der. (stor forskjell)

Det er jo selve tanken bak konseptet som gjør meg kvalm, av samme grunn boikotter jeg McDonalds.

Og hvis noen skulle være i tvil, jeg stemte nei til EU.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 18:18   #31
Tia
Fullverdig medlem
 
Tia sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 37
Tia er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva er verst med First Price?

Hvilke produkter mener du?

Det lurer jeg å på.
Jeg kjøper ofte First Price-produkter.
Kuvertbrødene deres f.eks. er veldig gode, og billige. De bruker vi mye av.

Jeg handler veldig sjelden på Lidl. Og når jeg gjør det, blir det snop, frukt og dilldall, som regel.

Tia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 18:38   #32
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg handler ofte der og kommer alltid hjem med flere poser. Nede i de finner du småting som de selger = penner, hobbyting,leker, luer, votter, gitar, kalendere osv osv . Jeg handler bleier der da de er billige, desserter, is, kaker, godteri , frukt og grønnsaker og mye annet som de har i butikken. Synes Lidl sine produkter duger lenge jeg og er ett billig alternativ.

  Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 18:45   #33
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Må bare få skyte inn at jeg har også prinsipper om å ikke handle der, men det er ikke fordi jeg har besemt meg for at det bare er søppel.
Jeg boikotter stort sett alle kjeder/butikker som tilbyr dårlig arbeidsmiljø for sine ansatte.
(jeg er svært farget av mine år som tillitsvalgt i LO, ja )

Jeg har ikke fortid i LO, men signerer resten. Har aldri satt mine ben i en Lidl-butikk, ikke fordi jeg tror maten er søppel, men fordi jeg ikke liker "systemet" de arbeider under.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 18:48   #34
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg har aldri handlet på Lidl..

Ikke jeg heller. Har ikke vært i en LIdl-butikk engang.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 19:07   #35
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Nei, jeg får ikke til å handle på Lidl. Og det har ikke noe med viljen å gjøre.
Jeg går inn med stort mot og kommer ut igjen med ingenting.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 19:40   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg aner ikke hvor nærmeste Lidl-butikk er, og jeg gidder generelt ikke å bruke dyrebar fritid på å kjøre gjennom halve byen for å handle i kø når jeg har utmerkede butikker i nabolaget. Samme greia med SmartClub. Fritiden min er faktisk verd noen kroner også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:13   #37
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hva er verst med First Price?

Hvilke produkter mener du?


Smøret til first price syns jeg er ekkelt og usundt. og mye av hermetikken er ekkel. Fiskebollene til XP er til å kaste opp av.. Av slike ting så velger jeg alltid å kjøpe litt dyrere alternativer og "gode" merker. Har merket av Lidl har bedre "kvalitet" på slike produkter enn xp og first price. MIN mening altså..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:39   #38
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg aner ikke hvor nærmeste Lidl-butikk er, og jeg gidder generelt ikke å bruke dyrebar fritid på å kjøre gjennom halve byen for å handle i kø når jeg har utmerkede butikker i nabolaget. Samme greia med SmartClub. Fritiden min er faktisk verd noen kroner også.



Pluss at jeg generelt er for små, spesialiserte butikker. Og Lidl er ikke akkurat liten eller spesialisert ...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:39   #39
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg har aldri handlet på Lidl..

Ikke jeg heller.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:06   #40
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Jeg har aldri handlet på Lidl. har ikke vært inne i noen Lidl butikk eller, vet at det finnes en 2,5 mil herfra, men den ligger litt bortgjemt.
Handler mest på Joker, nærbutikken vår, synes det er viktig å støtte opp om nærbutikken, Vi vil gjerne beholde den, det er bare 200 meter herfra, neste butikk er det 8 km til (Kivi og Spar)

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no