Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-20, 15:53   #901
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 27-06-20, 16:38   #902
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Hadde dere noen føringer på dette i forkant? At pengene man jobber inn er til egen disposisjon? For hvis ikke er jo det at alle ikke jobber til seg selv, men til fellesskapet, akkurat slik disse klassedugnaden bør og skal fungere? Noen bidrar mer mer, andre med mindre - men alle får det samme igjen.

I en litt annen skala, men allikevel litt samme prinsipp gjaldt for Storesøsters russebussprosjekt. Hun deltok på dugnad og satte inn på felleskonto. Avtalen var at alle gjorde det de kunne, og at ingen skulle telle kroner og øre på hvem som gjorde hva. Når hun så ikke orket mer (drama) trakk hun seg ut, og selv om jeg var den som førte regnskap sammen med henne (og sånn sett kunne holdt igjen hennes bidrag før jeg overførte til neste konto) - holdt hun avtalen og insisterte på at pengene var bussens og ikke hennes. Jeg prøvde meg på at det var hennes og at jeg synes hun fortjente å beholde dem utifra betydelig mer nedlagt tid og innsats (enn resten) underveis, men det viser seg at moralen hennes var hakket høyere enn min gitt

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 27-06-20, 22:27   #903
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Klegg
Ekspertene spår mye klegg og mindre mygg, og etter dagens tur er jeg tilbøyelig til å påstå at de har rett! Så ikke en eneste mygg, men fryktelig mye klegg. Det var jammen bra vi hadde med hengekøyer med myggnett!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-06-20, 22:59   #904
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nåh, du kan få prøve å stå som vakt mellom scene og backstage engang.

Det finnes lange KØER av sånne folk.

Det tror jeg på!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-06-20, 23:06   #905
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Klegg er grusomt. Og det kryr av dem her vi bor. I ripsbuskene, så jeg allerde gruer meg til å plukke bær. Og ved alle badeplasser vi oppsøker. Tror vi knertet et par i teltet også når vi tømte det for alt inni, inkl innsekter.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 27-06-20, 23:09   #906
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Transportselskap som sier pakken skal bli levert torsdag. Fredag morgen er pakken lastet opp på bil for utkjøring i følge sporing. Fortsatt ingen pakke mottatt.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 00:04   #907
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Det er sånn jeg er vant til at det fungerer, og såvidt jeg vet det eneste som er riktig med tanke på gratisprinsippet. Frøkna valgte å ikke bli med på klasseturen i 10.; vi krevde ikke pengene hun hadde bidratt med.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 06:44   #908
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Dette tror jeg er helt vanlig rutine. Penger betalt inn til klassekassa er felles penger og ikke noe den enkelte kan velge å disponere. Helt uavhengig av hvordan man jobbet dem inn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå  
Gammel 28-06-20, 06:59   #909
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Sto å så på en liten, pjuskete fugleunge i naboens hage. Plutselig kom en måke og kidnappet den. Jeg kastet det jeg hadde for hånden (en tørkerull) og løp ut, men kom selvsagt for sent.
De frekke og ufordragelige bymåkene er jaget fra sentrum, og har tydeligvis slått seg til i mitt nabolag.
Jeg hater måker.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 07:00   #910
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Jeg tror også at dette er helt vanlig prosedyre!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 08:40   #911
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Klasseturen til mellomste. Dei måtte avlyse den opprinnelige planen (London) og har nå komen opp med nokre dagar i Trondheim. Mellomste vil ikkje vera med og har gitt beskjed om dette. Ho vil heller bruke pengane på ein hyttetur med "gjengen" No kjem det fram at ho ikkje får pengane ho har jobba for, tilbake. Me snakker ikkje om fellesarrangement, men det som ho har jobba inn aleine. Dei legger hennar penger inn i fellespotten i staden for.


Eg er så sint, og har enno ikkje svart, fordi eg må ha eit fornuftig svar å komme med, ikkje eit som er skriven i sinne.

Jeg syns dette burde være vanlig prosedyre, men på eldstes klasseturkasse så skiller man mellom felles sparing og privat sparing, så der så tipper jeg man får igjen den private sparingen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 10:13   #912
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette tror jeg er helt vanlig rutine. Penger betalt inn til klassekassa er felles penger og ikke noe den enkelte kan velge å disponere. Helt uavhengig av hvordan man jobbet dem inn.

Ja. Samme her. Alt står på felles konto, øremerket turen, for alle.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå  
Gammel 28-06-20, 10:26   #913
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg er veldig spent på om det blir Roma-tur for poden i oktober, eller om turen blir utsatt eller avlyst. Hans klasse skal siste uka i oktober.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 11:23   #914
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Min kjære eldre slektning nærmer seg slutten. Det kan ta tid, og det kommer til å bli stygt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 11:43   #915
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Klegg er grusomt. Og det kryr av dem her vi bor. I ripsbuskene, så jeg allerde gruer meg til å plukke bær. Og ved alle badeplasser vi oppsøker. Tror vi knertet et par i teltet også når vi tømte det for alt inni, inkl innsekter.


Ja, myggen stikker i det minste bare om kvelden, men kleggen er jo aktiv hele dagen. Men det er hverken klegg eller mygg her hvor jeg bor så jeg treffer de heldigvis bare på tur.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 13:12   #916
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Jeg er sur og lei. Unger som ligger i senga hele dagen, unger som bare er på skjerm og rommene deres ikke ser ut. Jeg er lei av de aldri gidder å gjøre noenting, og vi må gjøre alt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 13:16   #917
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Tidligare har innsamling til klassetur vert todelt. Ein del felles arrangement, der pengane går til å betale for reiseledere og individuelle dugnader, der kvar enkelt jobber inn til sin tur. Når det nærmer seg har me fått tilbakemelding på kor mykje vår unge mangler.
Derfor blir det reagert, når dei tar hennar eigensparte midler og legger i felleskassen.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 13:17   #918
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Morgenbladet har i siste utgave viet hele avisen til klima og det er jo tipp-topp, men det går altså ikke AN å tyte i vei om ting man ikke har greie på, og så fundamentalt misforstå det man skal skrive om!

Og nei, jeg sikter egentlig ikke til den fjollete distriktsartikkelen, som var ille nok, men den om hydrogen, der journalisten virkelig ser ut til å tro at hydrogen er en grønn energiKILDE.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 13:18   #919
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Tidligare har innsamling til klassetur vert todelt. Ein del felles arrangement, der pengane går til å betale for reiseledere og individuelle dugnader, der kvar enkelt jobber inn til sin tur. Når det nærmer seg har me fått tilbakemelding på kor mykje vår unge mangler.
Derfor blir det reagert, når dei tar hennar eigensparte midler og legger i felleskassen.

Har det vært fellesdugnader der beløpet har blitt delt på de som har deltatt? Eller har hun selv sørget for å betale inn til sin private sparing?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 28-06-20, 13:24   #920
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Begge deler. Fellesdugnader går såklart til gruppa som skal på tur. Det er det ho har jobba inn aleine som ikkje føles rettferdig at dei tar og deler ut til dei andre.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no