Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

FiveUnits Angelie vs Kylie i størrelse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-20, 14:48   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

FiveUnits Angelie vs Kylie i størrelse?

Er det noen som har/har hatt både Angelie (jegging) og Kylie fra FU og som kan si noe om størrelse? Jeg bruker 28 og 29 (mest 28, 29 blir ganske løse) i Angelie jegging, men lurer på, etter hvert, å teste ut en Kylie. Hvilke størrelse bør jeg bestille i Kylie da? Er det forskjell i størrelse eller kan jeg bestille samme størrelse?


Sist redigert av Jenna : 15-03-20 kl 15:36.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-20, 00:41   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: FiveUnits Angelie vs Kylie i størrelse?

Jeg har ikke prøvd Kylie, men elsker Angelie. Det står hos Zalando at begge er store i størrelsen og at man bør kjøpe en størrelse mindre enn man bruker. Jeg kjøpte i alle fall Angelie i 27 første gang, av gammel vane, og måtte gå ned til 26 på neste bukse. En annen fin bukse i samme gate er dressbuksene fra Selected. De er nok mer lik Kylie, og er normale i størrelsen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-20, 22:40   #3
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FiveUnits Angelie vs Kylie i størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har ikke prøvd Kylie, men elsker Angelie. Det står hos Zalando at begge er store i størrelsen og at man bør kjøpe en størrelse mindre enn man bruker. Jeg kjøpte i alle fall Angelie i 27 første gang, av gammel vane, og måtte gå ned til 26 på neste bukse. En annen fin bukse i samme gate er dressbuksene fra Selected. De er nok mer lik Kylie, og er normale i størrelsen.

Takk! Ja, mulig jeg prøver på samme som Angelie. Kan evt returnere om det blir feil. Evt. kjøpe en av hver og returnere den som ikke passer.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no