Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-13, 13:01   #61
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du tuller? Jeg ville nok ikke satt igjen vogna, men at ti minutter sovende alene er en politisak er virkelig helt hull i hodet. Særlig når du lenger opp sier at du ikke hadde gjort noe om noen hadde slått.

Nei, det sa jeg ikke.

Og nei, jeg tror ikke jeg tuller. Det ville ikke falt meg inn at noen forlot en barnevogn så jeg hadde sikkert tenkt at noe hadde skjedd. Jeg hadde sikkert ventet en stund før jeg tilkalte hjelp, men jeg ville overhode ikke forstått at dette var en vanlig ting å gjøre. Etter å ha lest tråden her har jeg innsett at det er vanlig (?) og at det som oftest går bra, så da hadde jeg sikkert bare vaket litt usikkert i bakgrunnen.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 13:25   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Nei, det sa jeg ikke.

Jo, det gjorde du:

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

En vanskelig situasjon. Jeg håper jeg hadde gjort noe, men er redd jeg hadde vært for feig.

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Og nei, jeg tror ikke jeg tuller. Det ville ikke falt meg inn at noen forlot en barnevogn så jeg hadde sikkert tenkt at noe hadde skjedd. Jeg hadde sikkert ventet en stund før jeg tilkalte hjelp, men jeg ville overhode ikke forstått at dette var en vanlig ting å gjøre. Etter å ha lest tråden her har jeg innsett at det er vanlig (?) og at det som oftest går bra, så da hadde jeg sikkert bare vaket litt usikkert i bakgrunnen.

Nei, det er nok slett ikke vanlig, men absolutt ikke noe som utgjør en stor, overhengende fare. I tilfellet nevnt over så til og med vedkommende hvor mammaen gikk, det var ikke slik at hun kom over en forlatt barnevogn med skrikende barn i.

Hvilken fare mener du et så stor at politihjelp trengs ved at et sovende barn ligger alene i vogna si 10 minutter?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 13:26   #63
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, det gjorde du:


Nei, det er nok slett ikke vanlig, men absolutt ikke noe som utgjør en stor, overhengende fare. I tilfellet nevnt over så til og med vedkommende hvor mammaen gikk, det var ikke slik at hun kom over en forlatt barnevogn med skrikende barn i.

Hvilken fare mener du et så stor at politihjelp trengs ved at et sovende barn ligger alene i vogna si 10 minutter?

Jeg sa ikke det, nei.

Jeg tenker ikke nødvendigvis på faren som kan oppstå, men at jeg hadde trodd noe var galt i utgangspunktet om jeg fant en vogn med en baby alene.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-13, 14:13   #64
Suppehue
Aktiv
 
Suppehue sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 112
Suppehue er litt kul
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Oi, lenge siden jeg har vært innom her.
For ordens skyld:
Dama kom som eneste voksen, parkerte vogna utenfor toalettet og gikk sin vei. Det var såvidt bittelitt skygge der babyen lå, vogna var vel halvveis i skyggen. Babyen var uten tilsyn i minst 10 min såvidt hun visste.

Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt.

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-13, 00:47   #65
LØM
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 66
LØM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Du ser et barn bli slått av foreldrene sine i en fornøyelsespark

Jeg håper jeg ville klart å si fra, men er neimenn ikke sikker.

Jeg ble selv slått på en offentlig strand av min far da jeg var rett over året, det var ingen som sa fra den gang heller.

LØM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no