Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-13, 20:24   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Dette er en slags spinnåff fra permisjonstråden.

Hvilke saker er avgjørende for hvem du skal stemme på i september?

For meg er nedkomstpermisjonsfordeling (jeg stemmer IKKE på noen som vil avskaffe fedrekvoten!), kontantstøtte (jeg er for avskaffelse av den) og finansieringen av helsevesenet de viktigste sakene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 02-08-13 kl 20:50.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:24   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Helse og skolepolitikk.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:32   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg er litt usikker på om jeg har noen enkeltsaker som jeg brenner ekstra for. Det blir litt krig og fred og sånn - skole, helse og utenrikspolitikk. Jeg stemmer nok relativt prinsipielt, eller ideologisk om man vil. Det skal mye til for at enkeltsaker får meg til å bytte side. Jeg har stemt på ulike partier opp gjennom årene, men de ligger gjerne ikke alt for langt fra hverandre.

Jeg kommer ikke til å bidra til et regjeringsskifte til høsten - men synes samtidig at det er helt greit at det blir et.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:35   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg stemmer aldri ut fra enkeltsaker, kun ideologi.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:36   #5
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Ingen, egentlig. Jeg stemmer ganske ideologisk, og det smerter meg litt at Venstre utgår fordi jeg under ingen omstendighet noensinne vil stemme på noen som kan samarbeide med FrP og KrF.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:36   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg stemmer aldri ut fra enkeltsaker, kun ideologi.

Samme her.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:38   #7
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg er på lag med Pøbelsara, ser jeg. I tillegg syns jeg det ville være dumt med karakterer i barneskolen. Skolepolitikk er en viktig sak for meg, jeg jobber i skolen, og har barn i tre ulike skoleslag fra høsten.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:42   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Det viktigste for meg er at jeg ikke vil snu opp ned på verden slik vi kjenner den. Jeg liker best de partiene som jobber sakte og målrettet og som ikke utretter voldsomme endringer over natten.

Men de viktigste sakene for meg er nok skolepolitikk og de fleste saker som omhandler barn og familie. Jeg er for noe større frihet til å lage private skolealternativ, men mest av alt ønsker jeg en skole som i større grad er i stand til å ivareta at elever er forskjellige. I tillegg berører selvfølgelig helsepolitikk meg i og med at det er der jeg jobber.

Jeg sliter med å plassere meg selv i noe politisk parti fordi jeg er for en solid stat/kommune (og da færre og større kommuner enn idag) som har gode fellesskapsløsninger for de viktige funksjoene i samfunnet. Likevel synes jeg røde partier vil lovregulere litt i overkant og gir næringslivet litt for dårlige vilkår ut fra en malplassert likhetstanke. Mens høyresiden gjerne vil selge ut litt mer enn jeg liker igjen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:44   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg vet ikke helt, men jeg vet i alle fall hva jeg skal stemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:46   #10
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg stemmer ideologisk, ikke på enkeltsaker.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:49   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Hva mener dere når dere sier at dere stemmer ideologisk, ikke etter enkeltsaker? Spiller det ingen rolle hva slags bullshit de måtte finne på fordi de har en sosialistisk grunntanke for eksempel? Eller synes dere at partiene har en så klar ideologisk linje som gjennomsyrer hele politikken på en sånn måte at det er innlysende hva de kommer til å mene i ulike saker?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:51   #12
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva mener dere når dere sier at dere stemmer ideologisk, ikke etter enkeltsaker? Spiller det ingen rolle hva slags bullshit de måtte finne på fordi de har en sosialistisk grunntanke for eksempel? Eller synes dere at partiene har en så klar ideologisk linje som gjennomsyrer hele politikken på en sånn måte at det er innlysende hva de kommer til å mene i ulike saker?

Jeg mener at jeg er enig i hovedtankene/verdisynet/ideologien til partiet, og selv om jeg ikke er enig i alt så stemmer jeg likevel dette partiet. Det skal veldig mye til og jeg skal være voldsomt uenig før jeg skifter parti. Jeg har alltid stemt det samme.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:51   #13
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva mener dere når dere sier at dere stemmer ideologisk, ikke etter enkeltsaker? Spiller det ingen rolle hva slags bullshit de måtte finne på fordi de har en sosialistisk grunntanke for eksempel? Eller synes dere at partiene har en så klar ideologisk linje som gjennomsyrer hele politikken på en sånn måte at det er innlysende hva de kommer til å mene i ulike saker?

Jeg synes de fleste har en ganske klar ideologisk linje. Selv om den er litt vag i overgangen Ap-SV og i overgangen Ap-H. V er tydelige, resten er søppel (men ideologisk klare forsåvidt - brunskjorter og kristenskumlinger).

Ikke nødvendigvis på en slik måte at det er innlysende hva de vil mene i enhver enkeltsak, nei. Men slik at helheten blir ganske tydelig, ja.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:53   #14
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Ulykkelig

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg mener at jeg er enig i hovedtankene/verdisynet/ideologien til partiet, og selv om jeg ikke er enig i alt så stemmer jeg likevel dette partiet.

Hm. Og det finnes da ingen saker som ville ha rokket ved dette ? Jeg skjønner i og for seg det hvis man er 100% enig med ideologien bak et parti. For meg blir det mer å finne ut hvem jeg er 52% enig med dette året.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:55   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg synes de fleste har en ganske klar ideologisk linje. Selv om den er litt vag i overgangen Ap-SV og i overgangen Ap-H. V er tydelige, resten er søppel (men ideologisk klare forsåvidt - brunskjorter og kristenskumlinger).

Ikke nødvendigvis på en slik måte at det er innlysende hva de vil mene i enhver enkeltsak, nei. Men slik at helheten blir ganske tydelig, ja.

Synes du V er tydelig? Selv etter å ha lest alt på hjemmesidene deres har jeg ennå ikke skjønt hva de mener. Bortsett fra miljø som var det jeg visste på forhånd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 20:59   #16
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm. Og det finnes da ingen saker som ville ha rokket ved dette ?

Jo, det kan vel kanskje hende, men det har ikke skjedd enda.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:00   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Synes du V er tydelig? Selv etter å ha lest alt på hjemmesidene deres har jeg ennå ikke skjønt hva de mener. Bortsett fra miljø som var det jeg visste på forhånd.

Ja, i den grad man kan være tydelig som sosialliberalist. Det er vel en litt vag ideologi, egentlig. Men jeg har vanskelig for å forstå hvorfor de naturlig faller mot de borgerlige, og ønsker meg fremdeles en Ap-V-evt også SV-koalisjon. Skjer vel ikke dette valget heller.

(Og nei, jeg stemmer ikke på et parti helt uavhengig av hva de måtte finne på i en enkeltsak. Men det er sjelden å se enkeltsaker som fremstår så viktige for meg. Mulig jeg hadde kuttet ut Høyre om jeg stemte på dem i utgangspunktet, siden jeg fremdeles er alvorlig snurt over et krumspring de gjorde da homobarnlovgivningene ble endret i 2008 :langsur: ).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:03   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg synes også venstre er vanskelige å finne ut av. De mener en masse som jeg er enig i, men så har de sagt at de ønsker å delta i et borgerlig samarbeid hvis også FrP er med på å sette dagsorden, og jeg klarer ikke med all velvilje ii verden å se hvordan venstre skal klare å gjennomføre politikken sin hvis de skal samarbeide i en eller annen form med FrP. Når høyre i tillegg både kommer med et merkverdig abortutspill og vil endre fedrepermisjonen og opprettholde eller utvide kontantstøtten, så er jeg ikke med lenger, kjenner jeg. Jeg er heller ikke overvettes begeistret for hvordan eldreomsorgen drives i høyrestyrte kommuner, og jeg har virkelig studert det nøye, altså - ergo kan jeg ikke stemme på borgerlig alternativ selv om jeg er enig med venstre i mange ting de mener og sier.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 02-08-13 kl 21:13.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:12   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg stemmer ikke pr sak, men tenker ideologisk. Frp er nok de som er klarest i Langes partiprogram fra 1974. Så jeg vet helt klart hvor jeg ikke hører hjemme. De i midten er nok mer uklare og vanskeligere å lese. Men saker som kontantstøtte eller ei, det er flertall i Stortinget som avgjør, og jeg stemmer for eller imot en borgelig regjering. Ethvert mulig samarbeid med FrP vil være til disfavør.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:27   #20
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke saker er viktige for deg i valget?

Jeg stemmer i utgangspunktet på ideologi, men det finnes helt klart grenser for hva "mitt" parti kan gjøre uten at jeg vil miste tilliten. Noen saker er viktigere for meg enn andre, jeg kan svelge en del kameler, men jeg vil nok aldri kunne stemme på en FrP-samarbeidspartner. Det vil gjøre for vondt i etikken min.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no