Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delta på

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-15, 14:55   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Jeg er enig i HI, jeg irriterer meg selv, og jeg irriterer meg, akkurat nå, over at jeg ikke får prikket noen (brukeren altså).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 14:57   #42
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Mannen min elsker IKEA. :datapunkt:

Jeg og. Men helst ikke sammen med mannen, han kan jo bruke dagesvis der inne - det har ikke jeg tid til hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:00   #43
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er veldig enig i dine synspunkter. Og jeg er motstander av den type markedsføring og eventer.

Men jeg er uenig i at man alltid må si hva man mener og hva man står for i alle sammenhenger. Når noen forteller at de skal på et arrangement, og gleder seg til det, og gjerne vil høre fra andre som har vært der, så trenger man ikke alltid ri kjepphesten.
Man kan la hesten våkne og lage en generell tråd slik som dette der man forteller hva man mener.

Jeg er helt enig med det Bæret sier!

Jeg er også motstander av slike eventer, og synes i tillegg er ultrateit at det er "damenes" kveld, men la oss få inn en mann til å holde foredraget. Og la oss skjenke damene litt småbrisen, slik at også shoppinggleden bobler. Og klart slike arrangementer gjør sitt til at kjønnsrollemønsteret blomstrer. Hadde arrangementet blitt kalt "kundekveld" hadde jeg likt det bedre.

Jeg har aldri deltatt på damekvelder av prinsipp, men jeg kunne fint latt prinsippet vike om det var for å glede en venn (som feks var eier av bedriften), for å følge noen som ikke kan gå alene (min mor eller min venninne med sosial angst) eller om jeg hadde spart mye penger på det. Det er ikke viktig for meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:02   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Kjenner jeg blir en smule provosert av innlegget selv om jeg delvis er litt enig.
Har sett flere "damenes aften" i det siste og har ikke tenkt noe særlig over det. Jeg har slettes ikke tenkt å gå, men jeg tenker at det er et knep for å få damene inn i butikken. Ja, de kunne strengt tatt muligens kalt det noe annet. Da syns jeg heller jentefarger, guttefarger, jenteski, gutteski etc er helt bak mål.

Strengt tatt syns jeg at å rakke ned på hva andre gjør er en uting. Hvorfor i all verden skal man unngå IKEA? Jeg bryr meg om hjemmet mitt jeg også, men det består nesten utelukkende av møbler fra IKEA. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har tenkt at det skal vare eller at jeg bytter det ut om 1 år. Vi tar vare på det og brukes til det er utslitt.
Folk må få handle der de vil og det de vil uten at det skal bli sett ned på.

Og så ble jeg avbrutt mitt i her, så mulig jeg datt helt ut av det jeg ville si

Jeg skjønner ikke hvorfor det at du synes at gutte- og jentefarger og -utstyr er mer irriterende enn kjønnspesifikke arrangementer, er et poeng i det hele tatt.
Jeg synes at begge deler er like dumt og reaksjonært og tenker at man gjerne kan spandere på seg å være kritisk til begge deler, hvis man ikke synes det er greit at både menn og kvinner puttes inn i snevre båser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:11   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Jeg var på en "kundekveld" som ikke het "damenes et eller annet", men det var kun kvinnfolk der gitt. Det er vel sånn at visse tema treffer visse mennesker og at hva man kaller arrangementet bare i teorien har en betydning for hvem som går. Det et jo ikke akkurat som man avviser folk med "feil kjønn" i døra.

Når det et sagt er der nok første og siste gang for det fenget ikke, jeg liker ikke sånne "nå måååå du kjøpe"-arrangement med lokkepriser.

Men altså ja, kall det gjerne noe kjønnsnøytral. Men ikke pokker om jeg tror det endrer noe. Hade kostet meg zero kalorier å gå på "herrenes aften" på Jula, om jeg trodde at de hadde tilbud jeg ønsket meg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:24   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

. Mannen min og jeg er like lite interessert i puter, nips og lys. Gardiner har vi ikke, og puter bytter vi ut når de er utslitt. IKEA unngår vi om vi kan. Det betyr ikke at vi ikke prøver å få det til å se ok ut hjemme hos oss eller er null interessert i interiør, men vi bruker veldig lite tid på det, og vi prøver hele tiden å finne ting som varer "evig" når vi først tar noe inn i huset.

.

Slik er det hos oss også. Joda, mannen er vel mer interessert i bil enn det jeg er, (og det blir jo sett på som en typisk "mannegreie") mens jeg liker bedre å bake enn det han gjør. Men bortsett fra det er vi faktisk ganske like og mye mer interesserte i "krig, fred og politikk og sånn" enn i gardiner og tapet. Omtrent like lite handy (men tror gjerne at vi er det) er vi vel begge også. Jeg har også opplevd å bli sett rart på på fest når jeg mener mye og høyt om noe, for ikke å snakke om hvis jeg velger å drikke mer enn to glass vin, noe som ser ut til å være maxgrense hos damene til mannens kompiser. Misforstå meg rett, jeg raver ikke rundt, men det irriterer meg at mine "rammer" er trangere enn det menns rammer er på ganske mange områder. Jeg ser ut som en dame, har aldri blitt kalt "guttejente, har mange venninner og få mannlige venner (nå lenger) men jeg er drop-out fra to barselgrupper og en dameklubb fordi jeg ikke får til det sosiale i akkurat slike settinger. Jeg hadde ikke tålt tre sekunder på et mamma-forum, og jeg har prøvd, men FP takler meg, og jeg takler FP
Tilbake til saken- jeg er egentlig enig i alt du skriver, noen, men synes det er bra du tar det i en egen tråd, og ikke i den andre. Det må være lov til å glede seg til å gå på "Damenes aften" på Bohus, tross alt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:24   #47
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Vurderer tråden "Hvorfor jeg synes det er teit å tro man skal få gode diskusjoner folk har lyst til å være med i når man legger premissene ved argumentasjon av typen "det er teit"", men sparker visst egen rumpe.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:34   #48
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Vurderer tråden "Hvorfor jeg synes det er teit å tro man skal få gode diskusjoner folk har lyst til å være med i når man legger premissene ved argumentasjon av typen "det er teit"", men sparker visst egen rumpe.

Nå var ikke hele argumentasjonen "det er teit". Jeg brukte et par linjer på å forklare hvorfor jeg synes det er teit. Jeg synes også det er uheldig og tankeløst, hvis det er bedre ord.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:36   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Vurderer tråden "Hvorfor jeg synes det er teit å tro man skal få gode diskusjoner folk har lyst til å være med i når man legger premissene ved argumentasjon av typen "det er teit"", men sparker visst egen rumpe.

Oooo, veldig meta!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:38   #50
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Her trenger Bohus litt drahjelp. Det er jo allerede bare damer og homofile som handler hos dem. Nye kunder får de ved å henvende seg til de som ikke handler der, altså de heterofile mennene, så da foreslår jeg en "Herrenes aften" med høye prosenter på både det ene og det andre, og med lettkledde damer som viser fram varene. Omtrent sånn som de gjør i bilforretninger i dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:39   #51
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har sett flere "damenes aften" i det siste og har ikke tenkt noe særlig over det. Jeg har slettes ikke tenkt å gå, men jeg tenker at det er et knep for å få damene inn i butikken. Ja, de kunne strengt tatt muligens kalt det noe annet. Da syns jeg heller jentefarger, guttefarger, jenteski, gutteski etc er helt bak mål.

Du tror ikke det kanskje er en sammenheng her? Jentefarger, jenteinteresser, jentekvelder?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:39   #52
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.783
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Enig med hi her. Jeg irriterer meg også over invitasjoner til arrangementet "Kvinner i tiden" som lokker med sjal i gave om du bestiller tidlig og "goodiebag" med vareprøver på selve arrangementet. Egen goodiebag til de med VIP-billetter. Og selv om da foredragsholderne er noen jeg i utgangspunktet kunne tenke meg å se, vil jeg ikke delta på et sånt arrangement og jeg forbauses litt over hvilke foredragsholdere som deltar på denslags.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:43   #53
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Her trenger Bohus litt drahjelp. Det er jo allerede bare damer og homofile som handler hos dem. Nye kunder får de ved å henvende seg til de som ikke handler der, altså de heterofile mennene, så da foreslår jeg en "Herrenes aften" med høye prosenter på både det ene og det andre, og med lettkledde damer som viser fram varene. Omtrent sånn som de gjør i bilforretninger i dag.

Gjør bilforretninger sånt?

Vi får av og til invitasjoner både på sms og epost til spesielle kundearrangement, men har ikke opplevd at det kun er ett kjønn som er invitert. jeg hadde definitivt lagt merke til det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:44   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Gjør bilforretninger sånt?

I hvert fall på film.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 15:58   #55
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Du tror ikke det kanskje er en sammenheng her? Jentefarger, jenteinteresser, jentekvelder?

Jeg tenker at noen "glupe hjerner" tenker at Bohus, Maxbo er en mer mannlige butikker og prøver å lokke damene dit ved å invitere til "damenes aften".
Jeg er helt enig i at de heller kunne invitert til interiørkveld eller diy kveld uten å nevne kjønn.
Men jeg syns fortsatt at det er verre at f.eks Fischer må ha egne farger på Frost serien sin til gutt og jente.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 16:01   #56
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Eller så kan man la vær å prøve å oppdra andre voksne og ikke fremstå som et politi som har avgjørelsesmyndighet på hva som er passende saker å mene noe om.

Jeg synes det er akkurat like snipete det du gjør faktisk her, greit å si det i den tråden det skjedde, i denne tråden gjør du nå det samme.

Så noen kan voksenoppdra oss på hvilke arrangementer en bør støtte mens Kirsebær kan ikke voksenoppdra oss på hva som passer seg av innspill i ulike situasjoner?

Jeg oppfatter begge delene som like greit (og i helt samme ånd) - en meningsytring med økt bevissthet rundt et prinsipp som mål.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 16:04   #57
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Så noen kan voksenoppdra oss på hvilke arrangementer en bør støtte mens Kirsebær kan ikke voksenoppdra oss på hva som passer seg av innspill i ulike situasjoner?

Jeg oppfatter begge delene som like greit (og i helt samme ånd) - en meningsytring med økt bevissthet rundt et prinsipp som mål.

Jeg synes også at de gjorde det samme. Det var det som var poenget.

Men det er litt mindre logisk å kritisere noen for å gjøre noe i samme åndedrag en gjør det selv.

Selv synes jeg at man godt kan komme med slike kommentarer.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 16:07   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

For å si det sånn, jeg var inne i den tråden før det var kommet noen svar, og det var like før jeg dro frem , i god NM-ånd.

Jeg er helt på linje med deg, noen, jeg får elveblest av jentekvelder og kvinnekonferanser, der jeg liksom skal ha noe til felles med et tilfeldig menneske bare fordi vi begge har pupper. Jeg synes det er både dårlig og på grensen til uetisk markedsføring.

Likevel skrev jeg ikke noe, fordi jeg ikke fant noen god måte å si det på i den tråden. Og helt ærlig synes jeg ikke du gjorde det heller, noen. Jeg er ikke enig i at man IKKE skal si noe, men det bør gjøres på en bedre måte. F.eks. som i den petsoblige Restylane-tråden vi har gående, mye bedre tone.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 16:11   #59
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi har også mange møbler fra IKEA. Men akkurat som mannen til Adrienne unngår vi IKEA hvis vi kan.

Mulig jeg leste innlegget ditt med et annet sett briller enn resten, men jeg tolket det du skrev negativt. Skjønner ikke at det å handle på IKEA er synonymt med å bruke lang tid. Eller ikke tenke at det man kjøper skal vare lenge.
Men det var som sagt det mine øyne tolket.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 13-11-15 kl 17:14.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-15, 16:33   #60
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Nå var ikke hele argumentasjonen "det er teit". Jeg brukte et par linjer på å forklare hvorfor jeg synes det er teit. Jeg synes også det er uheldig og tankeløst, hvis det er bedre ord.

Det er ikke nødvendigvis hovedinnlegget ditt jeg tenker på (jeg er forøvrig enig med deg), men man skal lese tråden med ganske rosa briller for ikke å lese "de som ikke synes damenes aften er teit, er teite". Og hvem er det som gidder prøve diskutere saklig i mot i et slik klima?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no