Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black friday (week) - tips om gode tilbud

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-15, 04:55   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Jeg har vært innom cdon,har kjøpt need for speed , skylanders supercharger og veggdekorasjon fra kid concept til 50%. Mannen skal innom toys r us og kjøpe en adrenalyn xl gaveeske for den har de ikke i nettbutikken.
Nå tror jeg vi snart er i mål vi også, mangler vel bare mobil til poden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 07:47   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Det ryktes om 10 % på alt på ikea.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 08:34   #23
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det ryktes om 10 % på alt på ikea.

Det stemmer, hvis du er IKEA Family medlem.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 08:54   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Vil anbefale alle å søke opp produktene dere vurderer kjøpe på prisguide/prisjakt.no før kjøp, og ikke ta alle rabattene for god fisk! Flere tilfeller hvor priser blir skrudd opp i forkant av tilbud, for å kunne gi en ennå større prosent i rabatt.
På prisguide.no får man opp prisene fra tidligere mnder også


Enig. Jeg bruker prisjakt.no flittig. Jeg så at BR-leker har 25% på et av kjøpesentrene i nærheten og hadde tenkt å kjøpe en litt dyr leke der, men så ser jeg at BRs pris ligger såpass mye høyere enn andre lekebutikker at det likevel ikke er nevneverdig mye å spare.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 09:02   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Jeg har akkurat fått kjøpt gave til både min sønn og min bror http://www.coolstuff.no/Sphero-Ollie

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 09:04   #26
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Jeg sjekket priser på ting på forhånd.
Ser det er stor forskjell på Skylanders superchargers f.eks.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 09:41   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Kjoledamen har 50%.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 10:11   #28
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

www.unisportstore.no
Her har jeg spart noen tusenlapper i kveld. De hadde utrolig mye fotballklær/sportsklær og sko på tilbud. Så nå er jeg faktisk ferdig med både julekalender og julegaver til Mini. Sparte ikke mindre enn 700,- på skoene han ønsket seg. Og 80,- på sokkene han er storforbruker av, det hjelper når de er satt ned fra 319,- til 239,-. Levert av Bring på døra innen 4 dager.

Jeg har også handlet her. Sterkt nedsatte keeperstrømper, keepershorts og fotballstrømper (Liverpool ).

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 10:51   #29
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opptil 70% på en del bøker hos adlibris.

http://www.adlibris.com/no/kampanje/black-friday-bok

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:03   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

www.neomania.no har 30% avslag på alle varer, bruk rabattkode BLKFRIDAY

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:18   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kjoledamen har 50%.

No, no, no, no....... (Denne tråden burde jeg ignorer...)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:26   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

www.neomania.no har 30% avslag på alle varer, bruk rabattkode BLKFRIDAY

Takk, der fikk jeg en Hunkydory bluse til 250,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:29   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk, der fikk jeg en Hunkydory bluse til 250,-.

Bare hyggelig, jeg kjøpte meg en FWSS-kjole jeg har siklet på lenge, til 600 (30% rabatt på salgspris er jo ganske bra!), den kostet 1800 ny.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:41   #34
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det stemmer, hvis du er IKEA Family medlem.

Og det tar jo hele ti sekunder å ordne det.
Pakke på vei til meg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:43   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Her var det mange bra tips.
Godt jeg leste litt bedre om Ikea% så da har jeg meldt meg inn der. Men hvorfor skal de vite navn på barn og alder på de??

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 11:46   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

[quote=Chablis;4327220]Jeg har vært innom cdon,har kjøpt need for speed , /quote]
Er det et OK spill for en 7-åring eller er han alt for liten?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:24   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Ville vurdert utifra hvor spillkyndig han er. Kan fort bli komplisert og da er det ikke noe gøy heller..
Spillet øker i alder pga mye å passe på mht knapper/oppdrag osv..
Her har vi en pappa som er minst like interessert som gutta så de spiller sammen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:30   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

Eldstemann her ønsker seg Disney Infinity Star Wars til PS4 og den utvidede startpakken er satt ned fra 999 til 549 på cdon, så jeg har bestilt den! Ser at Jurassic World også er på tilbud, den har vært veldig populær for 8-åringen i høst.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 13:54   #39
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

http://www.xxl.no/ har tilbud på 2xu sports-bh. 79 kr.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-15, 14:04   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black friday (week) - tips om gode tilbud

[quote=millact;4327325]

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg har vært innom cdon,har kjøpt need for speed , /quote]
Er det et OK spill for en 7-åring eller er han alt for liten?

Det burde gå helt fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no