Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Elektrisk tannbørste

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-20, 13:54   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elektrisk tannbørste

Storebror ønsker seg en til bursdagen som er om litt under 2 uker. Og siden dette omtrent er det eneste han ønsker seg utenom penger, og bursdagen ligger an til å bli rimelig rolig, vil jeg gjerne bestille en på nett som er litt ok. Vi har ingen erfaring, og jeg lurer på om noen andre har.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-20, 14:18   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste

Knerten fikk elektrisk tannbørste til jul for halvannet år siden. Vi var i veldig stort juleselskap det året, og mange uttrykte medfølelse med 11-åringen som "bare" fikk tannbørste av mamma og pappa til jul. Men knerten var strålende fornøyd, for han hadde fått den eneste tingen på ønskelista si.

Jeg er ganske sikker på at han fikk en av denne typen. Men han fikk en hvit modell (jeg ser den finnes i flere farger).

Den gir beskjed om når du skal bytte sted å pusse og kommuniserer med en app på telefonen. Det var veldig stas i begynnelsen, for han fikk tilbakemeldinger på at han pusset godt osv. I lengden ble det litt kjedelig, men tannlegen melder at tannpussen nå er langt bedre enn før.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-20, 14:19   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste

Det var kult ja. Med app på telefonen har han jo enda en grunn til å bure seg inn på do med telefonen sin. Perfekt for ham! Det er veldig aktuelt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-20, 17:45   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste

Vi voksne har samme type som Tjorven linker til. Jeg har ikke orker app-styret, men jeg merker stor forskjell på tennene om jeg børster med analog eller elektrisk tannbørste. Bare så synd jeg er så glad i pussing med vanlig tannbørste.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-20, 17:59   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste

Må bare heie på at det var et fint bursdagsønske!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 01:55   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Elektrisk tannbørste

Vi har alle sammen Philips Sonicare. Veldig lang batteritid, lades max to ganger i måneden.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no