Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tråden for god service!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-07, 21:52   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for god service!

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Bor dere i nærheten av Manglerud Pastill og Go\jenta?
Jeg får også god service der.

I dag ringte jeg Exit på Vinterbro senter for å høre om de hadde flere regndresser på tilbud igjen, de hadde noen få i den str. jeg skulle ha, og holdt av et sett for meg. Det kaller jeg god service.

Jeg bor på Søndre Nordstrand, så det er jo et lite stykke...men det går fort på Ringveien, da......

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 23:05   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for god service!

Måtte betale en regning i banken og slapp å betale gebyr, fordi jeg vanligvis ville betalt over nettbank ! Da fikk jeg men glad.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 23:21   #23
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden for god service!

Burger King på Ullevål

Samboer og jeg hadde sjauet og jobbet en hel lørdag med diverse i leiligheten, og snuppa var hos mormor, så om kvelden så orket ingen å lage mat, så vi tenkte å skeie ut med junk for en sjelden gangs skyld.

Samboer kjørte til Burger King på Ullevål og kom tilbake med noen papirposer. Stor var skuffelsen da disse bare inneholdt pommes frites og drikke. Burgerne var ikke med.
Samboer var enormt irritert, og var lite motivert for å dra tilbake. Jeg ringte derfor opp til Burger King på Ullevål og forklarte situasjonen. Jenta jeg snakket med la seg langflat og beklaget enormt, så jeg klarte ikke å bruke sinnastemmen, men forklarte at vi var sultne og slitne.

Vi fikk velge mellom å få burgere tilsendt med taxi eller å få pengene tilbake. Jeg valgte selvsagt taxi-burgere. De kom rykende varme en liten stund etterpå, i posen var det også flere ekstra burgere, ny pommes frites og drikke.
I tillegg til ny mat fikk vi pengene tilbake samt gavekort på 2 menyer og ett hyggelig brev! Så det synes jeg var bra service Jeg hadde blitt happy for taxi-sendte burgere alene.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 23:29   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for god service!

Zizzy på Farmandsstredet i Tønsberg!
Blide og flinke!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:55   #25
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Tråden for god service!

Jeg har også fått veldig god service på Alveslottet. Etter at jeg hadde bestilt et produkt hos dem ringte de meg og beklaget at fargen jeg hadde bestilt dessverre var utgått. De måtte sende meg produktet i en annen farge. Dette var helt greit for meg, da forskjellen ikke var stor. Da pakken kom i posten et par dager senere hadde de i tillegg sendt med to ekstra produkter, som faktisk hadde en verdi på over 300 kr.

Her om dagen forsov vi oss og rakk ikke bussen til barnehagen. Det går ikke så ofte busser den veien, så poden og jeg kostet på oss en taxitur. Under kjøreturen nevnte jeg tilfeldigvis hvor jeg jobbet. Da vi kom fram til barnehagen tilbød taxisjåføren seg å vente mens jeg var inne i barnehagen, også kjørte han meg gratis til jobben etterpå. Han skulle riktignok i samme retning, men det er taxiholdeplass rett ved siden av barnehagen og han kunne fint ha fått med seg en betalende kunde. Jeg kom meg på jobb på 15 minutter i stedet for tre kvarter (20 minutters gange pluss venting på buss og busstur).
Jeg kan trygt si at denne taxisjåføren reddet dagen min.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no