Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva gir deg feriefølelse?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 00:09   #21
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

...og gå på kafè, hele familien, midt på dagen på en hverdag!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 09:36   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Det som gir meg skikkelig feriefølelse er utenlandstur, helst til varmere strøk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 13:06   #23
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Å ikke ha det travelt. Jeg vet alt som skal gjøres er overkommelig, og om jeg ikke får gjort det nå, så er det et hav av tid foran meg. Jeg stresser ned, og har ikke dårlig samvittighet. Nydelig.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 13:34   #24
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Frokost i solskinn på verandaen. Spesielt på en søndag eller andre dager der det er helt stille rundt oss. Det er den ultimate ferielykken for meg - ingenting over, ingenting ved siden

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 13:45   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Invasjon av mennesker i huset mitt, samtidig som jeg jobber meg halvt ihjel mot en tidsfrist. År etter år.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 14:51   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

SOL, sand, vann, vin, glade barn som spiser sin ørtende is den dagen, ingen oppvask, god mat man def. ikke har laget selv, et tonn bøker og tid til å lese dem, og den litt såre følelsen i huden hvor man kjenner at man kunne smurt seg enda en gang tidligere på dagen

  Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 15:23   #27
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Okei da, det er mer enn Pacific Blue altså.
Utsikten fra brygga på hytta. Trenger bare å lukke øynene og se den for meg, så er jeg helt i feriemodus med en gang.
Jordbær fra Krohn. Finnes ikke bedre.
Nattesøvn fra 05 til 12, kroppen min har liksom alltid blånektet å sova bort sumarnatta..
Moldejazz!!!!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 18:06   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Jordbær. Moreller. Å la b-menneskenykkene få fullt spillerom med kortspill til langt på natt. Sitte ute med et glass god drikke og lese.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:37   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Åh moreller - det tror jeg må være noe av det deiligste i verden <3

  Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:50   #30
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Grillings på terrassen. Jordbær. Rolige morgener. Bok. Barbeinte unger som spiser litt for mye is.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:30   #31
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Å bade fra en brygge. Spise nykokte, selvfangede krabber. Morild. Bringebær. Utefest med fiskesuppe og vin og lykter i trærne.

  Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:36   #32
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Det trenger ikke å være noe eksakt, men kanskje heller summen av mange små ting i feriehverdagen.

Kose oss hjemme alle tre.
Jordbær med fløte på.
Grilling på verandaen.
Hyttetur med venner. (Kom hjem fra sjøhytta til noen venner i dag, hvor jeg har kost meg i to hele dager, mens mannen og snuppa har vært der i fire. Det er virkelig ferie!)
Sjømat, det være seg reker, blåskjell, krabbe eller god fisk på grillen.
Is!
Plaskebasseng på verandaen, og godrund småjente stabbende rundt i bare bleien, og er klissete av solkrem.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:38   #33
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Jordbær.
Vannmelon.
Hytta.
Strand.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:43   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Brødskive med peanøttsmør, eplegelé og jordbær er forbeholdt sommerferiemorgener. Pizza og husets rødvin på en eller annen strandrestaurant er også noe som får følelsene frem. Men den aller, aller viktigste ferievekkeren er å spise nykokt krabbe på hytta til mamma og pappa.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:44   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Det handler visst om mat ja. Jeg burde vel kanskje slenge på noe om solbrenthet og bøker også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 05:22   #36
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Bading, spillekvelder, tennvæskelukt, vannkrig, unger med skrubbsår, henge på et svaberg med fiskestanga til langt på natt, myggstikk, lukten av varm bil, engangsgrill og makrell, isboks med vann til hunden fordi vi glemte gryta igjen, bugs i teltet, radio, solbriller ... ...

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 06:58   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Brødskive med peanøttsmør, eplegele og jordbær - det er tre ulike brødskiver?

  Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 09:06   #38
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Brødskive med peanøttsmør, eplegele og jordbær - det er tre ulike brødskiver?

Pfffft! Nå har jeg avansert til å slenge på banan også, en skikkelig høy brødskive blir det. Kjempegodt!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 09:12   #39
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Jeg må reise bort og ha med en diger haug bøker. (Denne gangen trengte jeg så mange at jeg kommer til å bryte sammen og få meg Kindle.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 10:22   #40
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva gir deg feriefølelse?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Pfffft! Nå har jeg avansert til å slenge på banan også, en skikkelig høy brødskive blir det. Kjempegodt!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no