Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

To valper på en gang

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 10:18   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

To valper på en gang

Noen som har prøvd å få to valper på en gang?
Er det greit eller blir det alt for mye jobb?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:23   #2
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg var inne på tanken en gang men ble nedstemt av min medsammensvorne. Vi venter på en nå da, spent på hvor mye jobb det blir. 10 år siden sist.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:25   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg hadde ikke orket 2 valper på en gang.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:25   #4
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Min mann er enig, så sånn sett er det greit. Vi skal uansett ha to (hunder altså) og tenkte det var greit å ta de fra samme kull?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:26   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.713
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To valper på en gang

Vår oppdretter anbefalte det ikke, men man klarer det man må. Jeg orker ikke en ny runde nå.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:28   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To valper på en gang

Hva slags kjønn skal dere ha da?

Nå er det en del år siden hunden vår var valp, men det er en litt hektisk periode. Og etterpå kommer unghund tiden som også kan være ganske så krevende.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:32   #7
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: To valper på en gang

Å jøye meg, NEI!
Vi hadde i alle fall nok med en. Men det kommer nok litt an på rase også. Jeg kjenner noen som tok to goldens fra samme kull, og det gikk bra det altså. Selv med toddler i hus.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:33   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Vi skal ha hanner. Jeg et jo vant til å ha mange hunder. Har på det meste hatt fire. Men ikke valper da.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:35   #9
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: To valper på en gang

Det blir nok en del jobb, ja, men som du sier er du jo hundevant fra før og samtidig har jo de to hverandre å leke med som kan aktivisere dem en del også Lykke til!

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:38   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Endelig ferdig med småbarn, og så vil jeg meg selv så vondt liksom.
Jeg et veldig motivert i hvert fall, er syk av lengsel etter hunder i hus igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:42   #11
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: To valper på en gang

Ja det blir to nye "babyer" dette vet du Men veldig koselig med hund da. Min "lille" dalmatiner ligger på fanget hver kveld hun

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:43   #12
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: To valper på en gang

Hvilke type hund tenker du på forresten? *nysgjerrig*

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 11:44   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Åh, det skal bli fantatisk med whippeter i sofaen igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 12:12   #14
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To valper på en gang

De skal jo ha individuell trening, så det er jo hva dere har tid til som bestemmer.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 12:26   #15
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg anbefaler å lese litt om det, jeg har gjort det, men husker ikke hva hehe. Det er noe med at de skal finne sin rang osv.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 12:30   #16
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg personlig hadde ventet. Rett og slett pga det Freya sa - de skal ha individuell trening og oppfølging. Sånn sett skulle jeg egentlig ventet med å få hund nr to til over nyttår siden Odin da har blitt to år gammel, men... valpen vi fikk har vært enkel å håndtere da, og vi har vært veldig, veldig heldige.
Se det litt an da vel - se på individene og tenk på om det blir mye å gi hver av valpene trening hver for seg. Og husk på at i puberteten så kan de gå skikkelig i tottene på hverandre når de skal bestemme rangen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 15:35   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg skal lese meg opp om det. Det er nok lurt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:04   #18
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: To valper på en gang

Jeg har ingen erfaring, men vil ønske deg lykke til om du går for to på en gang!
Det høres ganske slitsomt ut!

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-11, 18:20   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To valper på en gang

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Åh, det skal bli fantatisk med whippeter i sofaen igjen.

Jeg aner ikke hvordan det er å ha 2 valper, men Whippeter utrolig vakre hunder.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no