Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Besøkstid

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-11, 00:09   #1
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Besøkstid

Hvor lenge synes du et besøk skal vare? Hvor lenge kan en være på besøk hos noen uten at det blir for lenge?

Jeg er visst litt lenge på besøk hos venninner/betjente (når jeg første er på besøk) . Er kanskje over 3 timer når jeg synes det er koselig å sitte der og prate. Synes tiden går så fort. Når noen er på besøk hos meg, er de ikke så lenge... Kanskje jeg er en dårlig vertinne, eller er det en "uskreven høflighetsnorm" der eller?

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:10   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøkstid

Når jeg er på besøke - og når jeg har besøk, er det sjelden at de er i mindre enn tre timer.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:15   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besøkstid

Jeg ender gjerne med å bli til dagen etter.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:20   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøkstid

Det varierer. Om jeg har ungene med på ettermiddagstid så blir det jo ikke så mange timer. Men ellers så kan jeg være lenge på besøk. Og i helgene tilbringer jeg gjerne hele dagen sammen med en venninne og hennes barn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:22   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besøkstid

Familiebesøk synes jeg passer til å vare 2.5 timer.
Vennebesøk, 3 timer.
Helgebesøk, gjerne lenger. En hel dag liksom.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:25   #6
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Besøkstid

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg ender gjerne med å bli til dagen etter.

Samme her.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:27   #7
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besøkstid

Enkelte ønsker jeg ut etter 5-10 minutter, andre kan godt campe her noen dager.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 00:45   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøkstid

Det kommer helt an på om det er på dagtid, kveldstid, om de har med seg unger og hvem det er som er på besøk.

Svigerinnefamilien vil jeg helst at skal gå etter 1 time, søstrene mine vil jeg gjerne ha her over natten. Naboen med 2-åring ønsker jeg også at begrenser besøkstiden sin, naboen som kommer over for et glass vin kan sitter her til det gryr av dag.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no