Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-13, 23:46   #41
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Jeg lurer mest på hva man gjør om man vil ha den nest siste bananen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-13, 23:47   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Tomater er også uvenner med andre grønnsaker. Mulig frukt også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:09   #43
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg lurer mest på hva man gjør om man vil ha den nest siste bananen.

Bring a friend...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:17   #44
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Gabi, her.

Frem til jeg så denne tråden, var det ikke viktig i det hele tatt. Nå kjenner jeg at jeg bare må ha en.

Hadde en slik indre prosess jeg også kjente jeg. Men i motsetning til alle andre her heller jeg mest mot nummer 1 fremfor nummer 2, selv om apekattene unektelig var veldig kule.


Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg lurer mest på hva man gjør om man vil ha den nest siste bananen.

OG dette spørsmålet dukket opp hos meg også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:19   #45
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Og mannen som akkurat har hatt bursdag. Måtte vel vert den perfekte 30årsgaven?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:21   #46
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Hah, Elise, jeg trodde de sprayet i tillegg, men jeg tar kanskje feil?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 00:31   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Disse bananhengerne har da eksistert i hundre år. Jaffal tjue eller tretti. Dere husker vel bananhengekøyene?

Sånn bananmessig sett er de jo ikke dumme. Hvis man elsker bananer, bør man jo oppbevare dem hengende og alene, det er da noe alle vet. Men jeg har ikke overflødig benkeplass på kjøkkenet. Og ikke elsker jeg bananer heller. Men jeg har en sønn som gjør.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 01:24   #48
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Jeg kunne hatt dem som stativ og hengt soppdeleren og avocadosliceren i den.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 01:36   #49
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Enda et produkt i serien: Ting jeg ikke visste at jeg absloutt ikke trengte.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 02:17   #50
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kunne hatt dem som stativ og hengt soppdeleren og avocadosliceren i den.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:36   #51
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Kalashnikovvarianten til den som vil ha.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:45   #52
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Tja, omtrent like viktig som en eplekjernefjerner, ville jeg tro.

Og den er jo kjempeviktig! Jeg har en fra ikea som både fjerner og deler eplene i båter - det er like før den lager resten av eplekaka for meg.

Så jeg antar at jeg er av dem som vil ha stor nytte av banan- og druehenger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:48   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Så jeg antar at jeg er av dem som vil ha stor nytte av banan- og druehenger.

Men siden ingen her i huset er storforbrukere av bananer, hadde det nok blitt en del slike tilfeller:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:49   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Og for dem med flaskebarn:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 08:52   #55
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Vakker.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 09:47   #56
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg er litt der jeg også.
Jeg startet med å le litt sånn go'modig "jaja, alt de skal spør om på FP". Så gikk jeg over til "hva? Er det noen som HAR det?" og til "hmmmm, det ar jo ikke SÅ dumt. Ganske festlig egentlig...og praktisk egentlig."

Men druesaks?!

Eg har gått gjennom same utviklinga.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 09:48   #57
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Jeg leser hver gang, på autopilot, "Barnehager? Hvor viktig er det egentlig?" og lurer på hva Esme har røyka.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 09:54   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Kalashnikovvarianten til den som vil ha.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 09:55   #59
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg leser hver gang, på autopilot, "Barnehager? Hvor viktig er det egentlig?" og lurer på hva Esme har røyka.

Jeg leser "Bananhenger" og lurer også på hva Esme har røyka.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-13, 10:34   #60
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bananhenger? Hvor viktig er det egentlig?

Eg kjenner eg er veldig takknemlig for denne tråden, Esme. Du har gjort julehandelen lettare for meg. Bare eg hugser at alle kjøkken treng ein bananhengar, i desember, då.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no