Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pakkekalendertips 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-17, 17:24   #81
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Hva slags type ting er det i Shell-kalenderen? Jeg ser jo for meg bilvaskesvamp og låsolje, men det aner meg at det er noe annet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-17, 20:17   #82
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hva slags type ting er det i Shell-kalenderen? Jeg ser jo for meg bilvaskesvamp og låsolje, men det aner meg at det er noe annet.

Hehe, jeg får håpe det ikke er der. Nei, det er forskjellige typer godterier. Fordelen er at jeg slipper å pakke alt inn. Fornøyd med det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-17, 23:08   #83
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Om noen fremdeles mangler gaver, kan jeg anbefale noen glorete LED-julefigurer fra Clas som barna kan ha på rommet sitt. 3 for 2, så man får nå 3 for 40 kroner. Ulike typer. Jeg kjøpte til strømpa på julaften.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-17, 09:09   #84
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Jeg hastet rundt nederst i Karl Johan i går ettermiddag. Kom plutselig på at jeg ikke er hjemme før midnatt i dag. Det ble, flax, sokker, badebomber, badeskum, julepynt fra Søstrene Grene, kakaoposer og godis.

Barna er fortsatt lettlurte. Eldste lurte på hva jeg skulle med julepapiret, jeg sa det var til hemmelig nisse på jobben, ok. Eldste lurte på hvorfor det var tom Dumle stick pose på kjøkkenet, ikke vet vi. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 11:26   #85
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Jeg har lagt det på helt lavkost så det er aller mest av Freia sine sjokoladefigurer i sånn pose, etpar extra tyggis, etpar 20mynt, pose med chilinøtter, oreokjeks, tannbørstehode for el-tannbørste, hårvoks, eldste får en dag med barbergel og en med høvel, julebrus, rett-i-koppen, go`morgen yoghurt. Disse 3 siste har lapper med henvisning hvor de er.
Julaften får de åpne en julegave på morgenen.

Fikk tak i sånn sjokoladepinne til å ha oppi varm melk. Kjøpte på en coffeshop. Het sjokoladepinne og kostet 55,- men hadde app så jeg fikk 30% avslag og tok bare sjokoladepinnen uten melken. Minsten får den i kalenderen i morgen. Ferdig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 12:03   #86
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Fikk tak i sånn sjokoladepinne til å ha oppi varm melk. Kjøpte på en coffeshop. Het sjokoladepinne og kostet 55,- men hadde app så jeg fikk 30% avslag og tok bare sjokoladepinnen uten melken. Minsten får den i kalenderen i morgen. Ferdig.

Så bra! Slike har jeg også lett etter uten hell.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 12:10   #87
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Om noen fremdeles mangler gaver, kan jeg anbefale noen glorete LED-julefigurer fra Clas som barna kan ha på rommet sitt. 3 for 2, så man får nå 3 for 40 kroner. Ulike typer. Jeg kjøpte til strømpa på julaften.

De fant jeg også, nå henger det lednisser innpakket på kalenderen! Og så ble det en til overs. Skikkelig julekos med engel med rødt ledlys i!

(Det var ment en smule ironisk )


Sist redigert av Timar : 02-12-17 kl 20:44.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-17, 17:58   #88
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Så bra! Slike har jeg også lett etter uten hell.

jeg kjøpte slike pinner på Søstrene Grene.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 09:54   #89
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Jeg er imponert. Ikke et eneste tips etter 1. desember. Er det bare jeg som ikke har alt klart til 1.12? Det meste er på plass, mangler noen den siste uka inkludert 24.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 11:01   #90
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er imponert. Ikke et eneste tips etter 1. desember. Er det bare jeg som ikke har alt klart til 1.12? Det meste er på plass, mangler noen den siste uka inkludert 24.

Neida, jeg mangler to, til den 20 og den 24.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 11:03   #91
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er imponert. Ikke et eneste tips etter 1. desember. Er det bare jeg som ikke har alt klart til 1.12?

Definitivt ikke. Det er fortsatt 4-5 gapende hull hos oss, selv etter en etterfylling i forrige uke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 11:58   #92
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

DFDS solgte kalendere fra Body Shop til halv pris av allerede lav pris. 250,- for den grønne kalenderen er jo et kupp. Dette blir resten hos oss. :juleglis:

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 12:01   #93
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Haha, mangler fra 20. her også.
Den 24. får de en gave fra juletreet.
Jeg skal bytte ut litt sånn at de får en 20-peng noen flere dager og heller får julebrusen og oreokjeksen de dagene som de har fri.

Den der sjokoladepinnen som jeg strevde så veldig med å få tak i var ikke det helt store. Da smaker vår drikk bedre. Steamer varm melk i kaffemaskinen og har oppi oboy.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 12:05   #94
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Godt det ikke bare er jeg som satser på at ungene ikke kan telle.

Kakao på pinne er nok kulere enn det er godt. Det hadde jeg glemt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 12:06   #95
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Jeg mangler bare den 24. Eldstejenta manglet gave til lillebroren, men hun fikset det i løpet av helga, og den kom på plass i går. Han skal åpne gaven fra henne i morgen, så det var på tide.

I dag var det yngstejenta som åpnet gave fra meg, hun fikk en liten lyslenke fra Clas Ohlsson, til å pynte på rommet sitt med. Tror den kostet 29 kroner, + 3 stk AA-batteri.

I går var det jeg som åpnet gave fra mannen, jeg fikk noen eksklusive og nøye utvalgte konfektbiter fra sjokoladebutikken her.

Ellers: 12-åringen har fått en pakke med ansiktsmaske fra lillesøster på 10, og noe hårpynt fra lillebror på 10. Yngstejenta har fått ørepropper til mobilen fra pappaen. Jeg har fått et lite sminkespeil fra 12-åringen, med vanlig speil på ene sida og forstørrelse på den andre. Guttungen på 10 har fått en liten nøkkelring til å henge på sekken, med termometer og kompass + en skumnisse fra meg, og en slags morsom ball som kan "skytes" som en sprettert, fra TGR, av tvillingsøstera. Mannen har fått flaxlodd fra meg, og noe godteri fra 12-åringen. Og på lørdag, som er unntaksdagen, fikk alle tre ungene hver sin dropseske med morsomt motiv. Det er vel så langt vi har kommet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 13:14   #96
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

I dag dumpa det 3 kalendergaver i postkassa. Da venter jeg bare på en som er underveis. Mangler fortsatt julaften og muligens en til.

Dagens kalendergave fikk toppscore. Begge nevnte i går at de ønsket seg dagens innhold.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 13:23   #97
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Dagens kalendergave fikk toppscore. Begge nevnte i går at de ønsket seg dagens innhold.

... som var ...?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 13:27   #98
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

... som var ...?

Sovemaske.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 13:34   #99
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Jeg er så langt fra ferdig! Nå har jeg bare 3 gaver til, så er resten tomt! Fyller på med 3 godterigaver, så mangler jeg bare... 7?

Kjøper alltid underveis i desember. 12- åringen er vanskelig å kjøpe til!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 13:35   #100
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

Dagens kalender var samarbeidsprosjekt. Nissedør med tilbehør til den ene og malingsstrøk ogmpensel til den andre. Så får de male den, postkasse og stige i ettermiddag.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no