Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Moral og yrke

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 21:58   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moral og yrke

Det er en veldig "stemplende" handling. Dvs som nakenmodell (ikke aktmodell) så får man i dagens samfunn et stempel som dette, og det går IKKE vekk på en stund. Fremtiden er lang. Og man kan ikke alltid regne med at man også i fremtiden vil trives med dette stempelet.

Derfor tenker jeg at dem som med vitende og vilje utsetter seg for dette må være litt korttenkte og ikke særlig smarte, og da kicker fordommene mine inn. Jeg tenker ikke på dem som mindre skruppelløse og med lavere moral enn folk flest - men som mer naive.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:16   #22
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Moral og yrke

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Derfor tenker jeg at dem som med vitende og vilje utsetter seg for dette må være litt korttenkte og ikke særlig smarte, og da kicker fordommene mine inn. Jeg tenker ikke på dem som mindre skruppelløse og med lavere moral enn folk flest - men som mer naive.

Jepp.

Jeg vet om ei som har klistret en million bilder av seg selv på sin åpne profil på Facebook, lettkledd, i utfordrende stillinger og med kom-og-ta-meg-blikk. Det passer dårlig sammen med arbeid i barnehage, synes jeg. Ikke for ungenes del, men foreldrene.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no