Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-10, 16:10   #41
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har veldig lyst på denne. Spinnaker fra Hødnebø:

Den likte jeg!
Men litt i overkant dyr for vår del. Fillern.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 16:28   #42
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Jeg har veldig lyst på denne. Spinnaker fra Hødnebø:

Dette er min drømmestol.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:10   #43
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Tusen takk for alle tips! Jeg noterer og sjekker alt.

Min smak går i retning av Peel og den fra Bolia i type, men jeg tror ikke jeg får gjennomslag. Han ville helst hatt en slik om han kunne velge, tror jeg.

Åh, en sånn skulle jeg hatt om jeg hadde plass. Jeg forstår meg virkelig ikke på dere som velger stil fremfor komfort.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 18:59   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Peel er flotte stoler som er gode å sitte i. De koster bare halvparten av Eames-stolene også.

Noen venner av oss har sånnne, og de sier de fryser på ryggen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:03   #45
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Noen venner av oss har sånnne, og de sier de fryser på ryggen.

... og det før de får satt seg, til og med.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:07   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

... og det før de får satt seg, til og med.

Hehe. Nei, så ille er det ikke.

Men jeg tror dem så gjerne. Jeg ønsket meg en Peel tidligere, men ikke nå lenger. Fryse vil jeg ikke gjøre i en lenestol. Jeg liker designet på Egget også. Men den ser ikke god ut. Er den det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:15   #47
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Egget er ikke noe god å sitte i. Men fin er den.

  Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:30   #48
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Åh, en sånn skulle jeg hatt om jeg hadde plass. Jeg forstår meg virkelig ikke på dere som velger stil fremfor komfort.

Jeg ville ikke kjøpt en stol som ikke var god å sitte i, men det går heldigvis an å kombinere stil og komfort.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:46   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Men altså. Poäng? Er de gode? Hva slags trekk- og stemmekombinasjoner er finest, mon tro?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:02   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men altså. Poäng? Er de gode? Hva slags trekk- og stemmekombinasjoner er finest, mon tro?

Jeg synes de er kjempegode. Jeg bodde med en slik et halvår og satt veldig godt i den. Det var et must med fotskammel til, dog.

Det finnes et utall stoff- og skinnvarianter nå om dagen, så der har jeg ikke oversikt i det hele tatt. (Jeg tror man kunne velge mellom svart og hvit da jeg bodde med "min").

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:08   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes de er kjempegode. Jeg bodde med en slik et halvår og satt veldig godt i den. Det var et must med fotskammel til, dog.

Det finnes et utall stoff- og skinnvarianter nå om dagen, så der har jeg ikke oversikt i det hele tatt. (Jeg tror man kunne velge mellom svart og hvit da jeg bodde med "min").

Jeg ser litt på Ikeas sider og det er ikke alle kombinasjoner som er mulige. Jeg er litt kresen. Jeg liker ikke mørk trefarge, og selv om bjørk er lyst, så forblir det ikke lyst. Det finnes en slags eikeimitasjon også. I skinn finner jeg bare grått saueskinn. Men jeg har ikke prøvd alle kombinasjoner, det skal sies.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:19   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Poäng er kjempegode, ja. Og fine.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 01:06   #53
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Det har gått over et år siden denne tråden var aktiv, og vi har enda ikke kjøpt stoler. :lynet:

Jeg lurer på om noen vet om disse (link til replika) er gode å sitte i? Eero Aarnio Ball Chair/Globe Chair.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 09:29   #54
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Jeg får ikke linken til å virke (fra iPhone).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 09:42   #55
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.


Jeg er dårlig på kompromisser, men siden jeg vil bestemme tapet og ha inn mitt gamle piano innser jeg at det ikke akkurat blir Egget jeg blir sittende i fremover. Men det er tross alt en grense for alt.


Synnemormannen ønsket seg også en sånn monsterrecliner type amerikansk. For å gjøre en lang historie kort: Det ble Egget
Jeg sitter godt i den, mens mannen synes den egner seg mest som Elegant Innslag i Hjem.

Når så er sagt, så har vi Delta fra Brunstad også. De er nette, fine og veldig gode å sitte i.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 10:30   #56
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg synest denne frå Bolia er fin:

Jeg sitter i den as we speak, er fornøyd, men den er ikke sånn rågod å sitte i altså

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-11, 12:32   #57
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg får ikke linken til å virke (fra iPhone).

Ops, ikke jeg heller. Den går visst direkte til hovedsiden, så til de som gidder: skriv inn Eero Aarnio i søkefeltet.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:00   #58
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Vi har den Delta stolen. Jeg synes ikke de er fantastisk gode å sitte i, men så er jeg typen som liker å krølle meg sammen, og da aller helst i sofaen
Men de er ikke dårlig å sitte i, bare ikke fantastisk gode. Passer veldig godt inn i stuen vår gjør de også.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:08   #59
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg satt i en sjeselongkvilestol på Union hotell i Geiranger forleden. Den hadde armlener, men var altså en sjeselong. Den var visst levert frå Broderna Andersson i Sverige. Noko slikt kan kanskje vere noko?

En sånn...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-11, 11:13   #60
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode lenestoler som ikke ser forjævlige ut

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Han skal jo selvsagt ha en La-Z-Boy Explorer med nettilkobling og koppholder:

Jeg (/eks-vi) hadde en La-Z-Boy (uten alt stæsjet) i et tidligere liv, og det er noe av det mest komfortable jeg noengang har sittet i Men pen var den ikke.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no