Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-21, 22:55   #281
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Har kjøpt et kombiskap på Finn og solgt mitt eget som var «bare» kjøleskap. Prisen ca lik for både kjøp og salg, så føler jeg har oppgradert.

Har også fått helt gratis et doughnut-jern, som barna har prøvd.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 10:59   #282
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg ble kvitt ganske mye via Finn o.l. da vi flytta og da vi rydda ut Mutter'n. Sist fikk jeg tak i et utgått dusjarmatur, et som jeg faktisk kan bruke uten å få dødsvondt i henda. Finn og sånne bruktgrupper her og på FB er gull verdt altså.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 11:52   #283
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har også brukte dyr og bur. Har nettopp fått tak i et terrarium, men så sa broren min at jeg kan få et med 4 rom av han. Så nå blir det masse taranteller og skorpioner snart. Får åpne dyrehagen for besøkende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 12:51   #284
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har også brukte dyr og bur. Har nettopp fått tak i et terrarium, men så sa broren min at jeg kan få et med 4 rom av han. Så nå blir det masse taranteller og skorpioner snart. Får åpne dyrehagen for besøkende.

Du kan arrangere en sånn FP-visningsdag med sluse og antallkontroll. Jeg kommer gjerne hvis jeg er på den kanten av landet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 16:14   #285
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

God ide. Kan ha inngang gjennom ytterdøren og exit ut hagen. Ny inntektsvei dette.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 18:07   #286
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

God ide. Kan ha inngang gjennom ytterdøren og exit ut hagen. Ny inntektsvei dette.

Jeg kommer! Jeg har akkurat kjørt til og fra fylket ditt, og det frister til gjentakelse. kan ta med passasjerer, så blir det fp-roadtrip til Frukt for å se eksotiske dyr!

Tilbake til tema: VI har et gammelt sommerhus på Sørlandet. Skakt og skjevt og lavt under taket. Alt unntatt to sofaer og sengene vår, er bruktkjøp. Finn, brukthandel, arv og loppis. Det er skikkelig gøy å være på jakt og utrolig hva man finner av skatter og unike ting.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 18:30   #287
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Du kan arrangere en sånn FP-visningsdag med sluse og antallkontroll. Jeg kommer gjerne hvis jeg er på den kanten av landet.

Jeg betaler for å få slippe å gå inn. Slike dyr er ikke for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 19:44   #288
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg betaler for å få slippe å gå inn. Slike dyr er ikke for meg.

Vi kan stå utenfor og organisere køen. Jeg trenger heller ikke se slike dyr.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 20:02   #289
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi kan stå utenfor og organisere køen. Jeg trenger heller ikke se slike dyr.

Jeg tar med kaffe!

Her i byen er kvelerslangen Frank rømt. Du kan tro jeg er glad jeg ikke bor i den gaten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 20:10   #290
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tar med kaffe!

Her i byen er kvelerslangen Frank rømt. Du kan tro jeg er glad jeg ikke bor i den gaten.

Jeg hadde sovet med lukket vindu.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 20:14   #291
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Hey, vi har et FP-arrangement på trappene. Gøy. Kan jeg sitte på med deg Pøblis?

Jeg må begynne å se etter spisestuestoler, skriver det her så jeg kanskje kan huske det før innflytningsfesten til høsten en gang.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-21, 20:24   #292
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg hadde sovet med lukket vindu.

Jeg bor på andre siden av byen, takk og pris. Slangen er fortsatt borte.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-21, 11:19   #293
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Dere altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 09:54   #294
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Sjekk den gøyale lampen jeg kjøpte i går.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20210809-095124.jpg (17,4 KB, 52 visninger)
__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:34   #295
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg tar med kaffe!

Her i byen er kvelerslangen Frank rømt. Du kan tro jeg er glad jeg ikke bor i den gaten.

Skrekk og gru. Tenk å våkne til et klask i gulvet og en snikende slange i sengen!?!?

Etter nok en hoggorm på landstedet til svigermor og vinduer på bakkeplan, kjenner jeg på følelsen der også…

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:35   #296
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg vil gjerne ha en slange på besøk.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:37   #297
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg har akkurat handlet to gulvtepper til soverommet på Tise som er på vei i posten nå. Gleder meg til å få dem i hus! Helt hjem-løsningen til Tise er virkelig genial.

Nå frister det å jakte mer brukt, har vært en lang periode jeg ikke har vært så god på det. Er ikke så glad i å gå i trange bruktbutikker nå under korona, men det er så mye bra å finne på finn.no og tise, heldigvis.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:37   #298
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Jeg trenger:
- ny sofa
- nytt spisebord pluss stoler
- nytt sofabord
- ny lampe over spisestuebordet
- nye tepper til stuen
- et par tre store bilder

Pleier å være litt flink til å kjøpe brukt, men usikker nå. Jeg vet ikke hva jeg vil ha. Det gamle vil gå på Finn etterhvert eller gis bort til Refugees eller lokal byttesirkel.

Og kan kvitte meg med

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:38   #299
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg har akkurat handlet to gulvtepper til soverommet på Tise som er på vei i posten nå. Gleder meg til å få dem i hus! Helt hjem-løsningen til Tise er virkelig genial.

Nå frister det å jakte mer brukt, har vært en lang periode jeg ikke har vært så god på det. Er ikke så glad i å gå i trange bruktbutikker nå under korona, men det er så mye bra å finne på finn.no og tise, heldigvis.

Er Tise bra? Ikke prøvd enda….

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-21, 10:46   #300
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Er Tise bra? Ikke prøvd enda….

Jeg liker det godt. Ikke like overveldende som finn.no. Men har handlet mest klær der, kanskje noen andre har erfaring med møbler?

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no