Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-18, 12:23   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Rine, at jeg sier at jeg giftet meg som attenåring er ikke nødvendigvis en anbefaling til andre om å gjøre det samme. Det hender - en sjelden gang - at det IKKE er superlurt å kopiere mine valg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 12:27   #62
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Det å gifte seg ung er nå uansett ikke det verste man kan gjøre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 12:38   #63
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Som pur ung brud giftet jeg meg i en kjole som lignet ganske mye på M^2s, utringningen var litt mer hjerteformet, ellers var den ganske lik. Veldig streit, glatt, pen kjole i tungt stoff. Jeg ville ikke hatt nubbesjans til å få den på meg i dag, den var en liten str. 36 og sydd mye inn i livet. Jeg ville ikke valgt den i dag, selv om den var fin. Den passet til en ungpikebrud. (Og ja, det var GALSKAP å gifte seg så ung, spesielt med den mannen.)

Da jeg giftet meg igjen giftet jeg meg i bunad med krone og det var mye mer meg. Det hadde jeg glatt gjort igjen og bunaden sitter som et skudd. Jeg elsker bunaden min og følte meg fantastisk fin med krone, bånd og alle fargene som er i bunaden.
Denne krona:

og jeg har bunaden til høyre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 13:01   #64
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det er straks 36 år siden vi giftet oss, (...)

Særlig liksom. 31 år snart. Det er lengge nok med tanke på min alder. Kjolen blir brukt på neste 80-party hbos noe slikt dukker opp igjen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 13:21   #65
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Vi giftet oss nesten på impuls for 11 år siden, og jeg fikk sydd en kjole jeg fint kunne gått med i dag om den ikke var omsydd til dåpskjole.
Lett gyllen, smal sak i 2 deler, med korsettliv med litt sånn brokadeaktig innvevd mønster og smalt skjørt med 2 plisseer foran slik at det ble gangbar vidde nede.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 13:37   #66
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Vi giftet oss for ni år siden, og jeg kunne kjapt valg den samme kjolen igjen. Ganske enkel kjole men med langt slep. Det jeg imidlertid hadde valgt annerledes var tilbehøret; jeg hadde flate sko fordi jeg ikke villevære høyere enn mannen (hadde ikke brydd meg om de nå) og jeg hadde ikke slør fordi jeg bare var fast bestemt på å ikke ha det. Nå hadde jeg nok kjørt en mye mer utagerende stil bare fordi.

Men skulle jeg giftet meg på nytt (med samme mannen, han bytter jeg ikke ut for alt i livet), hadde jeg sannsynligvis valgt en 40/50-tallsinspirert kjole.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 15:28   #67
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og så er jeg imponert over alle som har giftet seg som 20-åringer, eller 18-åringer. Jeg trodde det var mer foreldregenerasjonen vår som gikk til alters så tidlig. Jeg håper og tror at min 18-åring velger å vente litt, iallfall.

Jeg var 23 og håper virkelig sønnen min venter lenger. Men samtidig tenker jeg at det ikke er krise å gifte seg med feil mann, den potensielle krisen er å få barn sammen.

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Da jeg giftet meg igjen giftet jeg meg i bunad med krone og det var mye mer meg. Det hadde jeg glatt gjort igjen og bunaden sitter som et skudd. Jeg elsker bunaden min og følte meg fantastisk fin med krone, bånd og alle fargene som er i bunaden.

Leide du krona?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 15:37   #68
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg giftet meg i 2001, og hadde en kjole jeg fortsatt synes er nydelig og forsåvidt like gjerne kunne valgt i dag om jeg skulle ha den typen bryllup. Men om jeg gifter meg igjen (det håper jeg!), så ville jeg nok valgt noe enda enklere, siden det vil bli mitt/vårt andre bryllup.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 15:49   #69
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.806
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg var veldig fornøyd med kjolen min. Den er relativt enkel, kremhvit og med skulderstropper, og en god venninne strikket en nydelig bolero til.

Det er for øvrig et spenn mellom "verdens fineste kjole i mine øyne" kontra "hva ser greit ut på meg".

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 15:56   #70
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Vi giftet oss for 13 år siden etter 12 år som kjærester og samboere. Med tanke på brudemoten som var på 90-tallet er jeg glad for at det tok oss såpass lang tid
Jeg er en som alltid har hatt tanker om brudekjole, så jeg hadde klare ønsker da jeg skulle finne min. Jeg elsker store kjoler med vakre, klassiske detaljer, tiara, slør og slep Valget falt på en Maggie Sottero kjole som var så fullstendig meg at selv om jeg prøvde mange etter den, så var både jeg og min forlover skjønt enige i at den var i en liga for seg selv. Og når jeg ser den i dag, så er den fortsatt veldig meg, og selv om brudekjolemoten har endret seg så tror jeg absolutt at jeg kunne brukt den igjen. Det måtte i så fall blitt renewal of vows, for mannen vil jeg så absolutt ikke bytte ut


__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 16:25   #71
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, siden jeg giftet meg etter 30 og kanskje var mer sikker på hva som var min smak enn jeg ville vært om jeg giftet meg som 20-åring. Min brudekjole var mer klassisk (!klassisk meg" iallfall ) enn en vanlig brudekjole, det er sikkert derfor.

Og så er jeg imponert over alle som har giftet seg som 20-åringer, eller 18-åringer. Jeg trodde det var mer foreldregenerasjonen vår som gikk til alters så tidlig. Jeg håper og tror at min 18-åring velger å vente litt, iallfall.

Jeg giftet meg som 20-åring og anbefaler det gjerne. Jeg og mannen har vokst sammen. Ser mine single venninner sliter med kjærester som har utviklet mange særheter på veien som blir dealbreakere gang etter gang.

Men må vente til riktig mann er til stede da - uansett alder.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 16:40   #72
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Klart man blir mer kresen jo eldre man blir, men det er jo lov å treffe partneren tidlig, prøve ut om man passer til å bo sammen, har samme prioriteringer og verdier etc, før man gifter seg. Nå er det jo kanskje ikke så mye styr å skille seg om man ikke har barn, da, men litt dyrt med bryllup er det jo ofte. Når det er sagt, jeg synes det er mye villere å med vitende og vilje få barn med en person man har kjent i noen måneder, mye skumlere enn å "bare" gifte seg med vedkommende.

Og så synes jeg "vokst sammen" høres litt skummelt ut? Men det kan være jeg som tenker i baner som felles FB-konto og leser hverandres SMS.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 16:59   #73
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Spørsmålet fikk meg til å gapskratte her. Jeg giftet meg i 1996. Ønsket meg i utgangspunktet en helt enkel kjole, men med min post-nylig to gangs-gravide kropp trengte jeg noe som var stikk motsatt mente både moren min og damen i brudekjolebutikken. Kjolen var gedigen med masser av blonder og rosa påsydde blomster. Bare en av de tingene ved bryllupet mitt som var langt fra det jeg ville ha valgt om jeg ikke tok i mot så mange velmendende råd fra utenforstående.

Men mannen er jeg fortsatt fornøyd med, da!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 17:11   #74
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Og så synes jeg "vokst sammen" høres litt skummelt ut? Men det kan være jeg som tenker i baner som felles FB-konto og leser hverandres SMS.

Vi har vokst sammen som i blitt voksne sammen, ikke blitt en symbiose der vi deler alt. Vi var absolutt ikke voksne da vi giftet oss, 20 år er veldig ungt!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 18:49   #75
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg giftet meg også som 20åring. Men vi hadde allerede barn sammen så giftemål et var mindre skummelt en barnet som allerede var født. Jeg ville nok ikke anbefalt verken barn eller giftemål så tidlig til mine egne barn selv om vi fortsatt er gift. Hadde vi ikke hatt allt vi har i lag, og vokst opp i lag slik vi har nå så er der ikke sikkert vi hadde vært sammen lenger. Vi er to veldige motsetninger, men på grunn av lang fartstid har vi også mye felles. Gresset er nok ikke grønnere andre steder.

Det å vokse opp i lag betyr jo ikke symbiose eller felles mailkonto. Men at man går igjennom en del av danningen som skjer i alderen 16-25-30år sammen og blir gjerne mer like ut av miljøpåvirkning enn de som møter hverandre satt og voksen med veldig sterke meninger. Mannen var mye mer lik svigerfamilien når vi møttes, nå er han veldig forskjellig fra de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 19:20   #76
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Leide du krona?

Ja, på Husfliden. Den er en kopi av en krone som hørte til gården jeg kommer fra, så det var veldig kjekt å bruke den.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 19:42   #77
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ja, på Husfliden. Den er en kopi av en krone som hørte til gården jeg kommer fra, så det var veldig kjekt å bruke den.

Hvilken bunad er det du har?
Flott bunad og krone.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 19:54   #78
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hvilken bunad er det du har?
Flott bunad og krone.

Det er Sør-Østerdalsbunad. Jeg giftet meg også i min, men hadde blomsterkrans fordi jeg ikke visste at det fantes en krone til den. Mulig jeg hadde for kort hår for krone også.

Jeg bruker bunaden titt og ofte. Skulle jeg gifte meg igjen hadde jeg kanskje valgt en annen kjole, men det er ikke sikkert.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:20   #79
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg spurte Teomannen om hva han ville gjort. Han skjønte ikke problemstillingen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 20:26   #80
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg hadde en veldig enkel, hvit, lang brudekjole da vi giftet oss i 2002. Selv om jeg likte kjolen godt, hadde jeg valgt noe mer utagerende med blonder og slep i dag. Men, det blir vel ikke ny brudekjole om en velger å fornye løftene sine, så da lar vi være. Mannen beholder jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no