Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-16, 17:03   #121
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg kjenner at den nye sesongen ikke er like fengende som de gamle, som jeg så for 10 år + tilbake Litt småtraurig liksom, men ikke dårlig heller. Men er ikke sånn at jeg ivrer etter å se.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 10:26   #122
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Og nå er jeg også ajour. Enig med de fleste av dere.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:40   #123
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg kjenner at den nye sesongen ikke er like fengende som de gamle, som jeg så for 10 år + tilbake Litt småtraurig liksom, men ikke dårlig heller. Men er ikke sånn at jeg ivrer etter å se.

En venninne og jeg har hatt GG-kvelder med (u)jevne mellomrom i et par år nå, hvor vi har sett 2-4 episoder hver kveld og delt en flaske vin. Veldig koselig! Plutselig dukket nyheten opp om ny sesong og vi oppgraderte til bobler de to gangene vi så de 4 episodene. Vi storkoste oss, og jeg like spesielt godt episode 1 og 2. Er litt skuffet over episode 3 og 4. Hva var det med den rare Stars Hollow-revyen? Det ble bare veldig rart og litt langdrygt. Jeg synes også det var dumt at Sookie ikke var mer med i denne som jeg først trodde. Alle kokkene på kjøkkenet i Inn-et (inkludert Rachel Ray) ble bare masete. Og hvorfor klarte ikke Rory å ende forholdet til denne rare Paul? Det ble bare rart at han dukket opp i sms-er med jevne mellomrom og hun ble nesten overrasket hver gang.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 11:46   #124
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jenna, det var flaks at Melissa McCarthy var med i det hele tatt. Hun er blitt så stor stjerne at de ikke trodde at de kom til å klare å få det til. Jeg er enig med deg ang. Stars Hollow-revyen. Jeg ville heller ha tilbragt mer tid med karakterene. Og Paul-situasjonen var bare latterlig.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 12:32   #125
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg ble så glad da Melissa McCarthy dukket opp, for jeg hadde lest at hun måtte si nei til å være med pga. fliminnspilling. Jeg er også enig i at revy-delen var langdryg og unødvendig, og overraskende lite morsom. Og Paul-situasjonen var bare latterlig, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 16:47   #126
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg spoilertagger så sjelden at jeg har glemt hvordan jeg gjør det?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 17:42   #127
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Foran teksten: "spoiler" i klamme. Etter teksten: "/spoiler" i klamme.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-16, 18:14   #128
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg er mest skuffet over at Luke og Lorelai ikke virket noe lykkelige sammen. Nesten ingen smil eller varme blikk.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 21-12-16 kl 18:22.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 12:29   #129
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Trenger vi å spoilertagge mer nå? Folk som vil se serien har vel sett den nå?

Ellers enig med alle over. Han Paul hadde jeg glemt selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 28-12-16 kl 12:34.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 12:58   #130
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg har inntrykk av at jeg og Jenna var sistemann ute, så det burde gå greit.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 14:01   #131
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Trenger vi å spoilertagge mer nå? Folk som vil se serien har vel sett den nå?

Ellers enig med alle over. Han Paul hadde jeg glemt selv.

Det er jo en rekke folk som bare holder på med selve serien fremdeles.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:07   #132
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Har sett alt nå. og kunne endelig lese spoilertaggene deres. Blir spennende om det kommer noe mer...

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 10:57   #133
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Nå er JEG ferdig! Vi skal vel diskutere mer?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 10:58   #134
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?



Du får begynne diskusjonen da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 10:59   #135
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Vi er fortsatt i en tidlig sesong, jeg og datteren, og i tillegg har yngste sønn kastet seg på. Han setter enda mer pris på humoren enn datteren gjør, og ler seg i hjel av spesielt Lorelais mor.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:15   #136
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg er ganske enig med deg, Tally, angående cliff-hangeren. Sånn ellers er jeg også enig i at serien antagelig ikke har godt av å binges, jeg merker at jeg har nådd kvoten litt av dem begge to. Den går jo ganske sakte frem, egentlig.

Når det gjelder oppsummeringenssesongen, så likte jeg at Rory ikke lenger er Ms. Perfect som får til alt hun vil uten motstand i livet. At hun behandler Paul så dårlig, er Den Andre Kvinnen med Logan. Det gjør henne mer menneskelig, og det synes jeg absolutt serien hadde godt av - etter den nokså queesy avskjedsscenen i forrige sesong. Helt ærlig hadde jeg ikke kunnet fordra Rory hvis jeg hadde vært en nokså skoleflink, ikke fullt så Goody-two-shoes jente som bodde i Stars Hollows.

Det blir jo ikke helt det samme å hoppe rett fra serien til vår tid, men jeg synes det var veldig morsomt å se dem eldes. Bra grep. Selv om jeg var helt sikker på at Lorelai hadde begynt å drikke da jeg så henne første gang.

Jeg syntes den Wild-turen var hysterisk morsom, men det var fint at hun ikke faktisk dro lenger enn 300 m fra nærmeste kaffebar. Book or film? Ah, purist. Musikalen, derimot, tror jeg bare var en måte å gi alle supporting actors fra SH nok screen-time. (Og hva har skjedd med Ms. Patty? Er hun syk?)

Når det gjelder Rory, så har jeg jo hele tiden ment at hun skulle vært sammen med Jess. Logan er egentlig en ganske svak, priviligert fyr, og sånn sett ikke så ulik Christopher. Jess er den som har fått henne på riktig spor hele veien, ikke minst da hun droppet ut av Yale (hva var det for noe? Irriterende sidespor). Jeg håper som Tally at Jess ender med å bli hennes Luke, men med atskillig bedre kommunikasjonsskills.


Alt i alt, absolutt verdt å se.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:18   #137
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Blir jo ingen diskusjon, jeg er helt enig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:19   #138
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Og the 30-something-gang!

#tilthead

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:37   #139
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Blir ikke mye diskusjon av det, nei!

Jeg elsker Kirk. Og Michel.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 11:40   #140
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Men var det virkelig lagt opp til at Michel var skaphomse i de første sesongene? Han var riktignok Celine Dion-fan ( ), men jeg mente det stadig vekk var snakk om bimbokjærester? Var det bare beards?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no