Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

[I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-16, 16:55   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Jeg må også ha! Fitbit, altså?
Jeg brukte pulsklokke fra polar med brystbånd når jeg trente masse før. Nå som jeg er litt hjertesyk, trenger jeg noe annet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-16, 17:57   #42
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Jeg har en Surge og i går fikk jeg meg en ny venn på grunn av den.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-17, 21:05   #43
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Min Fitbit Hr har tatt kvelden, og snille butikken gir meg pengene tilbake. (Siba! V fornøyd m servicen!) aktivitetsklokke må jeg ha. Er det fortsatt Fitbit som gjelder? Jeg vil ikke ha brystbånd og ei heller for stor klokke, jeg liker fitbit fordi den er fhv diskret.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 00:35   #44
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Min Fitbit Hr har tatt kvelden, og snille butikken gir meg pengene tilbake. (Siba! V fornøyd m servicen!) aktivitetsklokke må jeg ha. Er det fortsatt Fitbit som gjelder? Jeg vil ikke ha brystbånd og ei heller for stor klokke, jeg liker fitbit fordi den er fhv diskret.

Expert gjør det samme. Jeg er på tredje fitbiten nå. Nr - 1var en HR, jeg likte den godt, men pen er den jo ikke. Derfor prøvde jeg Altea (heter det vel?) da 1'ern nektet å lade. Den er mye penere, men helt ubrukelig. Vanskelig å bruke selv som klokke. Jeg savnet trappetelling, men ikke pulsmåleren, faktisk.

Sist ankomne er en HR2. Den funker finfint, men jeg syns den er klumpete og tung på armen.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 10:56   #45
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er irriterende med pulsklokker som må ha et bånd rundt brystet. Jeg ville derfor gått for noe som måler pulsen og skritt på ermet. På Fitbit kan du skru av kaloritelling, tror jeg? De har på Expert borti gata.

Det kan man. Jeg har fjernet kaloriene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 11:00   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Sist ankomne er en HR2. Den funker finfint, men jeg syns den er klumpete og tung på armen.

Så mye trøbbel dere har hatt! Mine to har funket fin-fint! Jeg oppgraderte til en HR2 selv, og syns også den var litt rar på armen i starten. Men jeg har vennet meg til den og er veldig fornøyd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 11:29   #47
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Elske min HR2 og drømmer om lærreim til den.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 14:49   #48
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Da blir det HR2. Takker!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 16:19   #49
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Hva kjøper man seg om man har veldig smalt håndledd da?
(Og da snakker jeg håndledd str 10-12 åring)

Finnes det i det hele tatt noe?
Jeg har prøvd Iwatch, og den ble for bred.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-17, 16:29   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Fitbit får du med to lengder på remmen, den lille er ganske liten. Men selve klokkedelen er jo like stor, så den vil kanskje føles litt klumpete.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 14:54   #51
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [I serien "ting jeg aldri hadde trodd..."] Enkel pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fitbit får du med to lengder på remmen, den lille er ganske liten. Men selve klokkedelen er jo like stor, så den vil kanskje føles litt klumpete.

Ja, jeg liker ikke der selve klokkedelen blir for stor.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no