Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Aktivitetsarmbånd

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-17, 12:36   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Aktivitetsarmbånd

Eg må skaffe meg eit. Har hatt ein fitbit flex, men den blir for enkel.

Krav. Klokke, påminner om å vera i aktivitet, skritteller, aktivitetsmålar og helst mulighet til å sjå kor mykje ein har vert i aktivitet i løpet av ein dag.

Eg har igrunn sett meg ut fitbit charge, men vil høyra erfaringer frå andre. Er surge betre? Eller er det heilt andre merker eg bør sjå etter?

(min lokale expert har ikkje inne ein einaste charge i følgje nettsiden deira, og eg vil ha ny duppeditt i dag )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 12:44   #2
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg har fitbit charge 2 og elsker det!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 12:49   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Men kva med fitbit blaze? Har den samme påminningsfunksjon som fitbit charge? Blaze har nemlig butikken min inne.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 12:54   #4
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Datteren min på 16 har Blaze og hun er superfornøyd med den. Jeg husker ikke hvorfor hun så absolutt ikke ville ha Charge, men jeg tror det var litt fordi Blaze er litt "kulere", du får opp hele sms'en når det kommer inn en osv. Charge HR er jo sikkert også helt ok, mens Flex så litt "billig" ut for min del da vi så på sånne før jentungen handlet sin.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 12:59   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Eg vil ha klokke og, derfor utgår flexen min.

Blaze ser jo litt kul ut.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 13:01   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Blaze blir for stor for meg. Jeg får opp sms på Charge 2, men ikke på den gamle Charge HR.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 13:02   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg vil ha klokke og, derfor utgår flexen min.

Blaze ser jo litt kul ut.

Ja,Blaze ser kul ut, og den ER kul. Jeg ønsker meg den selv, men tar meg ikke råd til å kjøpe det nå, den er ganske dyr. Man får visst opp forslag til aktiviteter på selve klokka også, det er en av de kule tingene, tror jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 13:04   #8
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg var veldig fornøyd med funksjonaliteten til min charge, men reima sprakk, og da jeg leverte den inn som reklamasjon etter 9-10 mnd. bruk sa de i butikken at de fikk tilbake en hel haug med klokker av samme type. Han anbefalte meg å få pengene tilbake framfor å få ny klokke faktisk.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 13:19   #9
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg var veldig fornøyd med funksjonaliteten til min charge, men reima sprakk, og da jeg leverte den inn som reklamasjon etter 9-10 mnd. bruk sa de i butikken at de fikk tilbake en hel haug med klokker av samme type. Han anbefalte meg å få pengene tilbake framfor å få ny klokke faktisk.

Dette var vel charge hr?

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 16:07   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Jeg har kjøpt Charge HR til foreldrene mine, Charge 2 til barna mine og Surge til mannen min, og fikk en Surge selv. :fitbitfamilie: Alle er fornøyd til sitt bruk.

Surge er den eneste som har GPS inkludert, og dermed kan brukes som løpeklokke uten at du trenger å ha med mobilen.

Blaze er kulest og har alle funksjonene til Surge utenom GPS.

Charge 2 (som er den eneste du vel får tak i nå) er rimeligst, og har det meste du trenger, men må vel klikkes på for å se hva klokken er og har generelt lite display.

Hadde jeg hatt pengene, og ikke trengte den som løpeklokke, hadde jeg valgt Blaze.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 16:39   #11
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Det blei ein Blaze :skrape: Eg fekk pengar til jul og eg har ønska meg ei ny klokke. Så eg fann ut at søren heller. Skal eg først ha, så kan eg for ein gongs skuld unne meg noko skikkelig eg og. Så ein lilla blaze er i hus. No må den få lade seg opp Vil leike med ein gong.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 17:28   #12
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Gratulerer med ny dings!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 17:45   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Gratulerer med ny kul dings!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 17:45   #14
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Gratulerer! Jeg tror du vil bli fornøyd, det er ihvertfall jentungen her, hun elsker sin!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 19:24   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Grattis!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 22:19   #16
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Så kult, grattis!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-17, 23:40   #17
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Grattis, håper du blir fornøyd!

Jeg min fitbit Charge 2, virkelig. Årets julegave til meg fra meg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:06   #18
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Noen som vet hvordan Apple watch er ift alle disse?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 16:24   #19
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Noen som vet hvordan Apple watch er ift alle disse?

Jeg fikk Apple watch til jul, og er så langt strålende fornøyd. Nå har jeg ikke hatt fitbit tidligere, kun Polar m400.

Apple watch har jo innebygd pulsmåler og GPS (den siste modellen), og en del artige funksjoner. Jeg synes også den er fin, og veldig behagelig å ha på.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-17, 20:06   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aktivitetsarmbånd

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Charge 2 (som er den eneste du vel får tak i nå) er rimeligst, og har det meste du trenger, men må vel klikkes på for å se hva klokken er og har generelt lite display.

Neida, bare skru på funksjonen som gjør at displayet skrur seg på når du løfter armen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no