Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kjøp av julepynt 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-15, 14:43   #81
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.041
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg har lyst på noe dekorative ledlysfigurer til vinduene til ungene. Julenisse og snømann for eksempel. Hvor finner jeg noe sånt?

Europris har noen slike. Som skifter farge.
Gutta fikk hver sin i kalenderen i morges. Det var en stor hit.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 14:49   #82
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Da skal jeg innom der.

Fant forresten på Ebay, men kjekt med alternativer.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 14:54   #83
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

på Taien. Mine gutter fikk også slike!

Kjøpt på Clas Ohlson, om du trenger flere alternativer, Frøydis.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 16:16   #84
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg har lyst på noe dekorative ledlysfigurer til vinduene til ungene. Julenisse og snømann for eksempel. Hvor finner jeg noe sånt?

For en billig kalendergave er kanskje Julas noe? http://www.jula.no/catalog/el-artikl...se-led-422496/
Henges på vinduet med sugekopp. Sikkert fint for små barn med fargerik pynt.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 16:33   #85
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.041
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

på Taien. Mine gutter fikk også slike!

Kjøpt på Clas Ohlson, om du trenger flere alternativer, Frøydis.

....du har rett, det var på Clas'en jeg også kjøpte dem! Jeg tok feil. Men jeg tror de hadde noe sånne greier på Europris også. Men ja. disse ble kjøpt på Clas Ohlson.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 16:38   #86
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg tok visst litt av og kjøpte diverse fra venninne som selger fra Perfecthome. Dette skal være på fjellhytte. Deilig å få det levert på døren.

Jeg fant ikke bilder på alt.





Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 22:31   #87
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.829
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg så det på Nille i går.

Var innom Nille i ettermiddag og de hadde ikke smale kubbelys.

Noen som vet om nettbutikker som selger kubbelys med diameter på 4 cm?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-15, 12:42   #88
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Fant noen her: http://www.lagerhaus.no/jul/cylinderljus-stearin-vit-1

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 13:18   #89
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.829
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Fant noen her: http://www.lagerhaus.no/jul/cylinderljus-stearin-vit-1

De har ikke på lager, har prøvd.
Men fant kirkelys med 4 cm diameter så har bestilt de selv om de var veldig høye.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 13:30   #90
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Den ene 7-armete staken vår har gått i stykker, så da kjøpte jeg to slike kuler til å henge i vinduet. De går på batteri og kan settes på 6 timer lys / 18 timer av, så de skrur seg på kl 16 og av kl 22 hjemme hos oss, ganske smart i grunn.

Er som denne, bare i kule.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 14:41   #91
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.499
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Den ene 7-armete staken vår har gått i stykker, så da kjøpte jeg to slike kuler til å henge i vinduet. De går på batteri og kan settes på 6 timer lys / 18 timer av, så de skrur seg på kl 16 og av kl 22 hjemme hos oss, ganske smart i grunn.

Er som denne, bare i kule.

Dette høres smart ut. Hvor kjøper man slikt? (butikk/kjede)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 14:50   #92
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Vi har også sånne kuler. Jeg tror våre er fra Clas Ohlson?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 14:56   #93
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Jeg kjøpte en sånn kule på europris til å ha i et smalt vindu i gangen. Eneste jeg syns er litt teit er at ledningen til batteriboksen er kortere enn båndet til å henge kulen i.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-15, 18:00   #94
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøp av julepynt 2015

Ja, det er sant, våre er med støpsel. Vi fikk noen sånne med batteriboks, men da måtte den jo henge og dingle ved siden av.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no