Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket kjøkken skal vi velge??

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-13, 09:45   #1
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi har et 4 1/2 år gammelt Noremakjøkken som vi egentlig ikke er så veldig fornøyd med. Men ut fra rommets planløsning er det ikke veldig mange sprell man kan foreta seg. Vi hadde en repr. på hjemmebesøk for å tenke litt høyt med oss. Og fikk et pristilbud som vi fikk litt bakoversveis av. Dyrt!
Kjapt tegnet jeg et kjøkken hos Ikeas kjøkkenplanlegger, og det ligger på en brøkdel av prisen, hvilket jeg forsåvidt visste fra før av.

Hva med andre leverandører - hvordan ligger for eksempel Kvik prismessig, er det noen som vet?
Er det andre leverandører det er verdt å ta en kikk på`?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:03   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.363
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Hva med å bytte kun frontene? Fornying til en langt rimeligere penge.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:09   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Kvik ligger mellom ikea og "de andre" i pris, vil jeg si. Men det baller fort på seg der også, når man velger de løsningene som ser lekrest ut i katalogen, og som er mest praktiske. Skuffer er for eksempel utrolig smart, men også dyrt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:12   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Ja, det var vår erfaring også - Kvik ligger noe høyere enn Ikea (enkelt regnestykke: Ikea 30.000,- - Kvik 40.000,-). Kvik utgikk for vår del da benkehøyden var for høy for meg (er 1.67m). Vi er veldig fornøyde med Ikea, og nå skal de jo også komme med nytt system. Løp og kjøp

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:14   #5
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Hva med å bytte kun frontene? Fornying til en langt rimeligere penge.

Ja, det er så klart rimeligere enn å bytte ut hele kjøkkenet, men å bytte ut med nye Norema-fronter koster fort det samme som å kjøpe et nytt Ikea-kjøkken, dessverre.
(Vi har nemlig gjort det en gang før, i en tidligere bolig)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:14   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vil også legge til at vi valgte heller å legge endel i hvitevarene, så det ble dyrere enn kjøkkenet egentlig. For oss var det uaktuelt å kjøpe et kjøkken til titusner mer enn hva Ikea sitt kostet, når vi fra før av var førnøyd med dem. Penger vi fint kan bruke på noe annet

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:19   #7
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi er veldig fornøyde med Ikea, og nå skal de jo også komme med nytt system. Løp og kjøp


Er det noen som har sett på hva dette nye systemet innebærer?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 10:28   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Hørte en venninne sa at det var økt fleksibilitet. Skuffer i skuffer bl.a. Og så er det enklere å montere, da alt henges opp på en skinne man monterer først. De har sikkert en fresh fremstilling av det på hjemmesidene sine

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 12:36   #9
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi orienterer oss hos Maxbo nå.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 13:05   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi satte opp nyy IKEA-kjøkken i sommer og vi er virkelig superfornøyd. En håndverkerevenn som monterer mye kjøkken anbefalte IKEA fordi han mente det var virkelig value for money, og vi digger det nye kjøkkenet. Pent er det også.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 13:05   #11
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Er det noen som har sett på hva dette nye systemet innebærer?

De nye IKEA-kjøkkene lanseres visst 15. april. Det er tilbud på de gamle kjøkkenmodellene fram til og med 13. april (gavekort på kr 1.000 for hver 5.000,- man kjøper kjøkken for eller noe sånt)

http://bo-bedre.no/article/170755-ik...r-nytt-kjokken

http://www.ikeametod.se/no/

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 14:29   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi har IKEA-kjøkken, og jeg ser ingen grunn til å velge noe annet senere. Det er virkelig superenkelt å sette sammen (jeg skrudde sammen alle stammer mens mannen og svigerfar monterte de opp), holdbart og funksjonelt. Og fint.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 14:43   #13
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi har KVIK, og fikk justert benkehøyden. Vil ikke si det var et billig kjøkken, for selvfølgelig falt vi helt for det dyreste de hadde (er vel stort sett sånn).
Er veldig fornøyd, god kvalitet. Det er så mange som har Ikea, så vi ville ha noe annet. KVIK har veldig mange gode løsninger på mye.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 14:51   #14
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ja, det er så klart rimeligere enn å bytte ut hele kjøkkenet, men å bytte ut med nye Norema-fronter koster fort det samme som å kjøpe et nytt Ikea-kjøkken, dessverre.
(Vi har nemlig gjort det en gang før, i en tidligere bolig)

Selv om du har Norema så trenger du ikke bytte ut nye fronter i det samme merke.
Vi har selv Norema og byttet frontene for noen år siden da skapene ellers var helt fine. Fikk også forandret et par skap til store skuffer b.la.
Var et firma som driver med kjøkkenfornying. Vi byttet også benkeplate.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 11-04-13 kl 14:57.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 14:53   #15
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Selv om du har Norema så trenger du ikke bytte ut nye fronter i det samme merke.
Vi har selv Norema og byttet frontene for noen år siden da skapene ellers var helt fine. Fikk også forandret et par skap til store skuffer b.la.
Var et frirma som driver med kjøkkenfornying. Vi byttet også benkeplate.

Ja, det har du sikkert rett i - men det går ikke an å putte Ikea-fronter på et Noremakjøkken. Firmaer som spesialiserer seg på fornying blir vel noe annet, ja.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 15:01   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi er i en prosess med flere leverandører, og er foreløpig usikker på hva vi velger. Jeg har store forventninger til det nye IKEA systemet Metod, med flere stammer og moduler ned mot 10cm, og økt høyde på skapene.

Hvis vi går for IKEA, har vi funnet Studio10, som leverer andre fronter til IKEAs skrog.

Alternativt har vi bestilt kjøkken fra en leverandør i utlandet tidligere og vurderer å gjøre det igjen. De matcher IKEAs priser men med plassbygd innredning, levert ferdig montert.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 15:04   #17
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Alternativt har vi bestilt kjøkken fra en leverandør i utlandet tidligere og vurderer å gjøre det igjen. De matcher IKEAs priser men med plassbygd innredning, levert ferdig montert.


Interessant. Kan du si noe mer?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 16:16   #18
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ja, det har du sikkert rett i - men det går ikke an å putte Ikea-fronter på et Noremakjøkken. Firmaer som spesialiserer seg på fornying blir vel noe annet, ja.

Ja var det siste jeg tenkte på. Ikea har ikke samme målene som Norema og de andre leverandørene.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 20:06   #19
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Vi har et splitter nytt IKEA-kjøkken i leiligheten i kjelleren, og jeg er overraskende fornøyd med det. God demping på skapdørene og skuffene, gode løsninger, fint utseendemessig, etc. Nå har vi ikke hatt det lenge nok til at jeg kan uttale meg om kvaliteten, men regner med at det skal holde en grei standard.

Det splitter nye kjøkkenet vårt er fra Aubo og vi er veldig fornøyde med dette også. Det kunne kanskje like gjerne ha vært fra IKEA, men synes det er greit å vite at jeg kan stole 100% på at hylleplatene tåler vekten av tungt stentøy over lengre tid og så var det generelt det vi syntes passet oss best. Men det er mye dyrere enn IKEA da. Til sammenlignet tegnet vi en løsning på både vaskerommet og kjøkkenet i kjelleren hos Aubo, og fikk tegnet nært sagt helt lik løsning hos IKEA (bortsett fra på vaskerommet hvor det ikke ble helt likt) og da endte vi opp med halve prisen hos IKEA - til tross for at vi får ca 40% rabatt på Aubo og rabatten var medregnet. Jeg håper allikevel vi har igjen for det i kvalitet, for det hadde vært fint om vi ikke MÅ bytte kjøkken før vi har lyst igjen.

Det nye systemet til IKEA er vel slik at det festes på "skinner" og at man derfor kan montere i hvilken høyde og på hvilken måte man vil, sagt på en enkelt måte.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-13, 20:22   #20
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.776
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kjøkken skal vi velge??

Min erfaring er at Kvik har mye skjulte kostnader, så det fort blir dobbelt så dyrt som tenkt. De siste 15 årene har vi pusset opp fire forskjellige kjøkken og har alltid havnet på Ikea. De er rett og slett overlegne på lure løsninger og pris. I januar monterte vi hvitt høyglans og jeg får nesten tårer i øynene hver gang jeg ser på det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no