Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-17, 08:07   #501
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg har også fanget i løypa - og fått kjeft av mannen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 08:10   #502
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.468
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har også fanget i løypa - og fått kjeft av mannen.

Mannen hadde nok fått kjeft om det var ham som gjorde det Jeg gjorde det bare i venteperioder, altså, mest for å klekke egg. Men det er jo bare skrot som kommer!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 10:17   #503
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Mannen bare lo av meg i går når jeg har blitt ivrig igjen med det nye. Dukket opp en Slowpoke på pokestoppet som er 1km unna i 9-tiden i går kveld. Den må jeg ha en av før jeg får brukt spesial evolvedingsen jeg fikk på søndag. Jeg kjørte ned, heiv ut en ananas for å få ekstra candy på den når jeg fanget den, og vipps trenger jeg bare gå 1,5 km med slowpoke buddyen min før jeg kan evolve den spesialen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 10:47   #504
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.468
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Herlig, Elisabet! Ananas har jeg ikke testet enda.

Nuvel, må slutte å lese om pokémonjakt, tror jeg, power jeg spillet her på hytta så er det null niks og nada på sightings

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-03-17, 23:38   #505
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Er det noe kart som funker nå? Den appen jeg har brukt (poketracker) vil ikke samarbeide mer.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:30   #506
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.234
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Er det noe kart som funker nå? Den appen jeg har brukt (poketracker) vil ikke samarbeide mer.

pogonorge.com

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:42   #507
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.468
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Er det mange her som fortsatt spiller?

Jeg har vært ute noen få turer, i tillegg til at spillet er på på transportetapper. Men jeg finner jo ingen nye. Jeg har 40 av de nye, inkludert babyene, så skulle da tro det var flere å få tak i. Sukk, gen, 2 innfrir ikke helt.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:45   #508
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg finner heller ikke så mange nye. Har 185 totalt nå. 8-åringen har mistet gnisten helt, og det hjalp ikke mye med ny generasjon. Selv spiller jeg alltid på joggetur; det er en ekstra motivasjon selv om jeg kjenner at den store gnisten ikke lenger er der. Er så LEI av Swinub og heksekråka allerede, klarer ikke lære de nye navnene og har liksom ingen "følelse" for de nye.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:52   #509
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.468
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, samme her, Bluen. Jeg har ikke noe forhold til de nye i det hele tatt. Og den svinesnegla, urk!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 09:58   #510
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

pogonorge.com


Jeg bor ikke i det området den dekker, dessverre.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:11   #511
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Kjenner at jeg ikke er like hekta som før, men samtidig er det veldig fint å ha noe å gjøre når jeg uansett er på farten.
Bikka nytt level i går også, og når den streken er så innmari lang og tom kjennes det litt uoverkommelig ut.
Men det er heldigvis ikke noe poeng å komme høyere i level egentlig nå, og jeg sparer litt på de nye, sånn at jeg kan strekke den gleden i lang tid.

Var på jakt med en kompis i går, det var utrolig hyggelig, og jeg kom på hvorfor jeg liker spillet så godt, det er jo sosialt! Men det blir nok vesentlig bedre når det ikke er så kaldt og glatt ute lengre.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:12   #512
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, det er noe med det også. Jeg har noe så fryktelig til neglesprett store deler av tida.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:18   #513
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg er også bare sånn passe interessert, mye preget av at det ikke er noen av de nye som jeg vet at jeg ønsker meg, og kan jakte på.

Men tusler på likevel, på vei til og fra jobb og på skogtur og sånt noe.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:37   #514
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler fortsatt noen fra første generasjon, og går og går med Charmander for å få candies nok til en Charizard. Bare 30 km til å gå. Hahaha. Og jeg har den stort sett bare på til og fra jobb, og en og annen kveldstur. Jeg er ikke så flink til å komme meg ut når jeg først er kommet hjem, men jeg har hoppet i skoene og løpt ut et par ganger i det siste hvor det har vært en svart skygge i nærheten.

Jeg tror jeg har 49 stykker av andre generasjon. Hvis jeg teller etter Dragonite. Den første jeg har etter 149 er nr 155 Cyndaquil. Eller er det også en første generasjon? Har i hvert fall totalt 179 stykker.

Det går litt opp og ned hvor gøy jeg synes det er, men slår den alltid på til og fra jobb og når jeg tar meg en tur ut i pausen.

Det irriterer meg litt med de "special items" man må ha for å evolve enkelte. Jeg får dem jo aldri.

Ellers var det stor stas i går, med at vi endelig fikk evolvet til en Weezing, og at jeg fant en Pikachu med festhatt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:38   #515
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, det er noe med det også. Jeg har noe så fryktelig til neglesprett store deler av tida.

Du må jo ha en sånn penn til mobilen når det er så kaldt. Det fungerer veldig bra.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:50   #516
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.288
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg mangler 1,4 km på Togepi nå, så kan jeg evolve! Jeg har gått 115,6 km med den som buddy.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 10:51   #517
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pokémon Map

"Pikachu med partyhatt!" hylte 6-åringen min her en dag tidligere, så da kunne vi klikke inn den også. Hele familien var fornøyde da, skal ikke så mye til.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:03   #518
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Du må jo ha en sånn penn til mobilen når det er så kaldt. Det fungerer veldig bra.

Klarer nok ikke å sykle med det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:04   #519
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg mangler 1,4 km på Togepi nå, så kan jeg evolve! Jeg har gått 115,6 km med den som buddy.

Samme her - har bare gått 102,9 så langt. Og hvis jeg evolver, mister jeg jo Togepien. (Tror jeg gikk 21 mil på Dragonite. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-17, 11:05   #520
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.468
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Samme her - har bare gått 102,9 så langt. Og hvis jeg evolver, mister jeg jo Togepien. (Tror jeg gikk 21 mil på Dragonite. )

Ah, jeg har bare gått rundt 50, jeg. Og det er jo sant at vi mister Togepien Jeg får millioner av Pichuer og Elektakid, men Togepi? Nope!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no