Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 19:27   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Er dere fornøyd med den? Den vinner jo tester og slår iPhone på mange områder.
Er veldig i villrede om jeg skal velge denne eller iPhone 4.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 20:41   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har, og jeg veldig fornøyd. Har tidligere hatt Htc. Flere iphonebrukre er litt misunnelige på min.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 20:43   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg skal kjøpe den neste helg. Jeg hadde i grunnen mer lyst på iPhone, men jo mer jeg har lest (og hørt) om denne, jo mer er jeg sikker på at denne slår iPhone på mange (de fleste?) områder og at jeg vil bli steike fornøyd.

Edit: etter mye om og men så har jeg bestemt meg for å kjøpe iPhone. Men jeg tror denne er like bra altså, jeg har bare mest lyst på iPhone.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 18-06-11 kl 16:46.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:20   #4
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Kanskje jeg skal gå for en sånn jeg også da ?
Bruker stort sett aldri penger på mobil (arver fra andre) så når jeg først skal kjøpe vil jeg kjøpe noe jeg er fornøyd med, så jeg er litt redd for at jeg kommer til å angre på at jeg ikke tar iPhone.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:44   #5
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg sikler voldsomt etter denne og vil mye heller ha Samsung enn iPhone.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:00   #6
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg hadde Samsung Galaxy S, da den ble ødelagt kjøpte jeg LG optimus X2, men savner Samsungen. Jeg har veldig lyst på Galaxy S2.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:04   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg har, og jeg veldig fornøyd. Har tidligere hatt Htc. Flere iphonebrukre er litt misunnelige på min.

Så jeg burde velge denne istedenfor å oppgradere iphonen altså? Valgets kval her også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 00:13   #8
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg skal bytte ut iPhonen nå,og står og vakler mellom Samsung og HTC,er ikke sikker på modell ennå,men det frister lite med ny iPhone,faktisk.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:22   #9
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.338
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har den, og jeg elsker den

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:02   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har en stygg følelse av at når min nåværende telefon tar kvelden, så blir det en slik en på meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:30   #11
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg skal bytte ut iPhonen nå,og står og vakler mellom Samsung og HTC,er ikke sikker på modell ennå,men det frister lite med ny iPhone,faktisk.

Mannen har fått seg HTC Sensation(?) og lovpriser den. Jeg ønsker meg som sagt Samsung.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 16-06-11 kl 20:37.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:42   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Her er en god anmeldelse av Samsung Galaxy S2, det skal visst være den beste smarttelefonen som finnes på markedet nå.

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:26   #13
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg har Samsung Wave, og er fornøyd med den. Men sikler veeeeldig på Galaxy s2, så det er spørs om det ikke blir ny telefon om en liten stund på meg og.
I alle fall når jeg hører så mange som er fornøyde med den.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 16:30   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Så jeg burde velge denne istedenfor å oppgradere iphonen altså? Valgets kval her også.

Om du er med på turnering neste helg kan du jo leke deg med min og se hva du synes. Til syvende og sist er det en selv som bør være komfortabel med en telefon.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:51   #15
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Her er en god anmeldelse av Samsung Galaxy S2, det skal visst være den beste smarttelefonen som finnes på markedet nå.

http://www.dinside.no/869079/samsung...-s-ii-%28s2%29

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:53   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Idag har jeg lånt samsungen til mannen (windows os riktignok, men dog), og jeg liker den. Jeg liker den egentlig hakket bedre enn ifonen. Så det spørs om det ikke blir samsung på meg hvis den ifonen er så vennlig å dø etterhvert. Kan man la unger arve iphone? Det er kanskje litt overkill.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:06   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Katta, hva er det med den du liker bedre enn iPhonen? Min bror sier at iPhone er mye mer oversiktlig og brukervennlig, jeg har ingen anelse om hva som er hvem som er hvor.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:14   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Katta, hva er det med den du liker bedre enn iPhonen? Min bror sier at iPhone er mye mer oversiktlig og brukervennlig, jeg har ingen anelse om hva som er hvem som er hvor.

Jeg skal prøve å svare. Forutsetninger:
1. Det er iphone jeg har og som jeg kjenner best.
2. Mannen har en samsung, men ikke galaxy, det er en windowsmobile.
3. Jeg har prøvd android-telefoner også, men da HTC sine.

Jeg er ikke enig i at iphone sitt os er mer brukervennlig enn android sitt. Men det er kanskje hakket lettere å komme igang med. Kanskje. Og det samme som gjør at det er hakket enklere å komme igang med, er det som føles som en liten tvangstrøye etterhvert (= den veldig tette linken til itunes). Men jeg jobbet noe veldig med å få kalenderen til å fungere på folkvis og å få telefonen til å både ringe, få inn kontakter og sende sms. Så den er ikke helt plug-and-play heller. Dog ER den brukervennlig som i enkel å bruke, spesielt når du har kommet over den første kneika og itunes ikke har kræsja telefonen alt for mange ganger i prosessen.

Når det gjelder alt det andre, altså hvordan skjerm og knotter og menyer og sånn fungerer, synes jeg de er omtrent like gode med et lite pluss til samsung. Som også har et fantstisk mye bedre kamera. Men forskjellen der er nok mindre til iphone 4.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:14   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Jeg tror når jeg tenker meg om at det jeg godt kunne tenke meg å kvitte meg med med iphonen i tillegg til et begredelig kamera, er itunes.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:29   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Samsung Galaxy S2 her?

Nå blir jeg i tvil igjen. Jeg kommer til å angre samme hvilken jeg kjøper! :dobbelt-gaaaah:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no