Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bloggregistrering blogspot.com

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 21:36   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bloggregistrering blogspot.com

Hvor lang tid tar det fra man har registrert blogg til man kan se den?
Utrolig teit spørsmål egentlig. Men jeg registrerte akkurat en blogg, og skrev mitt første innlegg, men når jeg skal se bloggen og innlegget får jeg bar eopp melding om at det finnes ingen blogg med det navnet.

Er det slik at det tar litt tid å få igjennom registreringen på en eller annen måte?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:40   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Skal komme opp umiddelbart om du bruker knappen Vis blogg over redigering av innlegg.
Gjør den ikke det?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:42   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Nope, det er akkurat det den ikke gjør. Men alt ser ut til å stemme ellers. Blæh!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:43   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Den skal være oppe med en gang, normalt sett. Er ganske sikker på det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:47   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Hva gjør jeg da da? Inne på profilen min står det jo antall administrerte blogger. 1 i antall, og bloggens navn. 1 stk innlegg, og vis blogg. Når jeg trygger vis blogg kommer det bare opp at bloggen eksisterer ikke, men at jeg kan registrere den ved å trykke her.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 21:56   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Jeg løste det ved rett og slett å registrere bloggen på nytt. Og vips hadde jeg to blogger med identisk navn og adresse. Men slettet den gamle.

Så da er det fikset. Men takk for tips.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:04   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com

Snodig. Men nå har du hvertfall fungerende blogg. Gratla!

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:11   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bloggregistrering blogspot.com


Jeg legger ikke ut her enda.
Må lære meg litt først tror jeg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no