Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fjerne Entry fra en SE-mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 20:17   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Fjerne Entry fra en SE-mobil

:noia:

Jeg er sikker på at Telenor har plassert den Entry-knappen på telefonen min slik at jeg skal bruke mest mulig penger på WAP-tilkobling.

Jeg har en SE K800i, og tilfeldigvis er Entry-tilgangen lagt på høyre knapp - den samme som jeg også avslutter samtaler med. Med et kjapt dobbelttrykk er jeg dermed inne på internett... og jeg blir der, fordi jeg er overbevist om at alt er ok.

Noen som har en fremgangsmåte for å fjerne dette fra telefonen?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:20   #2
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Er det mulig? Jeg prøvde å fjerne det fra svigerfars telefon for et år siden, men lykkes ikke ...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:21   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Nei, men jeg vil gjerne vite det jeg også, for jeg har samme problemet selv.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:28   #4
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Det tror jeg er ganske vanskelig. Søkte litt på "fjern entry" og kunne ikke se at det var noen enkel oppgave iallefall...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:35   #5
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Jeg fant en diskusjon om dette på et annet forum - det er mulig, men kanskje noe man må betale for (dersom man ikke har veldig peil). Her er ihvertfall linken.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:06   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Operasjonen stiller vel i samme klasse som å fjerne operatørlås :vanskelig:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:26   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil



Nå skulle dere liksom komme med en enkel løsning.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 21:30   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Jeg får det ikke til på min, så jeg abbonerer. Telefonen min har koblet seg til wap midt på natten, mens den lå på nattbordet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:23   #9
data mannen
Ord deler & data akrobat
 
data mannen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 65
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg får det ikke til på min, så jeg abbonerer. Telefonen min har koblet seg til wap midt på natten, mens den lå på nattbordet.


Det koster ikke noe, så lenge du ikke bytter side. Om du bruker gprs, så betaler du bare for det du laster ned.

Billigere og kulere å surfe med opera, så slipper du å betale 20,- kr om det er et bilde du vil laste ned. Ikke bruk wap, bruk mobil opera om du kan

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 07:51   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Kan ikkje du berre omrokkere på menyen da slik at Entry ikkje ligg der den ligge no?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:29   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Entry nekter å flytte seg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 09:23   #12
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Jeg har også samme problemet. Men nå har jeg satt på automatisk tastelås. Man kan velge selv hvor mange sekunder det skal ta før automatiske tastelåsen slår seg på. Det hjelper faktisk på.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 09:41   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Det var lurt Azi. Jeg pleier alltid å sette tastelåsen på når jeg ikke bruker telefonen, men på min gamle telefon måtte jeg trykke entryknappen + stjerne, mens nå må jeg trykke stjerne + entry for å slå på tastelåsen. Det skjer temmelig ofte at jeg trykker feil og det er ikke alltid jeg er obs på det. Tipper Telenor har tjent noen kroner på meg ja.

Dusteentry!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 09:54   #14
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Ja tror nok tele2 har tjent masse på meg! Det er helt for jævlig!!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 11:19   #15
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjerne Entry fra en SE-mobil

Samboeren min spurte om dette da vi kikket på ny tlf til meg og man måtte være god på data for å få det til var svaret han fikk.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no