Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-16, 18:14   #941
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Dumme folk.

annemede er aktiv nå  
Gammel 01-09-16, 18:32   #942
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Fortsatt It's Learning! Åssen er'e mulig å erstatte den gamle versjonen med en ny der ingenting virker? Det er jo pokker meg enklere med brevduer! Jeg vedder på det blir mindre dritt med dem totalt sett.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 01-09-16, 18:42   #943
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg har ikke vært inne på It's learning på 6 mnd. Etter vi fikk digital meldebok, så sendes all info der. Også ift møter og ukeplaner
Synes IL er grusomt!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-09-16, 19:34   #944
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som skravler i mobiltelefonen på bussen. I evigheter!
Ja, du har møtt kongen- men nei, hele bussen trenger ikke fullt referat.

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 11:39   #945
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.781
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

At Coldplay ikke skal ha tour i Oslo... :vilgåpkonsert:
Australia er lizzom litt langt unna.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 02-09-16, 11:55   #946
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

At Rådhusplassen igjen er fylt opp med stand, det er vanskelig nok å sykle forbi en vanlig ettermiddag, uten event.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 12:33   #947
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Rådhusplassen er jo uansett et strekk man må være forberedt på at det går langsomt, med virrende turister, tibetanske munker, løpende Nesoddbåtenfolk, bysykler, utdrikningslag, trekkspillspillere, tiggere, Pokemonjegere og annet, så jeg syns ikke det gjør så store forskjellen med de teltene, egentlig, men jeg liker dem ikke likevel, for jeg syns Rådhusplassen er så fin, og skjemmes så veldig av de der plæstikkgreiene de smokker opp.

(Og hva de tenkte på de som la den sykkeltraseen?!?! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 13:48   #948
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.062
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Foreldre som går all in for å skaffe barnet sitt en bestevenn, koste hva det koste vil.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:13   #949
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

At Rådhusplassen igjen er fylt opp med stand, det er vanskelig nok å sykle forbi en vanlig ettermiddag, uten event.

Men det er jo event der i dag? Det er Matstreif i dag og i morgen.

Jeg er irritert over at jeg må jobbe i en time til før jeg tar helg. Og det er egentlig ikke så mye å være irritert over, men det irriterer meg nå læll.

Dette ble veldig i-landsproblem kjenner jeg.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:15   #950
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Irriterer meg over at en eller annen dust synes det var en god idé med seks timer lange forelesninger to dager i uka (framfor tre timer 4 dager i uka), som i tillegg slutter en time etter AKS-stengetid, for å tilpasse seg den ene studenten som vil jobbe veldig mye ved siden av fulltidsstudiet...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:18   #951
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

At Coldplay ikke skal ha tour i Oslo... :vilgåpkonsert:
Australia er lizzom litt langt unna.

Vi tok turen til London i juni for å få med oss konsert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:29   #952
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.824
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Irriterer meg over at en eller annen dust synes det var en god idé med seks timer lange forelesninger to dager i uka (framfor tre timer 4 dager i uka), som i tillegg slutter en time etter AKS-stengetid, for å tilpasse seg den ene studenten som vil jobbe veldig mye ved siden av fulltidsstudiet...

Er dette alt dere har av forelesninger? Eller er det andre timer i tillegg? Jeg kan forstå at å binde opp fire dager på kun 12 timers forelesning ødelegger for de som jobber ved siden av. Og det gjør vel de fleste studenter? Jeg syntes i alle fall at forelesninger som ikke startet før 10-11 og bare varte i 3-4 timer var håpløse, de tok opp hele dagen.

Skjønner godt at det passer dårlig i forhold til AKS da.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:34   #953
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Det er alt vi har av forelesninger, ja. Vi er vant til forelesninger fire dager i uka, enten fra 8.30 eller fra 11.30. Dette er håpløst, for alle, men ikke minst for den stakkaren som foreleser i 6 timer med et kvarters pause midt på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 15:53   #954
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Men hvorfor er det ikke lagt innenfor normal arbeidstid, selv om det er 6 timer?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 16:11   #955
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Det er ikke det at det plager meg at ungen i går kom og sa at han vil konfirmere seg borgelig. Men det irriterer meg at jeg har bestilt lokale til september neste år, og det nå blir konfirmasjon i mai.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 02-09-16, 16:31   #956
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men hvorfor er det ikke lagt innenfor normal arbeidstid, selv om det er 6 timer?

Tja... Skolen har for få rom, tror jeg. Klassen ble mye større enn antatt. Jeg hadde ikke klaget om det var innenfor normal arbeidstid, nei. Det er også krav om 80% oppmøte og ingen er villig til å gi meg noe svar på om jeg risikerer å ikke få ta eksamen når jeg kommer under det. Eller om det går an å gjøre noe kompensatorisk for fraværet. I de tre årene til nå har jeg følt at skolen har vært veldig villige til å legge til rette, men det sett ut til å ha forsvunnet som dugg for solen nå sin jeg har begynt på master.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 17:30   #957
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.781
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi tok turen til London i juni for å få med oss konsert.

:gråter:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 02-09-16, 18:21   #958
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

De der folka i gruppa "Tupperware i Norge"-gruppa på Facebook. Man kan ikke si NOE som lukter bittelitt negativt om Tupperware på noe vis, det blir slettet eller møtt med skikkelig passiv-aggressive svar. Et par ganger har jeg til og med blitt så provosert at jeg har støttet opp om de få som har vært så tøffe i trynet at de tør å si noe negativt om varene. Nå nettopp var det ei som postet et innlegg om at hun synes kvaliteten på Tupperware generelt har gått ned nå ift tidligere. Hun skrev at hun i stor grad har vært "fan" av produktene før, men tre ganger i det siste hadde opplevd at produkter ble ødelagt av vanlig bruk og at hun ikke fikk støtte når hun reklamerte. Den posten ble stående i ca. 3 minutter, og så ble den slettet gitt...

Man kan jo egentlig lure på hvorfor jeg fremdeles er medlem der, når jeg tenker meg om.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 19:03   #959
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

De der folka i gruppa "Tupperware i Norge"-gruppa på Facebook. Man kan ikke si NOE som lukter bittelitt negativt om Tupperware på noe vis, det blir slettet eller møtt med skikkelig passiv-aggressive svar. Et par ganger har jeg til og med blitt så provosert at jeg har støttet opp om de få som har vært så tøffe i trynet at de tør å si noe negativt om varene. Nå nettopp var det ei som postet et innlegg om at hun synes kvaliteten på Tupperware generelt har gått ned nå ift tidligere. Hun skrev at hun i stor grad har vært "fan" av produktene før, men tre ganger i det siste hadde opplevd at produkter ble ødelagt av vanlig bruk og at hun ikke fikk støtte når hun reklamerte. Den posten ble stående i ca. 3 minutter, og så ble den slettet gitt...

Man kan jo egentlig lure på hvorfor jeg fremdeles er medlem der, når jeg tenker meg om.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-16, 20:04   #960
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Jepp. Helt sant. Jeg blir ofte ganske selv egentlig.

Og jeg vet jo selvsagt innerst inne hvorfor jeg fortsetter å være medlem der... Det er jo _litt_ deilig å ha noe å irritere seg over innimellom.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no