Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Mannen i gata" er oppskrytt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-16, 14:09   #81
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg møter på Eidsvoldsplass kl. 1700 i dag.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:33   #82
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Forsvarsadvokat Arne Seland til NRK i dag: "De er frikjent for dette her. De er frikjent i to runder i lagmannsretten. Det går ikke an å bli mer frikjent enn dette."

Ehh … Jo, det går faktisk an å bli mer frikjent enn dette. Det går an å ikke bli dømt til å betale 300 000 i oppreisning til offeret sitt. De er aldeles ikke "så frikjent som det går an å bli"; de fikk en dom i saken, for pokker, selv om det ikke var fengselsstraff.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 15:15   #83
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg synes denne forsvarsadvokaten uttaler seg som en tulling.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 08-08-16 kl 17:06.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 15:36   #84
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg synes denne forsvarsadvokaten uttaler som som en tulling.

Jepp. Han uttalte på TV2-nyhetene at folk jo kunne finne noen viktige ting å protestere mot i stedet for.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 15:38   #85
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Helt enig, for en tulling! Jeg så han på Dagsnytt 18 og ble ikke imponert.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 16:13   #86
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Leste denne idag:
https://www.nrk.no/ytring/nar-fornuf...ser-1.13075564

Det strider mot all rettsfølelse at de ikke blir dømt for noe slikt, men har ikke lest dommen.

Jeg vet ikke helt om jeg synes spredning av navn og borgerverntendenser i kjølvannet av det er helt ok.

Jeg er også betenkt når det kommer til spredning av navn og bilder.

Og enkelt vet dessverre så alfor godt hvor lett det er for en 30-åring å skjenke full/dope en mindreårig.


Sist redigert av Strutsen : 09-08-16 kl 07:51. Årsak: Utlevert nok.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 16:43   #87
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg syns det er helt greit at navnene spres, med samme begrunnelse som Nenne. Hadde jeg hatt barn som var på byen, skulle jeg gjerne ha vist dem bilder også. Det er greit å vite hvem man bør passe seg for, og hvem som tydeligvis ikke vet når en jente ikke er i stand til å samtykke til samleie.

Jeg leste et sted at noen sa at det uansett ikke er ulovlig å fortelle hvem man har hatt frivillig sex med. I dette tilfelle har jo retten bestemt at dette var frivillig sex.

Ellers er jeg litt delt mht gapestokk - disse mennene har vel barn og familie som også rammes.

Ut over det er jeg kvalm over at disse kunne frikjent.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 18:42   #88
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg leste et sted at noen sa at det uansett ikke er ulovlig å fortelle hvem man har hatt frivillig sex med. I dette tilfelle har jo retten bestemt at dette var frivillig sex.

Ellers er jeg litt delt mht gapestokk - disse mennene har vel barn og familie som også rammes.

Ut over det er jeg kvalm over at disse kunne frikjent.

Når det gjelder gapestokken, så tenker jeg at det er rimelig sykt at hun som ble dopet ned og voldtatt skal ta ansvaret for at ikke mennenes koner og barn skal rammes.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 18:43   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg syns det er veldig flott og veldig sterkt at denne jenten og hennes mor snakker i media. De gir et ansikte til dette og får forhåpentlig mange menn til å skjønne at det er en helt vanlig jente dette har skjedd med.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 18:48   #90
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Når det gjelder gapestokken, så tenker jeg at det er rimelig sykt at hun som ble dopet ned og voldtatt skal ta ansvaret for at ikke mennenes koner og barn skal rammes.

Jeg snakker ikke om at hun som rammes sier noe All æresskjelte og fantastisk flott. Jeg snakker om alle andre som kaster seg på.

Jeg er veldig, veldig delt I det jeg mener merker jeg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 18:56   #91
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg syns det er veldig flott og veldig sterkt at denne jenten og hennes mor snakker i media. De gir et ansikte til dette og får forhåpentlig mange menn til å skjønne at det er en helt vanlig jente dette har skjedd med.

Ja. Og det er i og for seg viktig, litt for folkeopplysningens del. Men jeg vet ikke om det er noe jeg synes man bør poengtere for ofte, for veien å gå for å anmelde en voldtekt for jenter som er i utsatte miljøer, som har rusproblemer og som ikke er "helt vanlige jenter", den er allerede alt for lang, og det er ikke noe mindre alvorlig når de blir voldtatt, det er ikke noe man skal gi mindre fokus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:11   #92
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja. Og det er i og for seg viktig, litt for folkeopplysningens del. Men jeg vet ikke om det er noe jeg synes man bør poengtere for ofte, for veien å gå for å anmelde en voldtekt for jenter som er i utsatte miljøer, som har rusproblemer og som ikke er "helt vanlige jenter", den er allerede alt for lang, og det er ikke noe mindre alvorlig når de blir voldtatt, det er ikke noe man skal gi mindre fokus.

Nei, så absolutt ikke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:17   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nei, så absolutt ikke.

Nei, jeg mente ikke at du mente det, hvis det så sånn ut.

Jeg blir bare så fortvilet over at de som lider aller, aller, aller mest under dommer som dette, og som i hvert fall kvier seg for å anmelde, er de som allerede er mest utsatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:54   #94
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg snakker ikke om at hun som rammes sier noe All æresskjelte og fantastisk flott. Jeg snakker om alle andre som kaster seg på.

Jeg er veldig, veldig delt I det jeg mener merker jeg.

Enig med deg der.

Sosialemedier er brutale og jeg tenker alltid tilbake på Tore Tønne-saken når offentliggjøring av navn utløser en massesuggesjon og lynsjestemningen når uante høyder. Jeg støtter Andrea Voldum fullt og helt i denne saken - og jeg gir støtteerklæringer til henne og liker gode saklige innlegg og leserbrev. Men når vi går over terskelen hvor det antydes vold - da syntes jeg fokuset dras vekk fra saken - og det gagner ingen. Man kan tenke mye, men alt trenger ikke å sies høyt eller skrives ned.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 19:56   #95
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg må tilstå at jeg ikke har sett så mye lynsjestemning, kanskje jeg henger på feil/riktige steder på nett, jeg har derimot sett ganske mange som har argumentert godt for at dette er menn som har prøvd å dope ned ungjenter før, og som nå er frie til å gjøre det igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 20:02   #96
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg må tilstå at jeg ikke har sett så mye lynsjestemning, kanskje jeg henger på feil/riktige steder på nett, jeg har derimot sett ganske mange som har argumentert godt for at dette er menn som har prøvd å dope ned ungjenter før, og som nå er frie til å gjøre det igjen.

Jeg startet med en link på FB og ble "gravd" videre ved å følge linker og enkelte kommentarer er særdeles grove. Som man så ofte ser i diskusjonsforum/FB - ting tas til helt nye høyder. Det groveste var en blogg som har lagt ut bilder av de tiltalte og bilde av en navnebror var offentliggjort.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 20:04   #97
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg var tilstede på demoen i Oslo, og det var ikke noe lynsjestemning der, i hvert fall.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 21:43   #98
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.139
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja. Og det er i og for seg viktig, litt for folkeopplysningens del. Men jeg vet ikke om det er noe jeg synes man bør poengtere for ofte, for veien å gå for å anmelde en voldtekt for jenter som er i utsatte miljøer, som har rusproblemer og som ikke er "helt vanlige jenter", den er allerede alt for lang, og det er ikke noe mindre alvorlig når de blir voldtatt, det er ikke noe man skal gi mindre fokus.


Enig. En ung tenåring jeg vet om oppfører seg mye eldre enn hun er. Hun har mottat mye nakenfilmer på snap. Foreldrene anmelder alt. Jeg bevnte det for noen da vi kom inn på temaet, og denne (som har barn på samme trinn som denne jenta) sa : "ja men med henne er det jo så mye annet..." Hvorpå jeg svarte; "desto større grunn til å sette foten kraftig ned, slike jenter er enda mer utsatt men de er fremdeles mindreårige". Muligens farget av at jeg selv var en relativt løssluppen tenåring og fikk svi for det på enkeltemåter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 22:02   #99
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Opprinnelig lagt inn av Noldus, her.

Selv om jeg selv har blitt skjenket full og voldtatt (og ble gravid), og er lynende forbanna på dommen, så er jeg betenkt når det kommer til spredning av navn og bilder.

Jeg ble skjenket dritings på HB da, så da telles det ikke.

Dersom noen lurer på hvor lett det er for en 30-åring å skjenke en mindreårig dritings, så vet jeg dessverre det.

Det er synd at du og andre opplevde/ opplever dette, og jeg vil virkelig ikke at samfunnet vårt skal tillate at mennesker oppfører seg slik mot hverandre. Håper det går bra med deg nå.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 22:31   #100
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Mannen i gata" er oppskrytt

Jeg håper det skjer en endring i holdningen til voldtektsofre som følge av dette.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no