Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter til Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-15, 11:35   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Charter til Tyrkia?

Jeg har bestilt Tyrkiatur like før skolestart. Nå er svigermor av den nervøse typen, og hun har gjort meg litt urolig.

Men vi skal til flyplassen Dalaman. Det er så langt unna uroen som en kan komme. Ikke at det trenger å være noen garanti... Tenker på massakren i Tunisia.

Vi skal være på All Inclusive, og nå tror jeg ikke det blir mye utflukter. Jeg tenker at vi ihvertfall ikke drar til Istanbul. Jeg vet ikke om vi bør ta båtturer heller. Jeg regner med at hotellet har sikkerhetsvakter, på en utflukt er det bare sjåfør og guider.

Blir det mer uro, tror jeg ikke vi tør.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 11:50   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter til Tyrkia?

Jeg forholder meg til UDs reiseråd, så hvis de ikke sier noe om Tyrkia, så ville jeg reist. Og holdt meg unna Instanbul akkurat nå, kanskje. Samt grenseområdene mot Syria, men dit hadde dere vel heller ikke tenkt dere.

Terror kan forekomme hvor som helst og når som helst, dessverre.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 11:50   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Charter til Tyrkia?

Registrer deg på https://www.reiseregistrering.no da vet de hvir du er, samt at du får oppdateringer underveis om noe skjer.

Vet om flere som tenker som deg. Har venner som drar, men de reiser uansett sånn som det ser ut nå.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 09:06   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Charter til Tyrkia?

Takk for svar. Ja, det er litt sent å angre nå. Jeg sjekket restplasser rundt til Spania, Bulgaria og Hellas, bare for å se om vi kan finne en erstatning, men det er lite å finne for 4. Det som finnes er full pris, og da blir det surt å betale det, pluss at vi taper depositumet for Tyrkia-turen.

Så med mindre UD endrer reiserådene så drar vi. Det er et veldig fint bassengområde i hotellet, så behovet for å dra på offentlig strand er lite. På en uke er det uansett begrenset hvor mye utflukter man kan dra på.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no