Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags farger kler jeg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 19:51   #21
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg er skikkelig heilnorsk, men er nokså mørk alikevel, helt brune øyne og mørkt hår
Har fått et par forsiktige spørsmål om min herkomst, spesielt med tanke på fornavn nr.2

*Er med på avsporing*

Det har jeg også, riktig nok var damen som spurte beruset men..
Svarte nei, jeg er helt norsk, men det trodde hun ikke noe på.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:00   #22
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

*Er med på avsporing*

Det har jeg også, riktig nok var damen som spurte beruset men..
Svarte nei, jeg er helt norsk, men det trodde hun ikke noe på.

He he, jeg får også sånne spørsmål/kommentarer men det er mer pga ansiktstrekk. At jeg har et utenlandsk etternavn gjør jo ikke saken bedre, akkurat.

For øvrig er jeg enig i at vi må ha bilde av deg fra alle vinkler Pastill, for å kunne fortelle deg hvilke farger du kler.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:04   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Jeg har egentlig kommunefarget (sånn litt muldhvarpefarget) hår om vinteren, litt mere gyldent hår om sommeren. Takket være kjemisk innsats er håret nå gyldent året rundt . Blå øyne.

Kan egentlig bruke alle farger, så lenge det er en stenk blåt/sort i for å gjøre dem duse. Så, ingen pastellfarger, ingen knæsjfarger, ingen kritthvit, og helst ikke alt for mye sort lige opp ad fjeset. Jeg har tidligere bommet en del på farger, men etter at jeg fikk en farge-analyse av naboens mor, virker alt mye bedre.

Er veldig glad i farger, og bruker dem mye.

Leste forøvrigt i websiten til denne style-utsendelse (dere vet, med Susannah og ?) at man ikke skal bruke sort med knæsjfarger, da disse bare kom til å se corny ut. Prøvde litt, og de hadde veldig rett.

Mine yndlingsfarger i klær er mørkerød, brun, grøn og mørkeblåt kombinert med sort. Råhvidt er også lekkert, men blir så innmari fort skittent at jeg heller satser på litt mere tilgivende farger.

Jeg gleder meg veldig til, at Angelique finner ut av, at hennes cognacfargede støvletter er for høye. Fortryder bittert at jeg ikke slog til dengang jeg kunne...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 21:14   #24
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg gleder meg veldig til, at Angelique finner ut av, at hennes cognacfargede støvletter er for høye. Fortryder bittert at jeg ikke slog til dengang jeg kunne...

Spør Miss Norway, hun beskuet de i forrige uke, og det hun sa var at hun kun så et par rålekre boots

Jeg har forresten funnet en butikk i Drammen som fører Marc Jacobs sko nå
Den ligger i Shwenche gaten 10 og heter M Shoes
Jeg kjøpte et par midnattsblå velour ballerina sko der på lørdag, omtrent som å ha på tøfler

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:28   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Spør Miss Norway, hun beskuet de i forrige uke, og det hun sa var at hun kun så et par rålekre boots

Jeg har forresten funnet en butikk i Drammen som fører Marc Jacobs sko nå
Den ligger i Shwenche gaten 10 og heter M Shoes
Jeg kjøpte et par midnattsblå velour ballerina sko der på lørdag, omtrent som å ha på tøfler

Hva, står Missen da før meg i køen ? Må jeg virkelig nøyes med dine sorte, dine grønne, dine bronzefargede, dine khaki, dine plommefargede og dine slapsestøvlene ?

Skal absolutt legge vei forbi M Shoes så snart jeg har mulighet for det !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 22:30   #26
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Forresten så stripet jeg håret veldig lyst i sommer. Jeg syntes jeg kledde langt færre farger da...
Tror det er verre å være blondine


Sist redigert av Pastill : 12-03-07 kl 07:42.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 06:50   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags farger kler jeg?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hva, står Missen da før meg i køen ? Må jeg virkelig nøyes med dine sorte, dine grønne, dine bronzefargede, dine khaki, dine plommefargede og dine slapsestøvlene ?

Skal absolutt legge vei forbi M Shoes så snart jeg har mulighet for det !

Neida, hun bare så de her om dagen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no